
امروز صبح وقتی داشتم B&T را می خواندم، مقاله ای در مورد تبلیغی دیدم که توسط Google ایجاد شده بود به نام “به آنچه دوست دارید برگردید” که مردم را تشویق می کند تا علیه کووید-19 واکسینه شوند و در حال جذب واقعی آنلاین است.
این ویدیوی الهامبخش در 24 مارس توسط گوگل در یوتیوب منتشر شد و تاکنون بیش از 6.7 میلیون بازدید داشته است و در وبسایتهای بزرگی مانند USA Today به همراه بسیاری از وبلاگهای تبلیغاتی در سراسر وب نمایش داده شده است.
این ویدئو با نمایش عبارات جستجوی رایج برای COVID-19 مانند “قرنطینه”، “فاصلهگذاری اجتماعی” و “قفل کردن” شروع میشود و سپس عباراتی را ارائه میکند که ممکن است به دلیل واکسیناسیون تغییر کند، از جمله “شلوار ورزشی”، که همچنین تغییر میکند. به “شلوار”. مانند تغییر “ساعت شاد مجازی” به “ساعت خوش” و غیره.
بسیاری از افرادی که در یوتیوب کامنت می گذارند واقعا تحت تأثیر تبلیغاتی که در ایالات متحده پخش می شود، قرار گرفتند و حتی برخی از آنها گفتند که باعث گریه آنها شده است.
به هر حال، آن را بررسی کنید و نظر خود را در نظرات به من بگویید.
من اولین شات را چند هفته پیش گرفتم و باید به زودی دومین شات را بگیرم. تنها کاری که انجام دادم این بود که با پزشک عمومی خود تماس گرفتم و درخواست کردم و آنها در کوتاه ترین زمان مرا تعمیر کردند.