به رسمیت شناختن صنعت برای برنامه رفاه کارکنان ما

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

تقریباً یک سال پیش، ما یک نظرسنجی عمیق شخص ثالث را برای تیم خود ارسال کردیم تا بازخورد آنها را در مورد چگونگی زندگی به عنوان یک کارمند Propellernet دریافت کنیم. منظورم این است که ما فکر می کنیم فرهنگ اینجا بسیار خوب است، اما تنها افرادی که واقعا می توانند به ما بگویند تیم ما است.

نتایج این نظرسنجی‌های ناشناس به‌عنوان بخشی از روش‌شناسی دقیق مورد استفاده توسط Great Places to Work™ برای تعیین مکان‌های کاری در سرتاسر جهان که معیارهای سخت‌گیرانه‌شان را برآورده می‌کنند تا به‌عنوان مکان‌های عالی برای کار™ تأیید شوند، گنجانده شد. ما گواهینامه خود را در سال 2021 برای هفتمین سال به دست آوردیم و امروز در ماه هستیم تا اعلام کنیم که این نتایج ما را به عنوان یکی از بهترین مکان های کاری برای رفاه در بریتانیا شناخته است. این آخرین رتبه بندی به شناخت ما به عنوان دومین محل کار برتر برای زنان در بریتانیا می پیوندد.

پس چرا پیشینه این نتایج؟

خوب، نتایج آن نظرسنجی‌ها در فوریه 2021 همه چیزهایی را که از منظر مردم اولویت‌بندی کرده‌ایم و روی آن تمرکز کرده‌ایم شکل داد. نمی توان انکار کرد که سال های سختی بودند. من می گویم که ما به عنوان یک تیم سطوح بالاتری از استرس، اضطراب، تنهایی و ناامیدی را نسبت به قبل تجربه کرده ایم. و من مطمئن هستم که در این مورد تنها نیستیم. اما با توجه به اینکه زندگی ما در چند سال گذشته بسیار تغییر کرده است، خیلی سریع متوجه شدیم که باید بر اساس این بازخورد از تیم عمل کنیم و افراد و ابتکارات رفاهی خود را بررسی کنیم تا مطمئن شویم که آنها رهبران بازار باقی می مانند.

امروز، برنامه مردم و رفاه ما بر پنج رکن کلیدی تمرکز دارد… (آنهایی که با ستاره مشخص شده اند پس از انجام نظرسنجی اضافه شدند).

1. تعادل بین کار و زندگی… کاری کنید که کار در زندگی شخصی شما کار کند، نه برعکس:

جشن نامحدود – آنچه را که روی قلع می گوید انجام می دهد. ما معتقدیم که تیم در این زمینه رشد کرده است. برای ما کاملاً کار می کند. صندوق مراقبت از خود* – به جرات می توان گفت که این یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین مزایای ما است زیرا برای فرد کاملاً انعطاف پذیر است. تا کنون این تیم در سال جاری از آن برای مجوز شنا در Hampstead Heath Ponds، یک روز آبگرم، اشتراک برنامه Strava، عضویت در نت‌بال انگلستان، یک وبینار متخصص تغذیه، عضویت Headspace و درس‌های سوارکاری استفاده کرده است. خط مشی حمایت از یائسگی – هدف این خط مشی این است که اطمینان حاصل کنیم که از هر کسی که علائم قبل از یائسگی یا یائسگی را تجربه می کند، حمایت می کنیم، و همچنین کاهش انگ درباره تأثیری که علائم یائسگی می تواند هم در محل کار و هم در زندگی شخصی در خانه داشته باشد را کاهش دهیم. Propellernet متعهد است که برای حمایت بهتر از کارمندی که علائم یائسگی را تجربه می کند، هر گونه تغییر در محیط کار یا ساعات کاری انجام دهد.

2. احساس رضایت… بخشی از چیزی بزرگتر بودن:

تبدیل شدن به B Corp Accredited* – شاهکار آسانی نیست که به کار سخت زیادی نیاز دارد. این روند به ما نشان داد که چه کارهایی را به خوبی انجام می‌دهیم، اما همچنین به ما نشان داد که کجا باید پیشرفت کنیم. وضعیت B Corp واقعاً تعهد ما به استفاده از سود را به خوبی نشان می دهد، و اغلب این چیزی است که تیم ما می گوید آنها بیشتر به آن افتخار می کنند. مشارکت در بنیانگذار میلیون درخت * – یکی از همکاران ما، سام زیندل، یکی از بنیانگذاران The Million Tree Pledge است، گروهی از مردم و کسب و کارها که متعهد می شوند هر کدام بیش از 1 میلیون درخت در پاسخ به شرایط اضطراری آب و هوایی بکارند. 34 میلیون درخت تاکنون تعهد داده شده است. مدرکی که نشان می دهد برای ایجاد تأثیر بزرگ لازم نیست شرکت بزرگی باشید. تأثیر ما – ما در مورد تأثیر گسترده‌تر خود، هم بر محیط‌زیست و هم بر جامعه، باز هستیم و اهداف بسیار جاه‌طلبانه‌ای را تعیین کرده‌ایم که مرتباً با کل تیمی که در برابر آنها پاسخگو هستیم بررسی می‌کنیم.

3. رضایت شغلی… یادگیری، توسعه و ایجاد شغل بر اساس علایق و علایق خود:

Propel Days – برای ما، این یک چیز قدیمی اما خوب است. چند نمونه از نحوه استفاده تیم ما از روز های حرکت در 6 ماه گذشته: برنامه ریزی اسلایدها برای یک رویداد سخنرانی عمومی، یادگیری ادغام جستجو و تجزیه و تحلیل، میزبانی رویداد شمارش معکوس TEDx، شرکت در یک کنفرانس رادیویی و پادکست، و داوطلب شدن در FareShare Sussex مرکز پخش مواد غذایی کوچینگ Sanctus * – مهم نیست که چقدر همکاران شما حمایت می کنند، گاهی اوقات نمی خواهید با همکاران خود در مورد چیزهایی که با آنها مشکل دارید صحبت کنید. Sanctus آموزش مقیاس بندی کاملاً محرمانه 1-2-1 را برای همه کارکنان Propellernet ارائه می دهد. صندوق آموزش و توسعه – به جای اینکه مدیری شما را به سمت حوزه‌های آموزشی هدایت کند که فکر می‌کنند از آن سود خواهید برد. ما به افراد در مورد پیشرفت و رشد شغلی خود استقلال می دهیم. طی چند ماه گذشته، تیم از بودجه L&D خود برای آموزش مایکروسافت اکسل، مدرک CIPD، یک دوره چارچوب جاوا اسکریپت، یک دوره طراحی گرافیک و یک دوره آموزشی سخنرانی عمومی استفاده کرده است.

4. امنیت روانی… برای اینکه احساس کنید شنیده می شود، زمانی که می خواهید صحبت کنید، مورد اعتماد و ارزش قرار گرفتن:

چک های رفاه * – به عنوان یک مدیر مردم، هر کارمند را دو بار در سال چک می کنم. هنگامی که تمام بررسی های سلامتی یک تیم را انجام دادم، تصویری از عملکرد آن تیم را با تیم رهبری خود به اشتراک می گذارم، همچنین به دنبال موضوعات یا مسائل رایج می گردم و آنچه را که می توانیم برای کمک به آن مناطق معرفی کنیم، در نظر می گیرم. ناهارهای اجتماعی متقابل تیمی* – فرصتی برای افراد برای گذراندن زمان با کیفیت چهره به چهره با تیم گسترده تر و کسانی که معمولاً روزانه با آنها کار نمی کنند – یک راه واقعاً ساده اما مؤثر برای برقراری ارتباط مجدد با افراد. کمک های اولیه سلامت روان – هفت نفر از تیم ما در زمینه کمک های اولیه بهداشت روان آموزش دیده اند. این آموزش ابزارهایی را در اختیار MHFA قرار داد تا با اطمینان گفتگوها را در مورد سلامت روان هدایت کند و به افراد کمک کند تا در صورت نیاز به آن کمک کنند.

5. امنیت مالی… تشویق کل تیم ما برای برنامه ریزی برای آینده مالی خود:

کمک هزینه کار از خانه – برای کمک به هر کارمندی برای پوشش هزینه کار از خانه. بیمه عمر* – ما به هر کارمند بیمه عمر ارائه می دهیم، به این معنی که آنها می دانند که عزیزانشان در صورت فوت از حمایت مالی برخوردار خواهند شد. آموزش بازنشستگی* – بسیاری از ما وقتی صحبت از حقوق بازنشستگی به میان می‌آید، سر خود را در خاک فرو می‌کنیم (من قبلا یکی از آن افراد بودم!) اما با تشویق همه ما برای ورود به پورتال بازنشستگی، به سرمایه‌هایی که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنیم و درک می‌کنیم فکر کنیم. تأثیر همه ما با تغییر مشارکت‌هایمان، کنترل بیشتری بر آینده مالی خود در دست می‌گیریم. طرح نقدی سلامت Bupa – این به تیم اجازه می دهد تا هزینه درمان های مختلف سلامت را پوشش دهد. پشتیبانی بهبودیافته برای تنظیم خانواده* – ما حمایت از مرخصی زایمان، پدری و فرزندخواندگی را بهبود بخشیده ایم تا افراد تحت تأثیر انتخاب خود برای تشکیل خانواده قرار نگیرند. ما همچنین کمک های درمانی ناباروری را برای کمک به کاهش استرس مالی درمان ناباروری برای همه کارکنان یا شرکای آنها ارائه می دهیم.

Propellernet در سال های نمایندگی بسیار قدیمی است – سال آینده ما 20 ساله خواهیم شد، Big 2-0! و برای اصلاح و بهبود وضعیت افراد و وضعیت رفاهی خود تا جایی که امروز است، زمان زیادی از ما گذشته است. ما دوست داریم بشنویم که شرکت های دیگر برای حمایت از افراد خود در دنیای پس از همه گیری چه می کنند. اگر از مقایسه یادداشت‌ها در مورد افراد و سلامت یک فنجان چای (زوم یا IRL!) لذت می‌برید، لطفاً به ما خط بزنید.

می‌خواهم با نقل قولی از یکی از تیم‌مان امضا کنم وقتی از او پرسیده شد چیز مورد علاقه او در مورد کار در Propellernet چیست:

“خوب، انتخاب یکی از آنها سخت است، اما باید مردم و فرهنگ باشد… آه و خود کسب و کار به شکلی که راه اندازی شده است، ماموریت، اهداف، ارزش هایش عالی است، من واقعا می توانم ببینم که در اینجا کار می کنم. برای همیشه. اوه، ابتکارات سبز نیز شگفت‌انگیز هستند… و تمرکز بر تعادل بین کار و زندگی… خوب، قطعاً بیش از یک چیز است.»

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *