
بهروزرسانی پیشنمایش محصول سپتامبر 2022 اکنون در حال انتشار است. همانطور که توسط گوگل تایید شده است، به روز رسانی در 20 سپتامبر 2022 آغاز شد و یک هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود.
این بهروزرسانیهای پیشنمایش محصول معمولاً دو هفته طول میکشد تا به طور کامل عرضه شوند. این بار اما کمتر از یک هفته طول می کشد.
«آگاهی، بهروزرسانی اصلی سپتامبر 2022 کاملاً تمام نشده است، اما عمدتاً آماده است. ما انتظار داریم که ظرف یک هفته به طور کامل تکمیل شود و زمانی که آماده شد در صفحه بهروزرسانیهای ما به اشتراک گذاشته خواهد شد.»
توجه داشته باشید که این پنجمین بهروزرسانی از سری بهروزرسانیهایی است که گوگل برای هدف قرار دادن بررسیهای آنلاین با کیفیت پایین منتشر کرده است.
انتظار میرفت این بهروزرسانی پیشنمایش محصول ماه گذشته در آگوست 2022 منتشر شود، اما به تعویق افتاد. به جای این بهروزرسانی پیشنمایش محصول، در ماه آگوست شاهد بهروزرسانی محتوای مفید گوگل بودیم. میتوانید تمام جزئیاتی را که باید درباره بهروزرسانی محتوای مفید بدانید، در اینجا بیابید.
به روز رسانی پیش نمایش محصول در مقابل به روز رسانی اصلی
زمان بهروزرسانی بررسی این محصول لزوماً خوب نیست. از آنجایی که بهروزرسانیهای متعدد با هم ترکیب میشوند، این امر میتواند برای افرادی که تلاش میکنند بفهمند چه چیزی به آنها ضربه زده است، کمی مشکل ایجاد میکند.
برای رفع این مشکل، گوگل دستورالعمل های زیر را ذکر کرد:
“اگر تغییری می بینید و نمی دانید که آیا این تغییر به به روز رسانی اصلی یا به روز رسانی پیش نمایش محصول مربوط می شود:
اگر در حال بررسی محصول هستید، احتمالاً به این موضوع مرتبط است. اگر نه، پس ممکن است مربوط به به روز رسانی اصلی باشد.
برای این منظور، دنی سالیوان از گوگل نیز نظرات خود را در مورد زمان بندی این به روز رسانی ها به اشتراک گذاشت. به گفته دنی، گوگل تمام تلاش خود را می کند تا به روز رسانی ها را تا حد امکان جدا نگه دارد تا تشخیص اینکه کدام به روز رسانی ممکن است بر رتبه بندی جستجوی آنها تأثیر بگذارد را برای صاحبان وب سایت آسان تر کند.
ما بسیار سخت کار کردهایم تا بهروزرسانیها را از یکدیگر جدا نگه داریم یا تا آنجا که ممکن است همپوشانی کمتری داشته باشند تا به سازندگان کمک کنیم بیشتر بفهمند.
پس نه، تصادفی نیست. دنی سالیوان از گوگل گفت: ما یک بهروزرسانی بزرگ در راه است، اما گفتیم که صبر کنیم تا بهروزرسانی محتوای مفید منتشر شود.
به روز رسانی نمای کلی محصول چیست؟
در صورت نیاز به تجدید نظر، بهروزرسانی بررسی محصول به طور خاص – همانطور که از نام آن پیداست – بررسی آنلاین محصول است.
هدف پاداش دادن به نظرات با کیفیت بالاتر است که تجربیات شخصی، تحقیقات عمیق و محتوای منحصر به فرد را به اشتراک میگذارند.
از سوی دیگر، این بهروزرسانی نقدهایی را که دارای محتوای نازک و غیراصولی هستند که عمدتاً از وبسایت سازنده یا سایر بررسیهای آنلاین بازنویسی میشوند، جریمه میکند.
گوگل میخواهد این نظرات را در رتبهبندیهای جستجو که تجربه شخصی با محصول را نشان میدهد، رتبهبندی کند. این را می توان با افزودن عکس های اصلی محصول، فیلم ها، مشاهدات دست اول و عکس های منحصر به فرد انجام داد.
اگر یک کسب و کار محلی هستید که محصولات را نیز بررسی می کنید، این به روز رسانی برای شما مناسب است. از طرف دیگر، اگر فقط محصولاتی را می فروشید که مشتریان می توانند در وب سایت شما مشاهده کنند، این به روز رسانی برای شما اعمال نمی شود.
برای اخبار، نکات و ترفندهای سئوی محلی بیشتر، با ما همراه باشید.