
بهترین روش ها برای بهینه سازی بایوس نویسنده و صفحات نویسنده
اکنون که یک بیوگرافی جذاب برای نویسنده نوشتهایم، اکنون میتوانیم به نحوه بهینهسازی این محتوا در وبسایت خود برای بهبود عملکرد سئو نگاه کنیم. در اینجا ما به جنبه های فنی که باید در هنگام اضافه کردن بیوگرافی نویسنده به سایت خود توجه کنید، نگاه می کنیم.
از URL های ویژه برای صفحات نویسنده استفاده کنید
برای سئو، داشتن یک صفحه نویسنده در یک URL جداگانه برای بهینه سازی نام نویسنده بسیار ساده تر از قرار دادن همه نویسندگان در یک صفحه برای ما است.
داشتن صفحه نویسنده برای هر نویسنده به کاربران کمک می کند تا آنها را به طور کامل شناسایی کنند و صدای معتبر آنها را بیشتر تثبیت کنند. شخصیت قابل تشخیص بودن در چشم انداز دیجیتال رقابتی بسیار مهم است و داشتن یک صفحه نویسنده با ساختار مناسب راهی مطمئن برای برجسته شدن و دیده شدن به عنوان یک مرجع است.
از نشانه گذاری داده های ساخت یافته استفاده کنید
Schema.org نوعی داده ساختاریافته است که گوگل و سایر موتورهای جستجو برای استخراج ارزش بیشتر از تک تک محتواها اتخاذ کرده اند. به شما این امکان را می دهد که بگویید نویسنده واقعی یک پست چه کسی است، نه اینکه امیدوار باشید که موتورهای جستجو آن را بر اساس قالب سایت شما بفهمند.
گوگل اخیراً داده های ساختار یافته مقاله خود را به روز کرده و توصیه می کند URL نویسنده را به طرح مقاله اضافه کنید.
استفاده از دادههای ساختیافته میتواند با کمک به ایجاد ارتباطات جدید که Google در غیر این صورت در Graph دانش خود ایجاد نمیکند، EAT را پشتیبانی کند.
نمایه سازی صفحات نویسنده را مجاز کنید
یک تصور غلط رایج در مورد صفحات نویسنده این است که آنها نباید ایندکس شوند. اما چرا Googlebot این صفحه را به طور کامل از نتایج جستجوی گوگل حذف کرد؟ به طور مشابه، صفحه را می توان از طریق فایل robots.txt مسدود کرد. بحثی وجود دارد که برخی از صفحات نمایه کیفیت پایینی دارند و برای پیوند هرزنامه استفاده میشوند، و ممکن است بخواهید آنها را ایندکس نکنید.
با این حال، اگر صفحات نویسنده به درستی با در نظر گرفتن کاربران نوشته شده باشند و نویسندگان در مورد آنچه می نویسند تخصص داشته باشند، اطمینان از ایندکس شدن و بهینه سازی آنها کار بیهوده ای است.
سلسله مراتب صفحه و لینک های داخلی را در نظر بگیرید
صفحات جزئیات مقاله باید از طریق خط فرعی هر مقاله ایجاد شده به صفحات نمایه نویسنده پیوند داده شوند.
همچنین فرصتهای پیوند اضافی داخلی را در نظر بگیرید، که میتواند به شکل نقشههای سایت HTML نویسنده یا صفحه «همه نویسندگان» در پیمایش پاورقی باشد.
هیچ پیوند بیو را دنبال نکنید
اگر بک لینک ها را در بیو نویسنده قرار داده اید، ممکن است به نظر برسد که سایت شما در یک طرح پیوند شرکت می کند.
گوگل معمولاً آنقدر باهوش است که متوجه شود تا زمانی که پیوندهای شما طبیعی هستند، لزوماً این اتفاق نمی افتد، اما گاهی اوقات پیوند به مثلاً کتابی که نویسنده ای تبلیغ می کند یا سایت جدیدی که در حال راه اندازی است، می تواند به آن تعبیر شود. بدین ترتیب.
بهتر است آنها را لغو دنبال کنید و فرض کنید پیوندها برای ارزش کاربر وجود دارد، نه ارزش موتور جستجو.
سرعت سایت را در نظر بگیرید
هنگام اضافه کردن بیو نویسنده به یک صفحه، تاثیر آن بر سرعت صفحه باید در نظر گرفته شود.
هر چیزی فراتر از یک نام نویسنده ساده تحت عنوان پست احتمالاً نیاز به استفاده از یک افزونه دارد. پلاگین به معنای اسکریپت است و اسکریپت به معنای زمان بارگذاری است، بنابراین مطمئن شوید که در بارگذاری افزونه تنبل هستید تا فقط پس از اسکرول کاربر به پایین رندر شود، بنابراین هرگز بر سرعت بارگذاری صفحه تأثیر نمی گذارد.