به‌روزرسانی بررسی‌های اصلی محصولات Google اکنون در حال انجام است

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

کریگ آپتون

به‌روزرسانی بررسی‌های محصول مارس 2022 گوگل اکنون در حال انجام است، که غول جستجو می‌گوید می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر «بررسی محصول در بسیاری از سایت‌ها» داشته باشد. با این حال، جالب توجه است که تا به امروز گزارش های نسبتا کمی از یک به روز رسانی وجود دارد که تأثیر قابل توجهی بر رتبه بندی جستجو در هر حوزه یا بخش خاصی داشته باشد.

هر کاری که آپدیت نمای کلی محصول گوگل انجام می دهد، به نظر می رسد که آن را به طرز شگفت انگیزی در پس زمینه انجام می دهد.

به گفته گوگل، این به روز رسانی برای اطمینان از اینکه محتوای بررسی محصول در سطح بالا به طور مناسب پاداش می گیرد، اجرا می شود، در حالی که بررسی های کوتاه، مبهم و کمتر مفیدی را پشت سر می گذارد. با توجه به رواج بررسی‌های محصول که به صورت آنلاین منتشر می‌شوند، انتظار دارید تأثیرات این به‌روزرسانی کاملاً قابل توجه باشد.

گوگل گفت که آخرین به روز رسانی الگوریتم جستجوی خود “بر اساس کار برای بهبود توانایی ما در شناسایی نظرات محصولات با کیفیت بالا است” و “دریافت مشاوره خرید هوشمندانه در مقابل کاربران را برای ما آسان تر می کند و به سازندگانی که در مورد آن جدی هستند پاداش می دهد.” مفید بودن.»

با این حال، هنوز در مورد این به روز رسانی به ظاهر بزرگ برای بررسی محصول، توسط جامعه SEO احساس نشده است (یا حداقل گزارش شده است).

گوگل سوالات متداول اولیه را برای متخصصان سئو و مدیران وب سایت منتشر می کند

برای روشن‌تر شدن این به‌روزرسانی، گوگل یک پرسش متداول کوتاه منتشر کرده است که به سه نکته مهم اشاره می‌کند:

آیا به‌روزرسانی‌های بررسی محصول مربوط به فهرست‌های رتبه‌بندی و بررسی‌های مقایسه‌ای است؟

بله به‌روزرسانی‌های بررسی محصول برای همه اشکال محتوای مرور اعمال می‌شود. بهترین شیوه های به اشتراک گذاشته شده توسط Google نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاه‌تر فهرست‌های رتبه‌بندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اصالت را به شیوه‌ای مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایشاتی که با محصول انجام داده اید می تواند راه خوبی برای انجام این کار باشد.

آیا توصیه هایی برای بررسی وجود دارد که «بهترین» محصولات را توصیه می کند؟

اگر محصولی را به‌عنوان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می‌کنید، مطمئن شوید که چرا فکر می‌کنید آن محصول بهترین است، با خواننده در میان بگذارید. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا این محصول به ویژه برای هدف توصیه شده مناسب است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیبانی کننده را نیز شامل می شود.

اگر نظری ایجاد کنم که شامل چندین محصول باشد، آیا باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟

نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط همراه با بررسی های عمیق یک محصول برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را می نویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید به اندازه کافی در لیست رتبه بندی وجود دارد که به تنهایی بمانید.

آنها همچنین یک سری دستورالعمل برای کسانی که به دنبال نوشتن و ارسال نظرات مفیدتر هستند، مطابق با معیارهای جدید Google ارائه کردند:

شامل جزئیات مفید و عمیق مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد محصول یا تفاوت محصول با نسخه‌های قبلی ارسال نظرات افرادی که واقعاً از محصولات استفاده کرده‌اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا نحوه استفاده شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که تجربه بازبین را توصیف می کند.

کریگ آپتون با نوشتن محتوایی که برای گوگل بهینه شده است، از کسب و کارهای بریتانیا پشتیبانی می کند. کریگ همچنین مدیر عامل iCONQUER، یک شرکت بازاریابی دیجیتال مستقر در بریتانیا است که وب‌سایت‌ها را با ابزارهای مناسب برای رقابت آنلاین ارائه می‌کند. کریگ به عنوان مشاور سئو و مربی سئو با برندهای بریتانیایی مانند FT.com، DJKit، UK Property Finance، Nandos کار کرده است و همچنین از حرفه های مختلفی مانند پزشکان، وکلا، سازندگان، جواهرسازان، جراحان زیبایی و حضور بیشتر در فضای آنلاین پشتیبانی کرده است. با وب سایت های خود کریگ دانش زیادی را در فضای بازاریابی دیجیتال جمع آوری کرده است و به ایجاد فرصت های جدید از طریق همکاری با صاحبان کسب و کار برای به دست آوردن بهترین ارزش برای پول خود اختصاص یافته است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *