تغییرات بزرگی در مورد انواع تطابق کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل در راه است

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب

چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب

نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب

آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

ارسال شده در 10 فوریه 2021 توسط ریچارد هاسال

 تبلیغات گوگل

از 18 فوریه، تغییرات بزرگی در نحوه تطبیق کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل رخ می دهد. این تغییر برای کلیدواژه‌های تطبیق گسترده و تطابق عبارت اعمال می‌شود، که اولی از هم‌اکنون تا جولای حذف شده است. در این وبلاگ، به معنای این تغییرات برای تبلیغ‌کنندگان و اقداماتی که باید انجام دهید را بررسی خواهیم کرد.

قبل از پرداختن به جزئیات تغییرات، اجازه دهید ابتدا نگاهی به انواع مختلف تطابق در حال حاضر و نحوه عملکرد آنها بیندازیم:

تطابق دقیق – در حال حاضر این تنظیماتی است که بیشترین کنترل را بر روی افرادی که آگهی شما را می بینند با تبلیغاتی که برای جستجوهایی که با کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی انتخابی شما مطابقت دارند را می بیند، می دهد.

تطابق عبارت – بعدی در مقیاس، تطابق عبارت است، که انعطاف پذیرتر از تطابق دقیق است و امکان انتخاب گسترده تری از عبارت های جستجو را برای فعال کردن تبلیغ شما فراهم می کند. Phrase Match قصد دارد تبلیغات شما را برای جستجوهایی نشان دهد که با تمام کلمات کلیدی انتخابی شما مطابقت دارند یا به ترتیب یا تغییرات نزدیک با آنها مطابقت دارند.

اصلاح کننده تطابق گسترده – در حال حاضر بین تطابق عبارت و تطابق گسترده، کلمه کلیدی تعدیل کننده تطابق گسترده است. تبلیغات فقط برای جستجوهایی فعال می‌شوند که شامل کلماتی هستند که انتخاب کرده‌اید یا انواعی از آنها را بسته‌اند، اما می‌توانند به هر ترتیبی در عبارت جستجو باشند.

تطابق گسترده – این کلمات کلیدی برای کمک به شما برای نشان دادن تبلیغات خود به بیشترین تعداد ممکن برای جستجوهایی که با کلمات کلیدی هدف شما مرتبط هستند استفاده می شود. تطابق گسترده کمترین کنترل را به شما می‌دهد، اما یک گزینه عالی برای خرد کردن داده‌ها برای یافتن عباراتی است که ارزش هدف قرار دادن به عنوان تطابق عبارت یا مطابقت دقیق را دارند.

پس چه چیزی در حال تغییر است؟

گوگل از ماه جولای، تبلیغ‌کنندگان را از افزودن کلیدواژه‌های اصلاح‌کننده تطابق گسترده به حساب‌هایشان منع می‌کند. کلیدواژه‌های تطبیق عبارت در حال گسترش هستند تا شامل هدف‌گیری مشابه هدف اصلاح‌کننده‌های تطابق گسترده در حال حاضر شوند، با این تفاوت که در صورت ارتباط با معنی، به ترتیب کلمات احترام می‌گذارند.

تغییرات تطبیق عبارت از 18 فوریه انجام خواهد شد و شروع به تطبیق عبارات کلیدی بیشتری برای پوشش موارد استفاده از کلمات کلیدی با یک اصلاح کننده تطابق گسترده خواهد کرد. بنابراین عبارت تطبیق برای نشان دادن پرس و جوهایی که در یک عبارت جستجو وجود دارند، بدون اینکه در خط عبارت فعلی ظاهر شوند، گسترش می یابد.

این تغییر چه معنایی برای تبلیغ کنندگان دارد؟

در سال‌های اخیر، گوگل فعالانه تبلیغ‌کنندگان را تشویق می‌کند تا از تثبیت سطح کلمات کلیدی در کمپین‌های جستجو فاصله بگیرند و به جای آن بر قیمت‌گذاری هوشمند خود با هوش مصنوعی و تبلیغات جستجوی پویا تکیه کنند تا تبلیغات مناسب را بر اساس هدف جستجوی مشتریان نشان دهند.

با سرمایه گذاری بیشتر در خط مشی ها و فرآیندهای خودکار خود، Google در حال برداشتن گام دیگری برای کمک به ساده کردن کمپین ها و کاهش زمان کمتر مدیریت حساب است.

چگونه می توانید برای تغییرات آماده شوید؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بخش ارجاعات حساب خود را برای اطلاع از کلمات کلیدی تکراری نظارت کنید. از آنجایی که هم تعدیل‌کننده‌های تطابق عبارت و هم برای جستجوهای یکسان فعال می‌شوند، احتمالاً می‌خواهید اصلاح‌کننده‌های تطابق گسترده‌تر را موقتاً متوقف کنید تا کلمات کلیدی مطابقت عبارت نشان داده شوند.

این مهم است که همچنان کمپین های خود را بررسی کنید و به بودجه، هزینه ها، و دسترسی دقیق توجه کنید تا ببینید این تغییرات چگونه بر کمپین شما و عملکرد کلمات کلیدی و گروه های تبلیغاتی شما تأثیر می گذارد.

مقالات مرتبط :


کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب


چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب


نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب


آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *