تقویت کمپین سئو پس از استراحت

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

با توجه به قرنطینه اینجا در بریتانیا، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها برای سرپا ماندن هستند و در نتیجه تعدادی از کمپین‌های سئو و بازاریابی به حالت تعلیق درآمده‌اند. در حالی که همیشه باید از توقف یا توقف کمپین سئو خود اجتناب کنید زیرا می تواند منجر به افت رتبه و از دست دادن ترافیک شود، افرادی که چاره ای نداشتند اکنون به دنبال راه هایی برای تقویت کمپین های خود هستند زیرا مسدود شدن آنها برطرف شده و تجارت از سر گرفته می شود. در اینجا ما یک برنامه عملیاتی برای بهبود سئوی شما پس از وقفه کمپین جمع آوری کرده ایم.

پژوهش

ابتدا باید تحقیقات خود را انجام دهید. بازار شما، رقبای شما و پایگاه مشتری شما به احتمال زیاد در چند ماه گذشته تغییر کرده و سازگار شده اند، و بهترین راه برای به روز رسانی کسب و کار و بازاریابی خود این است که وقت بگذارید و تحقیق کنید.

ببینید نیازهای مشتری چگونه تغییر کرده است

نمی توان انکار کرد که اقدامات قرنطینه، با توجه به ویروس کرونا، نحوه خرید و اولویت بندی مردم را در چند ماه گذشته تغییر داده است. ما متوجه شدیم که برخی از ارزشمندترین اقلام جهان در طول یک بیماری همه گیر به نظر می رسد رول توالت، ضدعفونی کننده دست و محصولات پاک کننده هستند، اما همچنین برخی از صنایع علیرغم آنچه در حال وقوع است، در حال پیشرفت هستند. به نظر می رسد هنر و صنایع دستی، غذا و نوشیدنی، تناسب اندام در خانه، خدمات پخش آنلاین و الکل در طول همه گیری همه گیر خوب عمل می کنند و در نتیجه ممکن است نیازها و اولویت های مشتریان شما تغییر کرده باشد. از برخی جهات این ممکن است به سود کسب و کار شما باشد، اما برای کسب و کارهای دیگری که ممکن است چیزی خاص ارائه دهند یا “ضروری” تلقی نشوند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که برنامه بازاریابی خود را افزایش دهید و رویکرد خود را تغییر دهید.

به طور مشابه، شرکت‌هایی که در طول قرنطینه رشد کردند، ممکن است نیاز داشته باشند تا با کاهش محدودیت‌ها، خود را برای رکود آماده کنند. DIY ممکن است در زمان آزاد بودن در ذهن همه باشد، اما از آنجایی که همه ما به سر کار برمی گردیم و به جامعه بازمی گردیم، ممکن است یک رکود رخ دهد. کمی زمان صرف تحقیق در مورد اینکه چگونه مشتریان فعلی شما از نظر ترجیحات خرید تغییر کرده اند می تواند به شما کمک کند بهترین راه های بازاریابی را بیاموزید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی جدید انجام دهید

تقاضا در چند ماه گذشته تغییر کرده است و در نتیجه اولویت ها و نیات تغییر کرده است. برای برخی از مشاغل، قصد مشتریان آنها برای خرید ممکن است کاهش یابد، در حالی که جستجوهایی که به دنبال منابع اطلاعاتی هستند ممکن است با انجام تحقیقات برای خرید احتمالی افزایش یابد. بهترین راه برای تعیین آنچه که مخاطبان شما در حال حاضر به دنبال آن هستند، انجام تحقیقات کلیدواژه جدید برای همگام شدن با روندهای در حال تغییر جستجو است. چندین چیز وجود دارد که می‌توانید به آنها نگاه کنید، اما یکی از مهم‌ترین مکان‌ها برای شروع، استفاده از کلمات کلیدی طولانی است – عبارات جستجویی که معمولاً شامل سه یا چند کلمه کلیدی است. با وجود تعداد زیادی از افراد آنلاین، درک این نکته مهم است که نمی‌توانید همه را راضی کنید و هدف قرار دادن گروه‌های خاص می‌تواند به طور کلی منجر به نرخ تبدیل بالاتری شود.

باید با استفاده از کلمات کلیدی بلندمدت برای تعیین هدف جستجو و نقاط درد، در نظر بگیرید که افراد ممکن است به برند شما نیاز داشته باشند. چگونه محصول شما می تواند به آنها کمک کند؟ آیا گروه قابل توجهی از مردم وجود دارند که به این دلایل می توانند از محصول شما بهره مند شوند؟ اگر بله، این می‌تواند راه خوبی برای تقویت بازاریابی و کسب‌وکار شما باشد، اگر کارها در طول قرنطینه کند بوده یا متوقف شده است.

رقبای خود را بررسی کنید و تنظیم کنید

اگر به دنبال تقویت یا تنظیم کمپین های بازاریابی خود هستید، به احتمال زیاد رقبای شما نیز چنین هستند و در برخی موارد ممکن است متوجه شوید که رقبای کاملاً متفاوتی دارید. از آنجایی که کسب‌وکارها روش کار خود را تغییر داده‌اند یا متأسفانه مجبور به تعطیلی شده‌اند، چشم‌انداز صنعت شما ممکن است در طول مدتی که کمپین شما در وقفه بود تغییر زیادی کرده باشد. رقابت در هر صنعتی مهم است، نوآوری را تشویق می‌کند و از رضایت‌مندی جلوگیری می‌کند، اما اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌تواند به شما در هدایت کسب‌وکارتان در مسیر درست کمک کند.

رقبای سئوی شما و رقبای خیابانی شما نیز ممکن است متفاوت باشند، بنابراین در حالی که اخیراً سر و صدای زیادی در مورد یک نام بزرگ در صنعت وجود دارد، باید تحقیقات مناسب مبتنی بر جستجو را انجام دهید تا مشخص کنید با چه کسی در SERP رقابت می کنید. برای به دست آوردن مجدد رتبه ها و دیده شدن که ممکن است در طول وقفه کمپین از دست داده باشید. بهترین راه برای انجام این کار این است که کلمات کلیدی تمرکز اصلی خود را برای کمپین خود شناسایی کنید و ببینید کدام مارک ها یا کسب و کارها رتبه اول را برای آن عبارات و سایر مشاغلی که به نظر می رسد به طور منظم و در صفحه اول برای شرایط ظاهر می شوند، رتبه اول را دارند. با درک بهتر از اینکه رقبای جدید شما چه کسانی هستند، می توانید کمپین موجود خود را مجدداً تنظیم کنید و با راه اندازی مجدد کمپین خود، پایه و اساس بهتری برای خود فراهم کنید.

یک استراتژی جدید بچینید

هنگامی که تحقیقات خود را انجام دادید، وقت آن است که از آن داده ها با یک کمپین جدید یا اصلاح شده استفاده کنید. در برخی موارد ممکن است نیازی به تغییر زیادی نداشته باشید، اما در برخی از صنایع ممکن است موارد زیادی را در نظر بگیرید. ممکن است لازم باشد هر کاری انجام دهید، از تنظیم مجدد اولویت‌ها، معرفی راه‌های بازاریابی جدید برای مشتریان جدید، پاداش دادن به مشتریان فعلی یا وفادار خود، و جستجوی راه‌حل‌های بالقوه برای مشکلاتی که ممکن است در طول زمان به وجود آمده باشد.

به مشتریان فعلی/وفادار پاداش دهید

برای مشتریانی که در طول وقفه بازاریابی شما با شما گیر کرده‌اند، یک جایزه می‌تواند کمک زیادی به آنها کند تا به عنوان مشتری احساس ارزشمندی کنند. قدردانی می تواند به ایجاد یک رابطه ارزشمندتر بین شما و مشتریانتان کمک کند و حتی می تواند منجر به افزایش متوسط ​​سود بین 25 تا 100 درصد شود. مشتریان وفادار نه تنها برای خریدهای بیشتر در آینده بازمی گردند، بلکه احتمالاً در آینده کسب و کار شما را به دوستان و خانواده خود توصیه می کنند.

پاداش دادن به مشتریان شما می تواند شامل موارد ساده ای مانند ارسال کد تخفیف یا کوپن یا ارائه هدایای رایگان در صورت داشتن منابع باشد. همچنین می‌توانید برای مشتریان فعلی مسابقات برگزار کنید یا برای تولدها یا مناسبت‌های دیگر تخفیف‌ها و هدایایی اختصاص دهید.

بازاریابی را برای مشتریان جدید شروع کنید

بازاریابی برای مشتریان جدید تا حد زیادی یک امر مسلم است، اما با خروج از قرنطینه و هجوم مردم به فروشگاه‌ها یا بازگشت به زندگی عادی، کسب‌وکارها و صنایع بیشتری شاهد افزایش فروش خواهند بود که ممکن است قبلاً از دست داده باشند. با این حال، معنای این امر برای کمپین بازاریابی شما این است که اکنون مهمتر از هر زمان دیگری هدف قرار دادن مشتریان جدید به خوبی است. جلب توجه آنها و ایجاد یک استراتژی قوی برای هدایت آنها از طریق قیف فروش می تواند به کسب و کار شما کمک زیادی کند و به بازاریابی شما در جهت راه اندازی مجدد آن کمک کند.

بازاریابی مجدد برای مشتریان از دست رفته

اگر در طول دوره قفل یا زمانی که کمپین شما متوقف شده بود مشتریان خود را از دست دادید، ممکن است اکنون زمان مناسبی برای بازاریابی مجدد باشد. برای برخی از مشاغل، ممکن است به دلیل محتاط شدن مردم در مورد هزینه کردن، فروش کاهش یافته باشد، اما با بازگشایی مجدد کارها و بازگشت مردم به کار، انتظار می رود فروش دوباره افزایش یابد. به همین دلیل، این فرصت عالی برای هدف قرار دادن مشتریان گمشده یا مردد و وسوسه مجدد آنهاست.

روش بازاریابی مجددی که استفاده می‌کنید در نهایت به پایگاه مشتری شما بستگی دارد، اما می‌توانید ارسال ایمیل، ارائه تخفیف یا کوپن، راه‌اندازی تبلیغات بازاریابی مجدد و موارد دیگر را امتحان کنید، اما مهم است که به سرعت از این فرصت استفاده کنید و از مزایای کامل استفاده کنید. عجله آینده این امر به ویژه برای مشتریانی مفید است که ممکن است در طول بلوک بدون خرید از سایت شما ابراز علاقه کرده باشند یا از سایت شما بازدید کرده باشند، زیرا به احتمال زیاد اکنون این علاقه را حفظ می کنند.

توقف یک کمپین سئو یا بازاریابی می تواند تأثیرات منفی بر روی دید و موفقیت یک کسب و کار آنلاین داشته باشد، اما اگر به دلیل مسدود بودن مجبور به توقف موقت شده اید و می خواهید کمپین را مجدداً راه اندازی کنید، امیدواریم این راهنما شروع خوبی برای شما داشته باشد. برای مشاوره یا کمک به تقویت کمپین خود، همین امروز با تیم ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *