
ثابت ماندن در عصر دیجیتال یک گزینه نیست و گوگل نیز با این واقعیت غریبه نیست. از آنجایی که ما دائماً در حال تغییر روش استفاده از دنیای آنلاین هستیم، بهروزرسانیهای Google با هدف بهبود تجربه کلی، ارائه مرتبطترین و قابلاعتمادترین نتایج به کاربران است.
در 15 مارس، گوگل آخرین به روز رسانی اصلی را اعلام کرد که در 28 مارس به پایان رسید و نهمین تکرار از سال 2020 بود. اکنون که گرد و غبار فروکش کرده است، نگاهی می اندازیم به معنای این آخرین به روز رسانی و تأثیری که بر مشتریان خود دیده ایم.
Google Core Update چیست؟
از آنجایی که تجربه آنلاین ما همچنان در حال تغییر است، Google از بهروزرسانیهای اصلی برای ارزیابی نحوه رتبهبندی محتوا و نحوه ارائه بهترین خدمات به کاربران استفاده میکند. این بهروزرسانیها، و هر تأثیری که از آنها دیده میشود، به این معنا نیست که سایت شما قبلاً «اشتباه» بوده است، فقط اهداف تغییر کردهاند. گوگل از قیاس زیر برای توضیح بهروزرسانیها استفاده میکند:
یکی از راههای فکر کردن به نحوه عملکرد یک بهروزرسانی بزرگ این است که تصور کنید فهرستی از 100 فیلم برتر در سال 2021 تهیه کردهاید. چند سال بعد در سال 2024، فهرست را بهروزرسانی میکنید. به طور طبیعی تغییر خواهد کرد. برخی از فیلمهای جدید و شگفتانگیز که قبلاً وجود نداشتهاند، اکنون کاندیدای حضور خواهند بود. همچنین ممکن است برخی از فیلمها را دوباره ارزیابی کنید و متوجه شوید که آنها سزاوار جایگاه بالاتری نسبت به قبل در فهرست هستند.
تغییر چیز بدی نیست: تاثیری که مشتریان ما می بینند
از زمان بهروزرسانی، پایگاه مشتریان ما شاهد افزایش ترافیک مورد انتظار خالص 1,018,373 بازدید ماهانه بوده است. این معیار بر اساس حجم جستجوی تخمینی و نرخ کلیک برای 144000 کلمه کلیدی ما است.
به عبارت ساده، مشتریان ما پس از عرضه اولیه بهروزرسانی شاهد افزایش مثبت ترافیک به سایت خود هستند. بهنظر میرسد بخشهای خاصی از بهروزرسانی ماه مارس بیشترین سود را میبرند، زیرا مشتریان ما در فارکس، مد، سختافزار و سفر بیشترین تأثیر مثبت را دارند.
اثبات در پودینگ است
هنوز کمی نگران بهروزرسانیها هستید؟ گرفتیم. اما گوگل این تغییرات را برای بهبود تجربه برای همه و کمک به وبسایتهایی که بهترین شیوهها را دنبال میکنند، اعمال میکند.
از زمان آخرین بهروزرسانی، بسیاری از مشتریان ما مزایای مثبت بهروزرسانیهای Google را دیدهاند:
این مشتری از روز انتشار آپدیت، شاهد بهبودی فوری و محسوسی بود. این افزایش از آن زمان تاکنون ثابت بوده است.
یکی دیگر از مشتریان ما نیز متوجه افزایش آنی در ترافیک شد که همچنان افزایش یافت.
هنوز قانع نشدی؟ در اینجا مشتری سومی است که می بیند ترافیک خود در نتیجه به روز رسانی افزایش یافته است.
کار با آژانس مناسب همه تفاوت را ایجاد می کند
ما نمیخواهیم خودمان را زیر پا بگذاریم، اما در طول سال از نزدیک با مشتریان خود کار میکنیم تا مطمئن شویم سایت آنها از بهترین شیوهها پیروی میکند و از دستورالعملهای Google پیروی میکند. این به این معنی است که وقتی بهروزرسانیها میآیند، سایت شما در بهترین موقعیت برای سوار شدن بر موج است و اغلب از آنها استفاده میکند.
اجازه ندهید بهروزرسانیهای Google شما را در شب بیدار نگه دارد. ما می توانیم با شما همکاری کنیم تا پس از هر تغییری سایت شما را زیر نظر داشته باشیم و با هر حرکتی در رتبه بندی مقابله کنیم.
آیا می خواهید در مورد نحوه کار ما بیشتر بدانید؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید.