بیایید ترند شویم: استفاده از رویدادهای جاری و تعطیلات برای تقویت بازاریابی دیجیتال خود

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که با تعطیلات، رویدادهای مهم و روندهای فصلی مرتبط باشد، راهی عالی برای تقویت تلاش های آنلاین شماست. با ضربه زدن به مکالمات مرتبط از قبل، می توانید به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید و با آنها تعامل داشته باشید.

تعطیلاتی مانند کریسمس و هالووین فرصتی آسان برای هدف گذاری است، اما با این نوع تعطیلات، رقابت شدیدی به وجود می آید، به ویژه برای بخش هایی مانند خرده فروشی. وقتی روی استراتژی خود کار می کنید، فهمیدن اینکه کجا باید تلاش های خود را متمرکز کنید، اولین نقطه تماس شماست.

در هر صنعتی بالا و پایین وجود دارد. با توجه به صنعتی که در آن هستید، درک روندهای هدف گذاری و ایجاد استراتژی برای کمک به رشد برند شما بسیار مهم است.

تاریخ ها و روندهای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را مشخص کنید

تقویم‌های بازاریابی متعددی به‌صورت آنلاین در دسترس هستند، با تاریخ‌هایی مانند کریسمس تا روز جهانی ایموجی‌ها و مانند روز دزدان دریایی صحبت کنید. در حالی که توصیه نمی کنیم تقویم خود را با روزهای نامناسب پر کنید، ارزش دارد که ببینید کدام یک برای برند شما مناسب هستند. هدف قرار دادن تاریخ‌های شناخته‌شده در کنار تاریخ‌های تخصصی‌تر، یکی از راه‌های اطمینان از دستیابی به طیف وسیع و در عین حال مرتبط از افراد است.

از تعطیلات گسترده برای حمایت از تلاش های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید

سنت ولنتاین. شب سال نو. روز پنکیک.

اگر لینکی هست از آن استفاده کنید. در حالی که ممکن است برخی از تعطیلات مانند کریسمس برای اکثر برندها آسان‌تر باشد، تاریخ‌های عرضه انبوه دیگر را در نظر بگیرید و آن‌هایی را که مناسب برند شما هستند برجسته کنید.

با استفاده حداکثری از این رویدادهای عظیم خلاق باشید. چرا یک رویکرد چند جانبه ایجاد نمی کنید و مواردی مانند SEO و PPC را برای دستیابی به حداکثر تأثیر ترکیب نمی کنید؟

روندهای خاص صنعت را هدف قرار دهید

هنگامی که رویدادهای فصلی و تعطیلات را در استراتژی بازاریابی خود گنجانیدید، زمان آن فرا رسیده است که میدان بازی را محدود کنید. هر صنعتی در طول سال دارای روندهایی است که به راحتی قابل شناسایی هستند.

یک تقویم با روندهای فصلی خاص صنعت ایجاد کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، به داده های تاریخی نگاه کنید. به عنوان مثال، کجا شاهد افزایش فروش یا افزایش ترافیک وب سایت خود بوده اید؟ از این بانک اطلاعات داخلی برای هدایت برنامه خود استفاده کنید. همچنین می توانید از برندهای دیگر در صنعت خود الهام بگیرید تا مطمئن شوید در مسیر درستی هستید.

استراتژی هایی برای حفظ تقویم بازاریابی مبتنی بر روند فصلی شما

بازاریابی دیجیتال می تواند از طریق سئو، استراتژی های محتوا، رسانه های پولی و روابط عمومی دیجیتال به حمایت از کمپین های شما کمک کند. هنگامی که تقویم خود را ایجاد کردید، زمان آن است که در نظر بگیرید کدام تاکتیک ها بر اساس بخش، فصل و اهداف بهترین پشتیبانی را از برند شما خواهند داشت.

استفاده از سئو برای افزایش سرعت وب سایت

سئو همه چیز در مورد بازی طولانی است. ممکن است صرف زمان و تلاش برای سئو برای یک روز یا یک رویداد غیر منطقی به نظر برسد. اما اگر با برند شما مطابقت دارد و به شما کمک می‌کند تا ترافیک معنی‌داری را به سایت خود هدایت کنید، بهتر است کنار بنشینید و روی استراتژی خود کار کنید.

تحقیق کلمات کلیدی: سنگ بنای سئو، درک اینکه از چه کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید برای موفقیت کمپین شما حیاتی است. شما احتمالاً کلمات کلیدی در تمام طول سال و “همیشه فعال” خواهید داشت، اما چگونه می توانید آنها را به تعطیلات یا رویدادها پیوند دهید؟ برای انجام تحقیقات خود وقت بگذارید و دریابید که کدام عبارات نتیجه می دهند. مطمئن شوید که در عبارات خود باهوش هستید، اگر در جامپرها تخصص دارید و سعی می کنید عبارتی عمومی مانند “پرش های کریسمس” را هدف قرار دهید، کار سخت شما بیهوده خواهد بود. عبارات خاص یا کلمات کلیدی طولانی را هدف قرار دهید تا هدف کاربر خاص را هدف قرار دهید. سفارشی کردن محتوای خود: با انتخاب کلمات کلیدی، زمان آن رسیده است که آنها را عملی کنید. در مورد رویداد انتخابی خود محتوا ایجاد کنید و دریابید که چرا برند شما مناسب است. به هیچ وجه دلسرد نشوید، مطمئن شوید که فصل یا رویداد متناسب با بازار شماست. به عنوان مثال، برندهای خودرو ممکن است تمرکز خود را بر شروع رسمی زمستان و ایجاد کمپین‌های مرتبط با محصولاتی مانند لاستیک‌های زمستانی و یخ‌زدا ایجاد کنند، یا وبلاگ‌هایی درباره ایمنی جاده‌ها در هنگام هوای بد ایجاد کنند. F. Hinds نقش کوپید را بازی می کند

هیچ چیز مانند جواهرات نمی گوید “دوستت دارم”، چیزی که مشتری قدیمی F.Hinds به خوبی می داند. اما با وجود گزینه‌های فراوان در بازار، چگونه می‌توانید در میان دیگر افراد متمایز شوید و مخاطبان خود را به سمت جذب سوق دهید؟

F.Hinds یک صفحه فرود در سایت به نام “Love Hinds Edit” ایجاد کرد. آنها با هدایت کاربران با هدف جستجوی بالا به سایت خود، محتوای مخصوص روز ولنتاین را ارائه کردند. این برند معروف با ارائه راهنماهای هدیه، ایده‌های تعطیلات آخر هفته و موارد دیگر، به دنبال الهام بخشیدن به خریداران خود بود. با ارائه محتوای آموزنده و مفید، آنها بیشتر از اینکه صرفاً برای تبلیغات تلاش کنند، مخاطبان خود را متحول کنند.

رسانه‌های پولی شبکه را دور و دراز پخش می‌کنند

رسانه پولی و محتوای فصلی دست به دست هم می دهند. در حالی که سئو به شما امکان می دهد بر روی جستجوی ارگانیک تمرکز کنید و محتوای خود را برای ارائه اطلاعات بسیار مرتبط تنظیم کنید، رسانه های پولی این اطلاعات را دریافت کرده و در مقابل مخاطبان مناسب قرار می دهند. برای رویدادها یا تعطیلات، رسانه‌های پولی به شما این امکان را می‌دهند که کنترل را در دست بگیرید و به شرط داشتن بودجه، تبلیغات خود را در مقابل کسانی قرار دهید که احتمال تبدیل شدن به آن وجود دارد.

پرداخت به ازای کلیک: PPC، نان و کره رسانه های پولی، به شما این امکان را می دهد که محصول یا خدمات خود را بر اساس عملکردهای هدف گذاری تعیین شده برای مخاطبان خاص تبلیغ کنید. گرفتن؟ شما باید برای آن هزینه کنید و قیمت کلمات کلیدی بسته به جستجو می تواند متفاوت باشد. برای مشاهده هر گونه بازدهی، باید کمپین های خود را تنظیم کنید: در نظر بگیرید افراد را زودتر هدف قرار دهید، روی عبارات خاص تمرکز کنید، یا تبلیغات را برای کسانی که قبلاً با محصول شما درگیر بوده اند، هدف قرار دهید. شبکه های اجتماعی پولی: ما به طور فزاینده ای زمان بیشتری را در کانال های اجتماعی نسبت به هر برنامه وب دیگری صرف می کنیم. با گزینه‌های هدف‌یابی فراوان از طریق ابزارهای تبلیغات درون‌برنامه‌ای، می‌توانید محتوای منحصربه‌فرد و شخصی‌شده را برای علاقه‌مندان به محصول خود تبلیغ کنید. در دریای پیام‌های فصلی، به این فکر کنید که چگونه پیام‌های تبلیغاتی شما می‌توانند از بین مردم متمایز شوند. هدف گذاری مجدد: آسان ترین فروش از طرف کسانی است که قبلاً روی برند شما سرمایه گذاری کرده اند. در حالی که رسانه‌های پولی می‌توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان جدیدی را جذب کنید، اما همچنین می‌تواند با کسانی که قبلاً به برند شما علاقه نشان داده‌اند، دوباره در ارتباط باشد. کمپین های تبلیغاتی خاصی را با هدف هدف قرار دادن افرادی که قبلا از شما خرید کرده اند یا به سبد خرید اضافه کرده اند اما هرگز سفر خود را تکمیل نکرده اند ایجاد کنید. از آنجایی که مردم با پیام‌های فصلی بمباران می‌شوند، به احتمال زیاد با پیام‌هایی که با آن‌ها آشنا هستند یا قبلاً خریداری کرده‌اند، تبدیل می‌شوند. خرده فروشان برای عید پاک دیوانه می شوند

همه برندها تشخیص می دهند که وقتی مردم خانه های خود را برای کریسمس تزئین می کنند، دکوراسیون فصلی در طول سال رشد می کند. به لطف تأثیرگذارانی که رویدادی را که زمانی یک رویداد کم‌کلیدتر بود به یک جشن تبدیل کردند، تعطیلاتی مانند عید پاک لحظاتی را سپری می‌کنند.

با استفاده از این روند، می توانید از عبارات جستجوی طاقچه در استراتژی PPC خود استفاده کنید، مانند “دکور عید پاک”. هدف قرار دادن کلماتی با جذابیت بازار انبوه کمی کمتر اما هدف جستجوی بالا به این معنی است که تبلیغات به کسانی تحویل داده می‌شود که به احتمال زیاد روی آنها کلیک می‌کنند و به سفر خود برای خرید ادامه می‌دهند.

از روابط عمومی دیجیتال خلاقانه برای دستیابی به مخاطبان جدید استفاده کنید

در کنار PPC و SEO، روابط عمومی دیجیتال به افزایش آگاهی از برند شما و دستیابی به مخاطبان جدید از طریق محتوای جذاب و تفکر برانگیز کمک می کند.

در حالی که سایر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال کسانی را هدف قرار می‌دهند که به دنبال پرس و جو یا عبارات خاصی در رابطه با تجارت شما هستند، روابط عمومی شبکه بسیار گسترده‌تری ایجاد می‌کند. این روش به ویژه برای محتوای فصلی یا رویدادهای جاری که احتمالاً در تعدادی از پست ها در مورد آنها صحبت می شود، خوب عمل می کند. با ایجاد قطعات مرتبط با زاویه ای جالب، می توان قطعه شما را از نویزهای فصلی جدا کرد و کلیک ها را به سایت شما هدایت کرد.

هاموندز سرگرمی های جشن را فراهم می کند

یک فصل دشوار از سال برای برجسته کردن روابط عمومی ها، داستان هایی که در کریسمس شروع می شوند می توانند یک چالش باشند. هاموندز این کمپین را با مشارکت Giving Tree، یک موسسه خیریه که هدف آن ارائه هدایایی به کودکان بر اساس کمک های مردمی است، راه اندازی کرد.

با استفاده از یک پازل، خوانندگان به چالش کشیده شدند تا هدایایی را که در سرتاسر خانه پنهان شده بودند، تشخیص دهند. این روابط عمومی در سایت های مختلف تبلیغ شد و به دلیل ماهیت جلب توجه آن، توسط نشریات معروف مورد توجه قرار گرفت و چندین لینک به وب سایت هاموند برگشت.

برجسته شدن در دریایی از اعلامیه های فصلی

این یک چیز است که بدانید باید رویدادها و فصول خاصی را هدف قرار دهید. درک اینکه چه کسی را هدف قرار دهید و چگونه آن را به طور مؤثر انجام دهید داستان کاملاً متفاوتی است.

از آنجایی که رویدادهای بیشتر و بیشتری به طور انبوه جشن می گیرند و بازاریابی تعطیلات زندگی خود را به خود می گیرد، متمایز شدن از جمعیت غیرممکن به نظر می رسد. به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، ما به خوبی در کاهش سر و صدا و دانستن اینکه چه چیزی و چه زمانی را هدف قرار دهیم، آشنا هستیم.

با تیمی از متخصصان PPC، SEO و روابط عمومی دیجیتال همراه با تجربه در طیف وسیعی از صنایع، ما می دانیم که برای کمک به برتری برند شما چه چیزی لازم است. آیا میخواهید بیشتر بدانید؟ در تماس باشید

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *