
اگر یک وبلاگ یا وبسایت دیجیتال مارکتینگ دارید و دائماً در مورد ابزارها، افزونهها و هر چیز دیگری مینویسید که میتواند به خوانندگان شما کمک کند تا از داراییهای دیجیتال خود حداکثر استفاده را ببرند، تبدیل شدن به یک شریک SocialBee میتواند گزینه خوبی باشد.
در مقاله امروز، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این برنامه برای شما مناسب است یا خیر، نگاهی به همه چیزهایی که باید در مورد این برنامه بدانید، می اندازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!
مروری بر برنامه وابسته SocialBee SocialBee چیست؟
اگر چند سالی است که در اینترنت بودهاید، احتمالاً میدانید که ابزارهای زیادی وجود دارد که میتوان از آنها برای مدیریت چندین حساب رسانههای اجتماعی به طور همزمان استفاده کرد.
با استفاده از این ابزارها، میتوانید حضور خود را در رسانههای اجتماعی ایجاد کنید، برنامهریزی کنید و نهایت استفاده را ببرید، به خصوص اگر میخواهید آن را به حداکثر برسانید.
این کاری است که SocialBee انجام می دهد. از این پلتفرم می توان برای مدیریت چندین صفحه مختلف و نمایه های شخصی، چه در فیس بوک یا توییتر یا اینستاگرام، لینکدین، تیک تاک، یوتیوب یا پینترست استفاده کرد.
برخی از چیزهایی که SocialBee میتواند استفاده کند، از برنامهریزی محتوای خود بر اساس تقویم گرفته تا ایجاد پستهای چشمنواز با استفاده از ابزارهای رایگان (ادغامشده در SocialBee) مانند Canva، GIPHY یا Unsplash را شامل میشود.
ویژگی بازیافت محتوا یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب است که می توانید به دنبال کنندگان خود ارائه دهید، و این پلتفرم همچنین به کاربران آسان می کند تا پست های خود را مطابق با یک قطعه از هر پلتفرم سفارشی کنند.
#عنوان_تصویر
در نهایت، SocialBee همچنین می تواند برای کار گروهی و همکاری استفاده شود، دو ویژگی که بعید است در بسیاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی دیگر پیدا کنید. با این کار، مشتریان می توانند نقش تعیین کنند، بازخورد بگذارند و افراد جدید را به همان فضای کاری دعوت کنند.
چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟
وقتی نوبت به قیمتگذاری SocialBee میرسد، دو نوع مدل صورتحساب در حال حاضر توسط این شرکت استفاده میشود – و این مدلها در سایر برندها نیز بسیار رایج هستند.
البته، مدل صورتحساب سالانه بسیار سودآورتر است، اما برای سهولت مطالعه، در اینجا در مورد مدل ماهانه صحبت خواهیم کرد.
اول از همه، یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه وجود دارد که ممکن است بخواهید درباره آن بدانید. کاربران بالقوه حتی نیازی به پر کردن جزئیات کارت اعتباری یا بدهی خود ندارند که این ابزار را امتحان میکنند، که برای شما یک مزیت است – توصیه کردن SocialBee را برای شما آسانتر میکند، زیرا دنبالکنندگان شما میتوانند آن را بدون استفاده از آن امتحان کنند. تعهد مالی
اولین طرح موجود، Bootstrap، اکنون 19 دلار در ماه قیمت دارد و شامل مدیریت حداکثر پنج حساب رسانه اجتماعی مختلف، یک کاربر در هر فضای کاری و یک فضای کاری است.
برنامه Accelerate 39 دلار در ماه هزینه دارد و به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر 10 پروفایل رسانه های اجتماعی را با یک کاربر و یک فضای کاری مدیریت کنند.
در نهایت، Pro گرانترین طرحی است که SocialBee در حال حاضر ارائه میکند. هزینه آن 79 دلار در ماه است و به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر 25 حساب رسانه های اجتماعی را مدیریت کنند. این امکان را برای حداکثر پنج فضای کاری مختلف و سه کاربر در هر فضای کاری فراهم می کند.
در مورد برنامه ها چند تفاوت دیگر وجود دارد. به عنوان مثال، با بیشترین در دسترس شما مجاز به انتشار حداکثر 1000 پست در هر دسته هستید، در حالی که با دوم و سوم این تعداد به 5000 افزایش می یابد.
تجزیه و تحلیل همچنین از یک طرح به برنامه دیگر متفاوت است، به این معنا که Bootstrap دارای تجزیه و تحلیل محدود است، Accelerate با تجزیه و تحلیل کامل اما بدون ذخیره داده ارائه می شود، و Pro، که برای فریلنسرها و آژانس ها طراحی شده است، اجازه ذخیره سازی داده های تجزیه و تحلیل را تا 2 سال می دهد.
چگونه به یک شریک SocialBee تبدیل شویم
اگر یک جستجوی ساده در گوگل برای برنامه وابسته به شبکه اجتماعی SocialBee انجام دهید، در صفحه وب سایت رسمی شرکت برای آن قرار خواهید گرفت. یکی از اولین چیزهایی که در مورد آن باید به آن توجه کرد این است که از طریق PartnerStack مدیریت می شود.
این کار را برای همه افراد درگیر – هم خود برند و هم برای مصرف کنندگان – کمی آسان تر می کند. اگر شما یک بازاریاب وابسته باتجربه هستید، احتمالاً میدانید که بازدید از دهها، اگر نه صدها، از صفحات برنامههای وابسته و بررسی منظم عملکرد خود میتواند دردسرساز باشد.
به عبارت دیگر، اگر شریک چندین برنامه هستید که از PartnerStack استفاده می کنند، می توانید بارها و بارها به همان مکان بروید.
هنگامی که با استفاده از این پلتفرم به برنامه ملحق می شوید، برخی از داده های اولیه مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل، کشوری که در آن قرار دارید، دارایی رسانه (وب سایت)، نام کسب و کار، اندازه سایت شما از شما خواسته می شود. زیر و اینکه چگونه قصد دارید خدمات SocialBee را ارتقا دهید.
ما سند شرایط و ضوابط را برای شما بررسی کردهایم و میخواهیم به این نکته اشاره کنیم که برای بوت نشدن از برنامه محدودیتهایی وجود دارد که باید رعایت کنید.
به عنوان مثال، شما مجاز به ارجاع به خود، شرکت در کلاهبرداری یا هرزنامه نیستید و همچنین مجاز به درج لینک وابسته خود در وب سایت های کوپن نیستید.
نکته جالب در مورد قوانین این است که شما مجاز به استفاده از PPC نیستید (این غیرعادی نیست زیرا اکثر برندها به این نیاز دارند، اما تفاوت این است که نه تنها مجاز به استفاده از نام شرکت در تبلیغات خود نیستید، بلکه از کلمات کلیدی مرتبط نیز استفاده کنید. مانند ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی و موارد دیگر).
به عنوان یک شرکت وابسته به SocialBee چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟
از آنجایی که این دلیل اصلی است که هر بازاریاب باید در وهله اول یک برنامه وابسته را بررسی کند، در اینجا چیزی است که باید بدانید.
بهعنوان یک شریک SocialBee، میتوانید 20 درصد از آنچه را که ارجاعهایتان در وبسایت خرج میکنند، داشته باشید.
هر طرحی که مخاطبان شما از طریق پیوند شما خریداری می کنند، این کمیسیون را برای شما به همراه خواهد داشت، اما بهترین بخش این است که تکراری است، به این معنی که چه مدل اشتراک ماهانه یا سالانه را انتخاب کنند، هر بار که پرداخت می کنند، اندکی درآمد خواهید داشت.
اگر ارجاع دهندگان شما خدمات دربانی را خریداری کنند، به این معنی که آنها استفاده از SocialBee Manager را برای مدیریت حضور خود در رسانه های اجتماعی انتخاب می کنند، می توانید 10٪ از آن نیز تخفیف بگیرید (این نیز یک نرخ تکراری است).
این کوکی 90 روز دوام می آورد، بنابراین به طور قابل توجهی بهتر از آن چیزی است که سایر برنامه های وابسته در حال حاضر می توانند ارائه دهند.
آنچه می خواهیم در مورد برنامه SocialBee اضافه کنیم این است که چندین سطح مختلف در دسترس است، اگرچه کمیسیون اساساً یکسان است.
زمانی که به آن ملحق می شوید، به عنوان یک تبلیغ کننده در نظر گرفته می شوید. با این حال، پس از انتقال بیش از 500 دلار درآمد به شرکت، می توانید به برخی از مزایای اضافی مانند حساب رایگان SocialBee برای یک سال، صفحات فرود مارک دار، به همراه کدهای کوپن برای دنبال کنندگان خود دسترسی داشته باشید.
اگر عملکرد شما فوقالعاده است و در نهایت توسط برند مورد بررسی قرار میگیرید، میتوانید در مورد افزایش کمیسیونهای تکراری، فرصتهای بازاریابی مشترک و همچنین راهحل برچسب سفید مذاکره کنید. به علاوه، شما یک حساب SocialBee به صورت رایگان نه تنها برای یک سال، بلکه برای مادام العمر دریافت می کنید.
روش ها و آستانه های پرداخت
از آنجایی که SocialBee با PartnerStack کار می کند، می توانید انتظار پرداخت را از طریق روش های اصلی – PayPal یا Stripe داشته باشید. ما چند مورد اضافی مانند سپرده مستقیم یا حواله سیمی میخواهیم، اما همچنان بهتر است به جای یکی دو تا داشته باشیم، زیرا بسیاری از برنامههای دیگر اکنون فقط از PayPal به عنوان روش پرداخت استفاده میکنند.
در زمان نگارش این مقاله، نتوانستیم آستانه خاصی را برای زمان برداشت پول خود پیدا کنیم، اما می توانید انتظار داشته باشید که هر ماه به حساب شما وارد شود.
طبق وب سایت خود این برند، در هر صورت جوایز در روز سیزدهم هر ماه یا حدود آن پرداخت می شود.
بیشتر بخوانید: برنامههای وابسته مکرر
مزایا و معایب برنامه وابسته SocialBee
وقتی نوبت به تبلیغ هر برندی در هر یک از ویژگیهای رسانهای شما میرسد، باید متن دقیق را بخوانید و مطمئن شوید که ارزشهای شما با ارزشهایی که توسط آن شرکت تبلیغ میشود مطابقت دارد و همچنین میتوانید درآمد جانبی مناسبی از آن کسب کنید. فعالیت.
در مورد SocialBee، به نظر می رسد که مزایا از معایب آن بیشتر است، به این معنا که 20٪ کمیسیون تکراری یک مزیت واضح است، همراه با مدت زمان کوکی 90 روزه.
ما از نظر روشهای پرداخت کمی انعطافپذیری بیشتری میخواهیم، اما میتوانیم بگوییم که به طور کلی این برنامه هنوز ارزش نوشتن را دارد.
همچنین، این واقعیت که از طریق یک شبکه وابسته جداگانه مانند PartnerStack کار می کند به خودی خود یک مزیت است، زیرا لازم نیست نگران بررسی عملکرد خود به صورت جداگانه در سایت باشید و عاجزانه سعی کنید با یک مدیر وابسته در آنجا تماس بگیرید – همه چیز به راحتی در دسترس است. در پلت فرم شریک
همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته ThemeIsle
برنامه های جایگزین SocialBee Affiliate
اگر فکر نمی کنید در حال حاضر تبدیل شدن به یک وابسته به SocialBee منطقی است، ممکن است بخواهید یک جایگزین SocialBee را بررسی کنید – ما قبلاً برخی از این برنامه ها را بررسی کرده ایم، بنابراین اگر وقت گذاشته اید و ما را بررسی کرده اید. پست های قبلی، به احتمال زیاد می توانید جزئیات بیشتری در مورد آنها بیابید.
شلوغی جمعیت
این برنامه در طول سالها تغییر نام تجاری زیادی پیدا کرده است، اما اگر حسابهای رسانههای اجتماعی زیادی برای مدیریت دارید، هنوز یکی از سادهترین و راحتترین برنامهها برای استفاده است.
به عنوان یک Crowdfire Affiliate، می توانید تا 420 دلار در هر ارجاع کسب کنید – 35٪ کمیسیون تکراری برای سال اول. همانند برنامه SocialBee، این برنامه نیز توسط PartnerStack مدیریت می شود.
SocialOomph
این شرکت کانادایی کسب درآمد مناسب از طریق برنامه وابسته را برای شرکت های وابسته بسیار آسان می کند. شما 40% پورسانت مکرر در یک دوره 12 ماهه دریافت می کنید که یکی از بالاترین نرخ هایی است که تاکنون دیده ایم.
با این حال، برای دسترسی به این برنامه، ابتدا باید یک حساب SocialOoomph ایجاد کنید – اما نگران نباشید، اگر آماده پرداخت فوری نیستید، نسخه رایگان آن وجود دارد.
باد پشت
اگر به شدت بر افزایش درآمد جانبی خود تمرکز کنید، جایگزین TailWind می تواند سودآورتر باشد. به عنوان یک شرکت وابسته برای اولین بار، نرخ شما 15٪ تکراری خواهد بود، اما پس از رسیدن به سطح طلا، کمیسیون شما به 20٪ افزایش می یابد. این پس از اینکه بیش از 2 هزار دلار فروش به کسب و کار آورده اید اتفاق می افتد.
سطح سوم نیز در دسترس است و پس از رسیدن به سقف فروش 5 هزار دلاری اتفاق می افتد. سپس نرخ شما به 25٪ از تمام سفارشات ارسال شده از طریق پیوند وابسته و تمام تمدیدها برای مدت اشتراک ارجاعات شما تبدیل می شود.
همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی برنامه وابسته Mangools
Vista Social
این یک برنامه وابسته بسیار مناسب است زیرا می توانید تقریباً همان کمیسیون گزینه SocialBee را دریافت کنید، اما یک نکته وجود دارد – این فقط برای یک دوره 12 ماهه تکرار می شود.
Vista Social از پلتفرم First Promoter برای مدیریت شرکت های وابسته خود استفاده می کند. همانند PartnerStack، برای دسترسی به برنامه باید اطلاعات اولیه را ارائه دهید.
HootSuite
قبلاً ثبت نام در برنامه HootSuite کمی ساده تر بود، اما این روزها آنها استراتژی متفاوتی را اتخاذ کرده اند و در مورد شرکای خود واقعاً گندم را از کاه جدا می کنند. با این حال، اگر فالوورهای شبکه های اجتماعی شما زیاد است و فکر می کنند که ممکن است برای آنها مناسب باشید، دعوت نامه دریافت خواهید کرد.
برنامه قدیمی مدرسه ای که HootSuite استفاده می کرد به افراد اجازه می داد تا 50٪ از ارزش پرداخت ماه اول را دریافت کنند. شاید سخت باشد که بگوییم به زودی دوباره برای عموم باز خواهد شد، اما در هر صورت با ما همراه باشید.
برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!