تبلیغات TikTok | یک راهنمای جامع کوتاه

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

تبلیغات در TikTok

TikTok برای طولانی ترین زمان توسط بازاریابان دیجیتال دست کم گرفته شده است، بیشتر به این دلیل که به عنوان یک برنامه ویدیویی احمقانه برای کودکان رد شده است. با این حال، تا سال 2023، TikTok بیش از یک میلیارد کاربر دارد. طبق داده‌ها، کاربر متوسط ​​حداقل 19 بار در روز برنامه را باز می‌کند، بنابراین فرصت‌هایی که با استفاده از تبلیغات در TikTok باز می‌کنید بسیار زیاد است. نه تنها تبلیغات را برای مخاطبان زیادی ارسال می کنید، بلکه آنها را برای مخاطبان جهانی نیز ارسال می کنید. بنابراین اگر برای هدف قرار دادن یک منطقه خاص تلاش کرده اید، TikTok راه حل عالی است. من اخیراً با Lazar Zepinik از Sellers Alley مصاحبه کردم تا در مورد چگونگی استفاده مؤثرتر از تبلیغات TikTok بحث کنم. در ادامه می توانید مصاحبه کامل را مشاهده کنید.

اگر در حال حاضر وقت ندارید به پادکست کامل گوش دهید، نگران نباشید زیرا پیش نمایش کوتاهی از آن را به صورت مکتوب ارائه کرده ام. با این حال، من به شدت توصیه می کنم تا زمانی که می توانید اپیزود را گوش کنید، زیرا من اطلاعات و دانش خوبی از لازاروس دریافت کردم. او بینش بسیار خوبی دارد زیرا او و تیمش با TikTok کار می کنند و توانسته اند انواع مختلف کمپین های تبلیغاتی را قبل از انتشار عمومی آزمایش کنند. من نمی توانم همه چیز را به صورت کتبی دریافت کنم، بنابراین اگر به کل قسمت گوش ندهید، خطر از دست دادن آن را دارید.

چرا از تبلیغات TikTok استفاده کنیم؟

مردم در استفاده از Google Ads تردیدی ندارند. منطقی است، درست است؟ شما می خواهید ترافیک وب سایت خود را جذب کنید، بنابراین از Google Ads برای رسیدن به آن استفاده می کنید. به هر حال گوگل بزرگترین و محبوب ترین موتور جستجو است. اگر می خواهید ترافیک داشته باشید، گوگل راهی برای رفتن است. اما اگر به شما بگویم که TikTok در واقع ترافیک بیشتری نسبت به گوگل دارد، چه؟ پس از ممنوعیت، TikTok رشد قابل توجهی داشت و از آن زمان تاکنون این رشد کند نشده است. همچنین به خوبی اعلام شده است که TikTok حجم مشکوکی از داده ها را جمع آوری می کند، بنابراین بدیهی است که ظرفیت تبلیغات در آنجا عالی است. آنها دقیقا می دانند که مردم چه چیزی را دوست دارند و می خواهند.

اگر می خواهید تا حد امکان موفق باشید، استفاده از پلتفرم های مختلف مهم است. حذف هر پلت فرمی به دلیل استفاده از آن برای رقص و نه برای محتوای “جدی” اشتباه بزرگی است. اگر چیزی مخاطب زیادی دارد، از آن برای کسب درآمد استفاده کنید.

هدف گذاری تبلیغات TikTok

بنابراین، دلیل اینکه من شخصاً هرگز تبلیغاتی در TikTok انجام نداده‌ام این است که وقتی برای اولین بار تلاش کردم، هدف‌گیری خوب نبود. با این حال، از آن زمان تا کنون تغییرات زیادی کرده است و همچنان در حال تغییر و بهبود است. به گفته لازار، وقتی نوبت به TikTok می‌رسد، می‌خواهید ترافیک را به سه روش مختلف به وب‌سایت خود یا هر چیز دیگری ارسال کنید. تبلیغات ارگانیک، TikTok و UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر). همانطور که وجود دارد، الگوریتم رابطه بین این سه را تشخیص نمی دهد. برای اینکه بتوانید تبلیغات را اجرا کنید و در تبلیغات موفق باشید، نیازی به داشتن ارگانیک ندارید، اما بدیهی است که باید بیشتر به عنوان یک علامت اعتماد به کاربران باشد.

وقتی صحبت از هدف گذاری می شود، بسته به نوع کمپین گزینه های زیادی وجود دارد. در مورد هدف قرار دادن تبلیغات در TikTok حدود بیست فیلتر مختلف وجود دارد از جمله؛ جنس، نوع دستگاه و سن. بنابراین شما واقعا می توانید مخاطبان دقیقی را که به دنبال آن هستید محدود کنید. اگر یک لیست ایمیل با حداقل هزار کاربر دارید، می توانید آن را به راحتی در TikTok آپلود کنید. شما همچنین می توانید مخاطبان مشابه ایجاد کنید و اینها نیز می توانند به خوبی کار کنند. همچنین، بازاریابی مجدد نیز در TikTok بسیار زیاد است.

هزینه های تبلیغات TikTok

بنابراین هدف گذاری دیگر مشکلی نیست، اما در مورد هزینه تبلیغات TikTok چطور؟ مردم به تبلیغات در فیس بوک و گوگل عادت کرده اند، اما واقعاً نمی دانند که هزینه آن در پلتفرم های بزرگ اما جدیدتر مانند TikTok چقدر است. طبق گفته Lazar، تبلیغات TikTok معمولاً 10 تا 20٪ ارزان تر از تبلیغات فیس بوک هستند. با این حال، مانند هر چیز دیگری، برای کسب درآمد باید پول خرج کنید. اگر می خواهید محصولی را بفروشید، باید 5000 دلار خرج کنید تا کشش کافی برای غلبه بر منحنی یادگیری الگوریتمی به دست آورید. این حدود پنجاه تبدیل طول می کشد، اما زمانی که از آن عبور کردید بسیار بهتر عمل می کند. خرج کردن پول برای کسب درآمد به طور کلی در بازاریابی دیجیتال صادق است، بنابراین برای بسیاری نباید تعجب آور باشد.

لازار نمونه‌هایی را در پادکست به اشتراک می‌گذارد که یک بودجه بزرگ می‌تواند انجام دهد. او یک مشتری دارد که در ابتدا 15000 دلار در ماه خرج می کرد و پس از گرفتن چنین نتایج خوبی آن را به نیم میلیون در ماه افزایش دادند. بدیهی است که لازم نیست تا این حد پیش بروید، اما می خواهید بودجه مناسبی داشته باشید.

چه نوع مشاغلی باید از تبلیغات TikTok استفاده کنند؟

این ایده وجود داشت که فقط مشاغل تجارت الکترونیک باید از تبلیغات TikTok استفاده کنند، بنابراین از لازار پرسیدم که آیا مشاغل محلی نیز می توانند از آنها سود ببرند. ظاهراً همه اینها ناشی از یک تصور غلط در مورد کاربران TikTok است. یعنی همه یک نوجوان آنلاین مزمن نیستند. در ابتدا همینطور بود، اما اکنون افراد مسن زیادی در TikTok هستند. تعداد کاربران بالای 25 سال در چند وقت اخیر رشد قابل توجهی داشته است. بنابراین در حالی که زمانی تبلیغات در TikTok محدود بود، در طول زمان گسترش یافته است. همه چیز در مورد خلاقیت و صفحات فرود است. قیف کلید است

همچنین انواع مختلفی از کمپین ها وجود دارد که می توانید بسته به نوع کسب و کاری که اجرا می کنید، آنها را آزمایش کنید. شما می توانید هدف گذاری های مختلفی را انتخاب کنید و بسته به نتایجی که می خواهید، ترافیک را در جهات مختلف ارسال کنید. بنابراین بله، قطعاً مشاغل محلی نیز می توانند سود ببرند.

بنابراین، این فقط یک بینش کوچک در مورد تبلیغات TikTok و نحوه عملکرد آنها برای شما است. حتماً کل قسمت را تماشا کنید زیرا بمب های دانشی زیادی در آنجا وجود دارد که من حتی شروع به لمس آنها نکرده ام.

آیا می خواهید در مورد بازاریابی وابسته و سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ ما چندین طرح مختلف در دسترس داریم و مشاوره آنلاین ارائه می دهیم. همین امروز تماس بگیرید

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *