تغییرات اخیر در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

در 28 ژوئیه 2022، گوگل دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی خود را به روز کرد.

این اولین به‌روزرسانی در بیش از 9 ماه بود – آخرین باری که Google دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی خود را به‌روزرسانی کرد در اکتبر 2021 بود.

در این پست، نگاهی خواهیم داشت به آنچه در آخرین به‌روزرسانی تغییر کرده است و تولیدکنندگان محتوا و کسب‌وکارهای محلی چه چیزهایی را برای ایجاد وب‌سایت‌ها و محتوایی که دستورالعمل‌های Google را رعایت می‌کنند باید بدانند.

چه چیزی تغییر کرد؟

گوگل پنج تغییر بزرگ را در آپدیت اخیر ثبت کرده است.

این زبان برای هماهنگی با دستورالعمل های جدید منتشر شده به روز شد. گوگل YMYL را اصلاح کرد، نمونه های موجود را به روز کرد و جدول جدیدی از نمونه ها را اضافه کرد. توضیحاتی را به بخش های پایین و با کیفیت پایین صفحه توسعه داده و اضافه کرده است. زبانی که برای همه نوع دستگاه قابل اجرا باشد، دوباره کار شده است. مکان کاربر را در صورت نامناسب حذف کرد، مفاهیم و مثال‌های قدیمی را حذف یا به‌روزرسانی کرد، اسکرین‌شات‌ها را به‌روزرسانی کرد و تغییرات جزئی دیگری ایجاد کرد. این همه یعنی چی؟!

ما میدانیم. برخی از آنها ممکن است منطقی نباشند.

بنابراین در اینجا توضیح مختصری از این است که واقعاً چه معنایی برای شما دارد و باید در مورد آن چه کاری انجام دهید.

تغییرات در YMYL

YMYL مخفف Your Money, Your Life است.

این بدان معناست که گوگل نسبت به موضوعات خاص حساسیت بیشتری نسبت به موضوعات دیگر دارد. به هر حال، برخی از موضوعات این پتانسیل را دارند که زندگی دیگران را به شکل قابل توجهی تحت تأثیر قرار دهند.

به عنوان مثال، یک وب سایت شایعات ممکن است مانند وبلاگی که نکات بهداشتی را به اشتراک می گذارد، بر زندگی افراد تأثیر نداشته باشد. گوگل می خواهد این دسته از وب سایت ها نسبت به اطلاعاتی که به اشتراک می گذارند مسئولیت بیشتری داشته باشند.

منطقی است، درست است؟

در این به‌روزرسانی اخیر، Google نحوه تعریف YMYL و اینکه چه کسانی تحت تأثیر آن قرار می‌گیرند را به‌روزرسانی کرد.

پیش از این، گوگل تم های YMYL را به دسته های زیر تقسیم می کرد:

سلامت و ایمنی خرید امور مالی شهروندی، دولت و قانون اخبار و رویدادهای جاری گروه های مردمی دیگر

در این به روز رسانی جولای 2022، گوگل این دسته بندی ها را به طور کامل حذف کرد. Google به جای دسته بندی، YMYL را رتبه بندی می کند – و از سازندگان محتوا می خواهد که YMYL فکر کنند – بر اساس چهار نوع آسیبی که محتوای آنلاین می تواند برای افراد و جوامع ایجاد کند:

سلامت یا ایمنی جامعه امنیت مالی دیگر

گوگل همچنین این جدول جدید را به اشتراک گذاشته است که بیشتر در مورد موضوعاتی که گوگل YMYL را در نظر می گیرد یا نمی کند توضیح می دهد.

تغییرات در صفحات با کیفیت پایین

داشتن یک صفحه وب با “کیفیت پایین” به چه معناست؟ گوگل تعریف خود از صفحات با کیفیت پایین را به روز کرده است.

قبل از 28 جولای 2022، عدم تجربه کافی سازنده محتوا ممکن است در تعیین کیفیت صفحه نقش داشته باشد. موضوع دیگه این نیست. در عوض، گوگل نقش EAT را در تعیین اینکه آیا یک صفحه از کیفیت پایینی برخوردار است یا خیر، گسترش داد.

در اینجا نکات مهمی وجود دارد که باید بدانید:

تولیدکنندگان محتوا نباید در مورد موضوعاتی که فقط به تجربه روزمره نیاز دارند، اطلاعاتی درباره خود ارائه دهند. سطح EAT مورد نیاز برای یک صفحه کاملاً به موضوع و هدف صفحه بستگی دارد. صفحات با کیفیت پایین می توانند در هر نوع وب سایتی وجود داشته باشند، به عنوان مثال. ، سایت دانشگاهی، سایت دولتی، وب سایت غیر انتفاعی و … صفحات با کمترین کیفیت

بخش جدیدی به “صفحات با کیفیت پایین” اضافه شده است که نشان می دهد حتی منابع متخصص و معتبر نیز می توانند محتوای مضر ارسال کنند.

اعتبار یک وب سایت کیفیت محتوا را تضمین نمی کند. صفحاتی که محتوای مضر، غیرقابل اعتماد، هرزنامه یا کلاهبرداری دارند، به رتبه‌بندی «پایین‌ترین کیفیت» نیاز دارند.

تخصص، اقتدار و اعتماد (EAT)

تغذیه حیاتی است.

علاوه بر تغییرات EAT ذکر شده، گوگل خط متن زیر را نیز به بخش EAT اضافه کرد:

“آموزنده [main content] در موضوعات YMYL کمی نادرست یا گمراه کننده است.’

این به هنگام تعیین اینکه آیا صفحه ای با کیفیت پایین است یا نه کمک می کند.

سند جدید در مورد دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو

علاوه بر تغییرات ذکر شده، گوگل منبع جدید و جامعی را نیز در مورد دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو منتشر کرده است.

این سند نحوه عملکرد جستجو، نحوه عملکرد دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجو، نحوه بهبود جستجو، فرآیند ارزیابی کیفیت و نحوه عملکرد آن، ارزیابی‌کنندگان و بسیاری موارد دیگر را توضیح می‌دهد.

نتیجه

ما شما را تشویق می کنیم دستورالعمل های به روز شده را با جزئیات مرور کنید و بر اساس آن تنظیمات لازم را در استراتژی محتوای خود انجام دهید. به طور خاص، EAT از اهمیت بالایی برخوردار است و هنگام ایجاد و انتشار محتوا در سایت شما بسیار مهم است.

می توانید دستورالعمل های به روز شده را در اینجا مشاهده کنید.

لطفا اگر هر سوالی دارید، با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *