به‌روزرسانی هسته مشترک ماه مه 2022 Google باعث می‌شود که ویدیو حتی قوی‌تر شود

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

هرازگاهی، گوگل دوست دارد فشار خون ما را با انتشار یک به‌روزرسانی «عمده گسترده» در الگوریتم جستجوی خود افزایش دهد. این به‌روزرسانی‌ها باید تنظیمات اساسی و گسترده‌ای را در نحوه تجزیه و تحلیل ربات‌های خزنده Google برخی سیگنال‌های اعتماد ایجاد کنند.

که، در اصطلاح غیرگیک، واقعاً به این معنی است که کارمندان گوگل سعی کرده‌اند روشی را که نرم‌افزارشان محتوای وب را تحلیل می‌کند، تنظیم کنند. به یاد داشته باشید که گوگل در زمینه ارائه پاسخ به سوالات بسیار خاص است.

برای هر سؤالی که می‌خواهد به آن پاسخ دهد، Google باید میلیاردها صفحه وب را جستجو کند تا مرتبط‌ترین، قابل اعتمادترین و معتبرترین محتوایی را که می‌تواند در اختیارش قرار دهد بیابد – با نگاهی به مواردی مانند تعداد کلمات، چگالی کلمات کلیدی و اعتبار در صفحه. تا محاسن نسبی محتوای خود را بسنجید.

همانطور که می توانید تصور کنید، این فرآیند پویا است. گوگل به طور مداوم فرآیند خود را در تلاش برای ادامه بهبود کیفیت نتایج خود تنظیم می کند (منبع: SEMRush).

Google Now چیست؟

اگر هنوز گم شده اید، یک قسمت عالی از Digital Marketing From The Coalface وجود دارد که جزئیات و جزئیات الگوریتم گوگل را با جزئیات بیشتری بررسی می کند. اما در حال حاضر، بیایید روی به‌روزرسانی‌های اصلی متمرکز بمانیم.

به‌روزرسانی‌های اصلی گسترده باعث بی‌ثباتی زیادی می‌شوند: سایت‌های قدیمی‌تر و تأسیس‌شده می‌توانند ناگهان رتبه‌بندی را کاهش دهند یا برای مجموعه‌ای کاملاً جدید از کلمات کلیدی شروع به رتبه‌بندی کنند.

سایت‌های جدیدتر ممکن است در عرض چند روز بین صفحات 1 تا 5 شناور شوند یا دید خود را به طور ناگهانی نصف کنند، زیرا یک سیگنال قبلی “تاثیر بالا” مانند سرعت بارگذاری صفحه از رادار گوگل خارج شده است یا برای استفاده از اصطلاحات تخصصی صنعتی “ارزش” کاهش یافته است.

همه این‌ها تا حدودی یک بازی حدس‌زنی است، به همین دلیل است که معمولاً هر (و هر) زمانی که گوگل یک به‌روزرسانی بزرگ را اعلام می‌کند، می‌بینید که متخصصان سئو مانند شما واقعاً مانند جوجه‌های بی‌سر در حال دویدن هستند. همین سال گذشته، شاهد گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون دو به‌روزرسانی بودیم که در ژوئن/ژوئیه منتشر شدند.

و این به روز رسانی الگوریتم ماه می تفاوتی نداشت. SEMRush، Search Engine Journal، و Search Engine Roundtable همه مقالات منتشر شده در مورد صنایعی که به احتمال زیاد تحت تأثیر به روز رسانی جدید قرار می گیرند (منبع: میزگرد SEO) یا پروفایل های شرکت های فردی که پس از به روز رسانی پیشرفت کردند (منبع: SEJ). گویا شنیدن اینکه ردپای دیجیتال آمازون برای چهارمین سال متوالی رشد کرده است، چیز مفیدی وجود دارد.

اما نتیجه گیری ما کمی متفاوت بود. شما همیشه در طول یک به‌روزرسانی بزرگ شاهد کمی نوسان هستید، اما ما فکر نمی‌کنیم که تنظیمات Google هرگز برای هدف قرار دادن صنایع خاصی نبوده است. در عوض، به نظر می رسد که آنها انواع خاصی از محتوا را هدف قرار می دهند.

مهم این نیست که چه کسی برنده – یا چه کسی می بازد

مقالات آموزنده با تعداد کلمات کم ممکن است به مدت یک ماه کاهش یابد و زمانی که گوگل متوجه شود که پاسخ های کوتاه اغلب توسط کاربران تلفن همراه ترجیح داده می شود، مجدداً دوباره بازگردند.

سایت‌های سریع با تغییر چیدمان تجمعی کوچک ممکن است تقویت قابل‌توجهی داشته باشند، و پس از آن – وقتی گوگل متوجه شد که این اصلاحیه به خوبی در سراسر صفحه مورد استقبال قرار گرفته است – چند ماه بعد از یک افزایش دوم و بزرگ‌تر بهره می‌برند.

در ژانویه 2020، شواهدی وجود داشت که نشان می‌داد گوگل به‌روزرسانی گسترده‌ای را با هدف قرار دادن محتوای سلامتی و تندرستی منتشر کرده است، به طوری که بازیکنان معتبر (با اعتبار بالا) در رتبه‌بندی خود افزایش چشمگیری داشته‌اند و سایت‌های کوچک‌تر با افت قابل توجهی در سایت‌های معتبر کمتر دیده می‌شوند. قابلیت مشاهده برای پرس و جوهای مرتبط با سلامت (منبع: Moz).

پس نکته مهم توجه به روندهای کلان است – نگاهی به روش شناسی گوگل تا بتوانید تنظیمات ایمن و پایدار در استراتژی محتوای خود ایجاد کنید.

بنابراین چه چیزی می توانیم از به روز رسانی عمده May Broad یاد بگیریم؟

از نظر محتوای نوشتاری زیاد نیست. اکنون که گرد و غبار فروکش کرده است، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد اگر می‌خواهید برای جستجوهای تراکنشی رتبه‌بندی کنید (جایی که کسی می‌خواهد محصولی بخرد)، طرح محصول ممکن است مهم‌تر باشد، و Search Engine Journal نشان می‌دهد که بررسی‌ها ممکن است مهم‌تر از همیشه (منبع: SEJ).

اما اگر در فضای B2B هستید، چیز زیادی برای توجه وجود ندارد. به هر حال نه در بخش وبلاگ نویسی یا کپی وب.

با این حال، یک نکته مهم وجود دارد که باید به آن توجه کرد: به نظر می رسد که ویدیو از همیشه مهمتر است. داده‌های شخص ثالث از Sistrix نشان می‌دهد که سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو مانند یوتیوب، تیک تاک و توییچ از زمان به‌روزرسانی محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند (قابلیت مشاهده TikTok 133 درصد افزایش یافته است).

به عبارت ساده، این بدان معناست که نتایج ویدئویی را برای بخش رو به رشدی از جستجوها، اطلاعات و موارد دیگر رتبه‌بندی می‌کنید. در واقع، ما تجربه دست اولی در این زمینه داریم، رتبه بندی محتوای ویدیویی قبل از پست های وبلاگ سنتی برای پرس و جوهای بازاریابی محبوب.

این با گزارش‌های اخیر مرتبط است که نشان می‌دهد سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو در واقع شروع به از بین بردن سهم بازار گوگل کرده‌اند، با درصد فزاینده‌ای از کاربران جوان‌تر که به جای G بزرگ به TikTok یا Youtube روی می‌آورند.

حداقل برای B2B، جستجوی گوگل همچنان منبع اصلی تبدیل ترافیک شما خواهد بود، اما همچنان باید گزینه های بازاریابی ویدئویی را بررسی کنید. با کمک یک فیلمبردار با استعداد، ایجاد نسخه های ویدیویی از همه چیز، از پرسش و پاسخ وب سایت تا محبوب ترین پست های وبلاگ، نسبتاً آسان (و مقرون به صرفه) است.

همچنین ایجاد ویدیوهای کوتاه (سی ثانیه تا سه دقیقه ای) که به سؤالات رایج در مورد خدمات شما پاسخ می دهد و/یا در مورد نقاط دردناک رایج در صنعت شما صحبت می کند، نسبتاً آسان است.

وقتی این ویدیوها را در وب‌سایت، یوتیوب، تیک‌تاک یا سایر پلت‌فرم‌های اشتراک‌گذاری ویدیو پست می‌کنید، جریان ثابتی از ترافیک آماده تبدیل دریافت می‌کنید که در حال خرید نام تجاری شما است.

آیا این ویدیو واقعاً نتیجه من را تغییر می دهد؟

اکنون شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد یک ویدیوی با موقعیت مناسب (و به‌طور حرفه‌ای ویرایش شده) هم تعامل روی صفحه و هم نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد. گزارشی که توسط HubSpot منتشر شده است ادعا می کند که 93٪ از مردم ترجیح می دهند در هنگام یادگیری در مورد یک محصول یا خدمات، ویدیوها را تماشا کنند و تقریباً 88٪ از تبدیل ها در حال حاضر پس از تماشای حداقل یک ویدیو انجام می شود (منبع: HubSpot).

به طور خاص، سایت‌هایی که از ویدیو استفاده می‌کنند، میانگین نرخ تبدیل 4.8 درصدی داشتند، در مقایسه با 2.9 درصد برای سایت‌هایی که اصلاً محتوای ویدیویی ندارند (منبع: Brightcove).

اکنون که می دانیم محتوای ویدیویی نیز پایه اصلی نتایج جستجوی ارگانیک خواهد بود، به نظر می رسد کاملاً مطمئن است که نتیجه گیری کنیم که این پتانسیل را دارد.

بازدیدکنندگان جدید و از پیش جذب شده را به سایت خود جذب کنید ایجاد آگاهی از برند به مردم در مورد ارزش های اصلی خود، خدماتی که ارائه می دهید و غیره آموزش دهید. با افرادی که در مورد کار با برند شما در حصار هستند، تماس بگیرید

به عبارت دیگر پتانسیل بسیار بالایی دارد و قطعا نباید از آن غافل شد. شما همچنین می توانید از دارایی های ویدئویی در کانال های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و لینکدین استفاده مجدد کنید، بنابراین سرمایه گذاری قطعا ارزش آن را دارد.

ما از آگوست 2021 بهترین خدمات بازاریابی ویدیویی را ارائه می دهیم و همیشه خوشحالیم که دانش و تجربه خود را با افرادی که در تلاش برای ایجاد یک نام تجاری آنلاین هستند به اشتراک بگذاریم.

اگر می خواهید در مورد استفاده از ویدئو برای کسب و کار خود صحبت کنید، یا فقط می خواهید در مورد نحوه عملکرد آن بیشتر بشنوید، توصیه می کنیم با شما تماس بگیرید. این احتمال وجود دارد که در نهایت با دیو (پزشک ما) یا لزلی (سرپرست ویدیوی ما) صحبت کنید. آنها هر دو افراد فوق العاده ای هستند که علاقه زیادی به بازاریابی ویدیویی دارند، بنابراین شما در دستان امن خواهید بود!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *