
گوگل اجازه حذف اطلاعات شخصی را می دهد
اکنون افراد می توانند درخواست کنند که اطلاعات شخصی آنها از نتایج جستجوی گوگل حذف شود.
در حالی که گوگل به معرفی راههای جدید برای محافظت از کاربران ادامه میدهد، اکنون به افراد اجازه میدهد اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرسهای فیزیکی را از نتایج جستجو حذف کنند.
برای درخواست حذف اطلاعات، باید فرمی را تکمیل کنید که از شما میخواهد جزئیاتی را درباره دلیل حذف اطلاعات ارائه دهید.
در صورت تایید، URL از گوگل حذف خواهد شد.
گوگل گفت تنها زمانی درخواستها را رد میکند که اطلاعات در صفحهای که بهطور گسترده مفید تلقی میشود، مانند یک مقاله خبری، یا به عنوان بخشی از سوابق عمومی در وبسایتهای دولتی ظاهر شود.
Google Ads برای اجرای سیاست 3 حمله
گوگل اعلام کرده است که رویه های اجرایی خود را برای تکرار تخلفات به روز می کند.
در ژوئن 2022، گوگل رویه های اجرایی خود را با 9 قانون جدید در یک سیستم مبتنی بر هشدار به روز می کند.
خط مشی های جدید با هدف:
اعمال جنسی پولی سفارش پستی عروس بایت کلیک طرح های تبلیغات گمراه کننده خدمات گارانتی دایرکتوری تماس خدمات ارجاع خدمات اعتباری خدمات تعمیرات اعتباری گزینه های باینری وام های شخصی
یک حساب کاربری می تواند حداکثر یک اخطار و 3 اخطار برای هر نقض قانون دریافت کند.
اولین اخطار شما حساب شما را به مدت 3 روز در حالت تعلیق موقت قرار می دهد. اگر در عرض 90 روز اخطار دوم را برای همان تخلف دریافت کنید، حساب شما به مدت 7 روز تعلیق خواهد شد. در نهایت، اگر در عرض ۹۰ روز سومین اخطار را برای همان تخلف دریافت کنید، حساب شما به حالت تعلیق در میآید.
Google Ads گزارش را در سطح حساب مدیر معرفی می کند
داشبوردها اکنون در سطح حساب مدیر برای همه کاربران Google Ads در دسترس هستند.
اگر به دنبال یک راه ساده برای دیدن همه حساب های خود هستید، این همان است!
گوگل گفت: “به عنوان بخشی از این به روز رسانی، ما داشبوردها را سریع تر و آسان تر برای استفاده با چندین پیشرفت ایجاد کرده ایم:
دوره های زمانی و فیلترها را برای داشبورد به طور کلی تغییر دهید. نقشه های جدول تعاملی، ویژگی های قالب بندی غنی و قالب بندی شرطی را اضافه کنید. دانلود گزارشات سریعتر و با کیفیت بالاتر. تغییر اندازه نقشه ها و طرح بندی ها به صورت پویا بر اساس اندازه پنجره.>/li> با کپی کردن گزارش های ذخیره شده موجود، یک نقشه داشبورد ایجاد کنید.
نکته برتر: میتوانید داشبوردهای سفارشی برای افراد مختلف ایجاد کنید تا دادههای مرتبط با آنها را شامل شود.
تلویزیون متصل به یوتیوب بهروزرسانی دریافت میکند
برای اطمینان بیشتر تبلیغکنندگان به تلویزیون متصل (CTV)، گوگل قابلیتهای CTV خود را بهبود بخشیده است.
با توجه به اینکه اکنون بیش از 72 درصد از خانوادهها از تلویزیون هوشمند استفاده میکنند، CTV در 2 سال گذشته محبوبیت خود را افزایش داده است و محبوبیت آن همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد.
با در نظر گرفتن این موضوع، گوگل اندازه گیری های جدیدی را به گزارش های خود اضافه می کند.
به زودی میتوانید میزان دسترسی YouTube TV و YouTube CTV را با تلویزیون مقایسه کنید، به علاوه میتوانید میزان فروش را اندازه بگیرید و تأثیر کمپینهای CTV خود را به اشتراک بگذارید.
گوگل گفت: «چه در حال پیشبینی یک کمپین آتی باشید و چه گزارشهای پس از کمپین را بررسی کنید، به زودی میزان دسترسی، فرکانس و یک معیار تأثیرگذاری اضافی را خواهید دید که برای همه بینندگان CTV است.
این به معنای پیشبینی دقیقتر دسترسی و گزارشهای کمپین با مقایسه جامع بین YouTube و بقیه خریدهای تلویزیونی خطی و متصل شما است – که در نهایت به شما کمک میکند تصمیمات سرمایهگذاری هوشمندانهتری بگیرید.
یوتیوب ابزار تحقیق کلمات کلیدی را برای همه کاربران راه اندازی می کند
یوتیوب برای کمک به برنامه ریزی محتوا و تحقیق در مورد کلمات کلیدی، ابزار جدید خود را برای همه کاربران منتشر کرده است.
برای دسترسی به YouTube Search Insights، باید به تب Research در YouTube Studio روی دسکتاپ بروید.
می توانید لیستی از کلیدواژه های برتر جستجو شده توسط بینندگان خود و بینندگان مشابه را مشاهده کنید.
دادههای کل YouTube در «اطلاعات جستجوی YouTube» نیز موجود است. می توانید داده ها را برای موضوعات عمومی و کلمات کلیدی خاص مشاهده کنید.
جستجوی چندگانه گوگل اینجاست
گوگل چند جستجو را معرفی می کند، روشی جدید برای جستجو در وب.
برای سهولت یافتن آنچه به دنبال آن هستید، گوگل جستجوی چندگانه را معرفی کرد که در آن افراد می توانند همزمان از متن و تصویر استفاده کنند.
برای استفاده از جستجوی چندگانه، مطمئن شوید که آخرین نسخه Google را دانلود کرده اید.
میتوانید سؤالات متعددی را به جستجوی خود اضافه کنید، مانند افزودن رنگ به لباسی که به دنبال آن هستید، یا با افزودن یک عکس و جستجوی دستورالعملهای مراقبت.
برای خرده فروشان مهم تر از همیشه خواهد بود که اطمینان حاصل کنند که شما تصاویری با کیفیت خوب و واضح از محصولات خود با توضیحات دقیق و نام/عناوین فایل ها دارید.
گوگل جستجوی خرده فروشی را برای سایت های تجارت الکترونیک معرفی می کند
اکنون خردهفروشان میتوانند توصیههای جستجوی باکیفیت را در داراییهای دیجیتال خود به گوگل ارائه دهند.
جستجوی خرده فروشی برای کمک به افزایش تبدیل و کاهش رها شدن جستجو معرفی شده است.
مزایا برای خرده فروشان:
با استفاده از قابلیت های جستجوی باکیفیت گوگل، رها شدن جستجو را کاهش دهید. با آسان کردن جستجوی محصولات دارای تصویر، خرید را بهبود بخشید. با شخصیسازی تجربه خرید، تبدیل و ارزش سفارش را بهبود بخشید.
تبلیغات گوگل بر روی ستون های سفارشی ساخته می شود
برای نجات کاربران از جابجایی مداوم و اتلاف وقت، Google Ads اکنون به شما امکان می دهد ستون های سفارشی را به گزارش ها اضافه کنید.
با بهروزرسانی جدید، ستونها اکنون بیشتر از همیشه قابل شخصیسازی و قدرتمند هستند و در هفتههای آینده برای همه کاربران منتشر خواهند شد.
به گفته گوگل، مزایای آن عبارتند از:
به طیف گسترده ای از معیارهای محاسبه شده از داده های Google Ads دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید. ستونهای سفارشی و محاسبات KPI خود را ایجاد کنید که نیازهای کسبوکار و گزارشدهی شما را به گونهای که مشتری نهایی درک کند، برآورده میکند. نحوه کمک هر کمپین به KPI و بودجه فرمولهشده یا وزندار را با استفاده از ستونهای فرمول پیگیری کنید. معیارهای چند دوره زمانی را در کنار هم در جدول مشاهده کنید. ستون ها و برچسب های سفارشی را جفت کنید تا بتوانید به راحتی گروه های مختلف کمپین، گروه های تبلیغاتی، تبلیغات یا کلمات کلیدی را مرور کنید. محاسبات در زمان واقعی انجام میشود تا اطمینان حاصل شود که گزارشهای شخصی بهروز و با بهروزترین دادهها هستند. گوگل در حال آزمایش تغییرات در قطعه های برجسته است
گوگل در حال آزمایش دو افزودن جدید به قطعه های برجسته است. «از وب» و «سایتهای دیگر میگویند»…
از وب
به جای اینکه یک منبع یک قطعه برجسته باشد، From The Web 3-5 منبع پاسخ کوتاه را با پیوند به یک وب سایت نشان می دهد.
سایت های دیگر می گویند
یک وب سایت با یک پاراگراف بزرگ از اطلاعات اولویت بندی می کند و به دنبال آن 2-3 منبع دیگر فقط یک جمله یا عنوان کوتاه را نشان می دهد.
هر دو به گونهای طراحی شدهاند که به جستجوگران مجموعه گستردهتر و متنوعتری از منابع برای پاسخگویی به پرسشهایشان ارائه دهند.
این برای شما چه معنایی می تواند داشته باشد؟
از آنجایی که Google به طور بالقوه بیش از یک منبع را به یک قطعه ویژه اضافه می کند، رتبه برتر شما ممکن است توسط وب سایت های دیگر تهدید شود یا از سوی دیگر، محتوای شما ممکن است با اختصاص دادن یک قطعه ویژه، شانس بیشتری برای مشاهده بیشتر داشته باشد.
بینگ دید بیشتری را به برندهای پایدار ارائه می دهد
مرکز خرید اخلاقی Bing ایجاد شد تا به مردم راهی آسان برای خرید پایدار بدهد.
این امکان را به افراد می دهد تا محصولات وگان بازیافتی و سازگار با محیط زیست را جستجو کنند که مطابق با تجارت منصفانه و موارد دیگر باشد.
هر فروشگاه/برند یک رتبه پایداری از Good on You دریافت می کند. این در سه حوزه ارزیابی می شود: مردم، سیاره و حیوانات.
بینگ گفت: “هدف ما از ابتدا این بوده است که به کاربران خود کمک کنیم تا سهم خود را در مبارزه با مسائل زیست محیطی امروز انجام دهند و در دسترس قرار دادن این رتبه بندی ها و گزینه های خرید برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ما کمک می کند تا به این هدف دست یابیم.”
ما را در لینکدین دنبال کنید تا از آخرین اخبار جستجو و اجتماعی مطلع شوید و حتماً سایر مقالات ما را در وبلاگ ما بررسی کنید.