بهره وری خود را با فرآیندها و برنامه ها افزایش دهید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

آیا شما یک نوع سازمان یافته هستید یا از آن دسته افرادی هستید که می گویند یک میز بهم ریخته به این معنی است که شما “خلاق تر” هستید؟ خوب، هر نوع فردی که هستید، در اینجا برخی از نکات ما در مورد چگونگی بهره وری بیشتر در وقت خود آورده شده است. پیشنهادات زیادی وجود دارد، بنابراین فقط آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید. به ما اطلاع دهید که چگونه پیش می روید! ما دوست داریم سعی کنیم تا حد امکان از زمان خود استفاده کنیم، و با الهامات آنلاین فراوان و کتاب هایی که قفسه ها را با بهره وری و نحوه کار پر می کند، وبلاگ نویسی کرده ایم و در رویدادها تا حدودی در مورد اینکه چقدر سازنده بودن شگفت انگیز است صحبت کرده ایم. می تواند باشد. بودن! آیا می دانستید که یک فرد به طور متوسط ​​13 ساعت در هفته را صرف بررسی و پاسخ دادن به ایمیل ها می کند؟ همچنین، اگر حواس‌تان از کار پرت شد، حدود 16 دقیقه طول می‌کشد تا دوباره روی کاری که انجام می‌دهید تمرکز کنید. اصل پارتو بیان می کند که 80 درصد از نتایج شما از 20 درصد اقدامات شما ناشی می شود. با بهینه‌سازی روش کار و پیاده‌سازی گردش‌های کاری بهره‌وری، می‌توانید کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید و از حواس‌پرتی‌های پرهزینه جلوگیری کنید. در بهره وری همه چیز به فرآیندها مربوط می شود و صادقانه بگویم صدها تنوع مختلف وجود دارد و قبل از اینکه شیار خود را پیدا کنید باید کمی آزمایش کنید. بهترین هایی که توصیه می کنیم Getting Things Done، Pomodoro، Eat That Frog و InboxZero مورد علاقه ما (یا ZenForInbox) هستند. بنابراین در اینجا کمی پایین آمده است تا به شما کمک کند 20٪ خود را افزایش دهید…

پومودورو

http://pomodorotechnique.comاین تایمر گوجه‌فرنگی برای اخلاقش است، اگرچه ما برنامه‌هایی داریم که توصیه می‌کنیم از آن صدای تیک تاک آزاردهنده جلوگیری کنیم! ایده این فرآیند این است که قبل از 5 دقیقه نفس کشیدن به مدت 25 دقیقه بدون حواس پرتی به طور پیوسته کار کنید، سپس این کار را 4 بار قبل از استراحت طولانی‌تر تکرار کنید. دلیل این امر این است که کار بر روی یک ضرب الاجل فشرده، بهره وری شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. ما این را امتحان کرده ایم و می توانیم تأیید کنیم که فوق العاده خوب است!

انجام کارها (GTD)

http://gettingthingsdone.com برای افراد فرآیند محور عالی است، برای هر لمس، اقدام یا نیاز به انجام فرآیندی وجود دارد. اول، آیا حتی لازم است با آن ایمیل یا فکر کاری انجام دهید؟ اگر نه، آیا ایده آسمان آبی مستقیماً به سطل زباله است یا برای مرجع بایگانی شده است؟ زمانی که به این نتیجه رسیدید که ارزش انجام آن را دارد، اگر می توانید آن را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید، پس معطل نکنید، همین الان این کار را انجام دهید! سپس به «انتظار» «تفویض اختیار» و سپس تقویم زمانی که آن کار را انجام دهید، فیلتر می‌شود. سپس بخشی که ما فکر می کنیم در مورد این فرآیند نابغه است، تأکید بر بعد از اتمام کار، بررسی کار، نتایج و بازبینی مجدد روند شما، برنامه ریزی در جلسات بررسی هفتگی و به روز رسانی منظم است.

آن قورباغه را بخور (ETF)

https://www.amazon.co.uk/Eat-That-Frog-Important-Things/dp/1444765426 کنار گذاشتن کارهای ناخوشایند، کسل کننده یا طاقت فرسا در فهرست، اولین چیزی که در روز وجود دارد، مفهوم ETF است. دلیل این امر این است که ما کارهایی را که واقعاً نمی‌خواهیم انجام دهیم به تعویق می‌اندازیم، سپس شما در نهایت چیزی مانند “اوه خوب، نمی‌توانم الان شروع کنم، تقریباً پایان روز است” می‌گوییم. آیا این صدا شبیه شماست؟ این می تواند برای شما باشد!

صندوق ورودی صفر

http://www.diginable.co.uk/blog/how-inbox-zero-can-help-with-productivityhttp://www.43folders.com/izero احتمالاً فرآیند مورد علاقه ما برای افزایش کسب و کار و زمان شماست! ما در مورد آن با هر کسی که گوش دهد صحبت می کنیم. این توانایی ما را در انجام کارهای بد انقلابی کرد! 🙂 آیا می توانید بگویید که ما این یکی را قبلاً توصیه می کنیم؟ اگر هیچ ایمیلی در صندوق ورودی خود مشاهده نکردید، به یک خورشید خندان یا نماد پاکت براق خوش آمد می‌گویید – اوه، هیچ‌کدام از آنها را قبلاً ندیده‌اید؟ خوب، پردازش را دریافت کنید. فقط باید یک بار روی ایمیل ضربه بزنید. مانند روش GTD، دریابید که آیا نیاز به انجام ایمیل دارید یا نه و آن را در پوشه‌های حذف، آرشیو یا ایده‌ها قرار دهید. اگر می توانید در عرض 5 دقیقه روی این ایمیل اقدام کنید، همین الان این کار را انجام دهید! اگر قبل از پاسخ دادن نیاز به انجام کارهای بیشتری دارید، یا منتظر شخص دیگری هستید، آن را در پوشه Actions Required قرار دهید. سپس این پوشه را حداقل دو بار در روز بررسی کنید تا از کارهایی که باید انجام دهید آگاه باشید. پیشنهاد می کنیم هر روز صبح قبل از صندوق ورودی خود پوشه Actions Required را بررسی کنید تا روی کارهایی که باید از روز کاری قبل انجام دهید تمرکز کنید. هنگامی که یک ایمیل نیاز به انجام یک کار یا اقدام در خارج از صندوق ورودی شما دارد، آن را در لیست کارهای خود قرار دهید و بقیه کارها را به همین ترتیب انجام دهید.

ZenForInbox

از زمان اولین نسخه این وبلاگ، لیز ZenForInbox را راه اندازی کرده است – یک فرآیند به روز رسانی برای جلوگیری از استرس تلاش برای رسیدن به آن Inbox Zero گریزان. می توانید یک وبلاگ عمیق تر را در وب سایت لیز در http://www.lizhardwick.co.uk/ZenForInbox-Email-Process بخوانید.

چیز های دیگر

جایی که ایده های خوب جایی برای بازی پیدا می کنند…

جلسات – آیا تعداد آنها زیاد است؟ آیا خود را به خاطر ملاقات ملاقات می کنید؟

نه – این کلمه ای است که می توانید از آن استفاده کنید، مثلاً اگر احساس می کنید که یک جلسه برای ملاقات ارزش وقت ارزشمند شما را ندارد. دلایل دیگر برای عدم کاربرد

اعلان‌ها، ایمیل‌ها و رسانه‌های اجتماعی – آیا هر آهنگ بینگ، بیپ و کاراماهملئون حواس‌تان را پرت می‌کند؟ هر روز زمانی را برای بررسی و پاسخ دادن به ایمیل، رسانه های اجتماعی و غیره اختصاص دهید و در این بین اعلان ها را خاموش کنید. اگر چیزی فوق العاده فوری باشد، به جای آن با شما تماس نمی گیرند؟

زمان‌بندی کنید – همه چیز را برنامه‌ریزی کنید و به چیزهای شخصی خود اهمیتی برابر با کار بدهید. آنقدر معتاد به کار نباش که مردم چشمانشان را به سمتش می چرخانند.

روال روزانه – روز را درست به گونه ای شروع کنید که برای شما مفید باشد. زود بیدار شوید تا عجله نکنید. اکثر افراد C-suite در روز برای خواندن هم وقت می گذارند!

Decluttering – Tidy Space ذهن مرتب ما باور داریم، شما چطور؟ Unclutterer.com و تکنیک KonMari را بررسی کنید.

برنامه های کاربردی پیشنهادی

Evernote

https://evernote.com

اندروید iOS

برای یادداشت برداری، لیست های نقطه گلوله و موارد دیگر عالی است. پیوندهای واقعاً مفیدی به برنامه های تقویم و موقعیت جغرافیایی که برخی از مفیدترین داده ها را به صورت خودکار پر می کنند.

نسخه حرفه ای – در میان بسیاری از ویژگی های دیگر، شامل دسترسی آفلاین به یادداشت های شما و همگام سازی در چندین دستگاه است.

استادان وظیفه

ToDoIst – که روی بسیاری از پلتفرم ها کار می کند، از جمله پلاگین مرورگر کروم https://todoist.com

نیروانا – نرم افزار و اپلیکیشن GTD – https://www.nirvanahq.com

ماتریس آیزنهاور

تعیین کنید چه چیزی در این برنامه‌ها مهم/فوری است.

عملکرد من برای اندروید

Matrix را برای iOS بسازید

تایمر گوجه فرنگی

PomoDone

گوجه فرنگی مسطح برای iOS

تایمر وظیفه برای اندروید

مدیریت پروژه

Trello – https://trello.com

آسانا – https://asana.com

عادات ردیابی

HabitBull – http://www.habitbull.com

سایر برنامه های عالی

شگفت انگیز برای اندروید به شما انگیزه می دهد که چه کاری انجام دهید.

Milanote برای دیجیتالی کردن تابلوهای بصری شما.

برنامه های بسیار مفیدی وجود دارد که واقعاً بستگی به کاری که می خواهید انجام دهید و دستگاهی که دارید دارد.

ما همچنین در برنامه‌هایی که نقشه‌برداری ذهنی، هزینه‌ها، ویرایشگرهای تصویر، ویرایشگرهای ویدیو، زمان، ورزش و رژیم غذایی، ردیابی عادت، تمرکز حواس، خواندن بعدا، همگام‌سازی اسناد را پوشش می‌دهند، کاربرد بسیار خوبی پیدا کرده‌ایم.

نجات دهندگان

بر اساس کتاب و سیستم، صبح معجزه توسط هال الرود، ما نجات دهندگان را با برنامه ها زنده می کنیم!

سکوت – Insight Timer – www.insighttimer.com

اظهارات تاکیدی – اظهارات تاکیدی خود را ضبط کنید – http://thinkup.me

تجسم ها – VR Relax Nature Walk تنها یکی از نمونه های بسیاری از برنامه های کاربردی VR است که برای آرامش و آرامش استفاده می شود.

ورزش – یوگا انجام دهید، شگفت انگیز است!! – www.dailyyoga.com

خواندن – پیشنهاد می کنیم با حدود 5 دقیقه در روز از کتاب صبح معجزه شروع کنید – کتاب های دیگر در دسترس هستند 🙂

Scribbling – اپلیکیشن مجله سپاسگزاری Bliss – bliss31.com

سایر فرآیندها و ایده های عالی

برای جمع‌کردن فهرست‌هایمان، فکر کردیم نکات بهره‌وری را که در حال حاضر در حال تحقیق هستیم به اشتراک بگذاریم…

4 روز کار هفته

رایحه های لیمو

گیاهان زنده

قدرت Kawaii – squee!

بخواب و بخواب

آب، نور خورشید، دما

نظارت و ارزیابی

اگر این کار را تا اینجا انجام داده اید، آفرین، امیدوارم الهام گرفته شده باشید که با وقت خود بهره وری بیشتری داشته باشید و چند ابزار جدید نیز نصب کرده باشید! به ما اطلاع دهید که چگونه کار می کنید و اگر چیز جدیدی وجود دارد، پیشنهاد می کنید بررسی کنید!

در اینجا وبلاگ های قبلی ما هستند که ممکن است مورد علاقه کافه کار باشند. . اگر می‌خواهید بدانید که DigiEnable چگونه می‌تواند به شما در مهارت‌های دیجیتال، بهره‌وری کمک کند یا می‌خواهید در رویداد بعدی شما صحبت کنیم، با ما تماس بگیرید.

به کمک بیشتری نیاز دارید؟

بنابراین اگر سؤالات سریعی دارید که نمی توانید پاسخی برای آن پیدا کنید، یک ایمیل برای ما ارسال کنید و ما همیشه سعی می کنیم با برخی از پاسخ ها و پیوندها به شما کمک کنیم (ما خوشحالیم که این کار را به صورت رایگان انجام می دهیم، اما استفاده منصفانه است. سیاست اعمال می شود).

اگر می‌خواهید آموزش آنلاین عمیق‌تر و مناسب‌تری برای خود یا تیم‌هایتان داشته باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه آموزش و مشاوره آنلاین ما می‌تواند کمک کند، با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *