
جدیدترین ویژگی Business Manager LinkedIn که در اوایل سال جاری اعلام شد، از جولای 2022 به داشبوردهای کاربران راه پیدا می کند. این مقاله نگاهی خواهد داشت به اینکه این به روز رسانی چیست، چه چیزی ممکن است روی میز بیاورد، و چیزهای دیگری که تاکنون می دانیم.
مدیر کسب و کار لینکدین چیست؟
به عبارت ساده، این یک راه حل مدیریت دارایی شرکت است که به شما امکان می دهد صفحات شرکت، حساب های تبلیغاتی، مخاطبان مطابقت، و مجوزهای حساب را مدیریت کنید.
در نگاه اول، به نظر می رسد که این به روز رسانی همیشه برای این پلتفرم بوده است، زیرا حساب های تبلیغاتی، صفحات و مخاطبان منطبق را در یک داشبورد گروه بندی می کند.
آخرین ویژگی اساسا مکانی برای دید بهتر فعالیت های بازاریابی در لینکدین است. اگرچه برای شرکت های بزرگتر طراحی شده است، ما مطمئن هستیم که هر کسب و کاری می تواند. بسیاری از بازاریابان از بهروزرسانی با زمزمه «بالاخره» استقبال کردند و امیدوارند که بتوانند تلاشهای بازاریابی خود را بدون پلتفرم غیرضروری دست و پا گیر که بهعنوان مدیر تبلیغات لینکدین معرفی شد، سادهتر کنند.
نحوه راه اندازی Business Manager
راه اندازی پلت فرم جدید به عوامل مختلفی بستگی دارد:
واقعاً تفاوت زیادی بین یک آژانس و یک نام تجاری از نظر آنچه مدیر کسب و کار می تواند به شما ارائه دهد وجود ندارد.*
*نکته: اگرچه یک حساب می تواند چندین مدیر داشته باشد، اما هر کدام باید یک مالک در Business Manager داشته باشند. همچنین متوجه شدهایم که وقتی شخصی از طریق ایمیل به داشبورد دعوت میشود، ممکن است به طور موقت دسترسی به حساب صفحه/تبلیغ خود را تا زمانی که ایمیل پذیرفته نشود، از دست بدهد.
اگر این توصیهها را در نظر داشته باشید، انتخاب راهاندازی Business Manager برای شما یک فرآیند آسان است:
دانستن اینکه ممکن است برای شما راحت باشد این است که فرآیند راه اندازی Business Manager غیرمخرب است:
نیازی نیست حسابهای تبلیغاتی یا صفحات خود را دوباره ایجاد کنید، صورتحساب کمپینها و ادغامهای فعال شما تحت تأثیر قرار نمیگیرد. کاربران صفحه و حساب تبلیغاتی موجود نقشهای دسترسی Business Manager را حفظ خواهند کرد
مدیر کسب و کار لینکدین قول می دهد:
تجربه بازاریابی خود را با اتصال همه حسابهای تبلیغاتی، صفحات و مخاطبان منطبق به یک داشبورد ساده کنید.
همکاری را آسان و ایمن کنید – به افراد و کسب و کارهایی که می خواهید دسترسی لازم را داشته باشند – همه در یک مکان.
با اشتراکگذاری مخاطبان منطبق در حسابهای تبلیغاتی، در زمان دسترسی به خریداران خود صرفهجویی کنید. هر زمان که یک مخاطب به روز می شود، بلافاصله در تمام کمپین هایی که از آن استفاده می کنند منعکس می شود.
احتمالاً مهمترین نکته برای بسیاری از افراد، صرف نظر از موقعیت آنها در یک شرکت، زمان است. تضمین شده برای صرفه جویی در زمان و افزایش کارایی، این به روز رسانی مطمئناً حرکت قدرتمندی از لینکدین به نظر می رسد.
Business Manager یک نمای متمرکز از فعالیتهای بازاریابی یک شرکت ارائه میکند و به مدیران صفحه اجازه میدهد تا حسابهای تبلیغاتی، صفحات، افراد و مخاطبان مشابه را برای مناطق، واحدهای تجاری و رویدادهای مختلف ردیابی کنند. همچنین میتوانید از طریق اشتراکگذاری مخاطبان، از مخاطبان منطبق به طور مؤثر استفاده کنید، که به حفظ امنیت و کنترل مخاطبان شخص اول سازمان شما کمک میکند.
نه مدیر کسب و کاری که درخواست کردیم، بلکه مدیر تجاری مورد نیازمان بود
متا و لینکدین هر دو دارای یک تجربه داشبورد مرکزی کارآمد هستند که در آن ابزارهای مدیریت صفحه در یک مکان مستقر هستند.
مدیر کسب و کار متا بیان می کند که “به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا تلاش های بازاریابی فیس بوک را در تجارت خود و با شرکای خارجی ادغام کنند.” این پلت فرم رایگان به کاربران هر سازمانی اجازه می دهد:
اجرا و ردیابی تبلیغات مدیریت داراییهایی مانند صفحات و حسابهای تبلیغاتی برای کمک به مدیریت کسبوکار، آژانس یا شریک بازاریابی اضافه کنید
متا همچنین به “تشویق” تعادل سالم کار و زندگی با جدا کردن Business Manager از نمایه شخصی فیس بوک افتخار می کند. می گوید: “لازم نیست نگران ترکیب محتوای تجاری و شخصی خود باشید.”
در حین تحقیق در مورد نسخه بتای مدیر کسب و کار لینکدین، از خواندن رایگان بودن این پلت فرم شگفت زده شدم. تصور میکنم وقتی تگ بتا در نهایت بازنشسته شود، این ممکن است تغییر کند، اما خوشحال میشوم که ثابت شود اشتباه میکنم. صفحه اختصاصی مدیریت کسب و کار لینکدین بیان می کند که:
تنها چیزی که نیاز دارید ایمیل کاری، نمایه لینکدین و آنچه می خواهید مدیر کسب و کارتان نامیده شود است.
نبرد مدیران کسب و کار
مقایسه متا با لینکدین کمی پیچیدهتر از آن چیزی بود که در ابتدا تصور میکردم، این دو پلتفرم گچ و پنیر هستند… یا اینطور فکر میکردم. شاید یک تصور غلط رایج هنگام نگاه کردن به این دو پلتفرم این باشد که متا برای B2C و LinkedIn برای بازاریابی B2B است.
قبل از نوشتن این مقاله، من دقیقاً با اکثر کاربران رسانه های اجتماعی در مورد تفاوت بین سیستم عامل ها بودم.
33 درصد از بازاریابان B2B می گویند لینکدین مهم ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای ارتقای کسب و کار است. این آمار به ما نشان می دهد که لینکدین به طور سنتی به عنوان یک سایت/برنامه بازاریابی B2B استفاده می شود، اما قابلیت های B2C لینکدین برای استفاده از آن وجود دارد. اگرچه تنها 4 درصد از بازاریابان B2C معتقدند لینکدین “مهمترین … برای ترویج تجارت” در سال 2021 است، این رقم در حال رشد است. به گفته ویل آلدینگتون اسمیت (شریک آژانس اصلی، EMEA در لینکدین)، “این بیماری همه گیر به حجم فعالیت های بازاریابی B2C در لینکدین سرعت بخشیده است، روندی که قبلاً شتاب بیشتری می گرفت.”
مزایا META معایب بدون سردرگمی بین حساب های شخصی و مدیران صفحه زمان لازم برای تنظیم همه چیز نقش های صفحه و دسترسی به حساب های تبلیغاتی در یک مکان لازم است عدم امکان حذف حساب های تبلیغاتی، مشکل در حذف صفحات آژانس ها می توانند درخواست دسترسی به صفحات و حساب های تبلیغاتی کنند. شما نمی توانید زمانبندی پستهای اشتراکگذاری شده LINKEDIN جوانب مثبت معایب اعطای دسترسی و مدیریت آسان زمان لازم برای تنظیم همه چیز اشتراکگذاری مخاطبان در حسابهای تبلیغاتی توصیه میشود در یک دوره آموزشی LinkedIn در پلتفرم شرکت کنید، شرکای خارجی برای همکاری مؤثر با یکدیگر اضافه کنید اطلاعات زیادی وجود ندارد زیرا محصول هنوز وجود دارد. در بتا
به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، اما وقتی پلتفرم را بررسی می کنیم، نسبتاً پیچیده تر از متا به نظر می رسد – شاید این واقعیت که رایگان است و «مدیر کسب و کار» نامیده می شود همان جایی است که شباهت ها به پایان می رسد.
نسخه بتا عمومی هنوز در مراحل اولیه خود است، بنابراین ما منتظر تغییرات و بهبودهای آتی در LinkedIn Business Manager هستیم. برای به روز ماندن، می توانید در خبرنامه ما مشترک شوید.
ارسال شده توسط ایمی جونز در 22 سپتامبر 2022 |
پس از پیوستن به تیم بازاریابی در دسامبر 2021، Immy (با نام مستعار Imogen) فوراً تأثیر مثبتی بر جای گذاشت. او عاشق خلاقیت است و لیسانس عکاسی از دانشگاه سالفورد و کارشناسی ارشد در مطالعات نمایشگاهی از دانشگاه جان مورز لیورپول دارد. ایمی که پس از کار در کافی شاپ های مستقل به خود اعتراف می کند، دوست ندارد چیزی جز کارش برای بهبود مهارت های عکاسی، ویرایش و نویسندگی اش باشد. نقش او در کلیک شامل مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی داخلی، ایجاد کمپین های ایمیل و نوشتن وبلاگ (از جمله موارد دیگر) برای وب سایت کلیک است. چیز مورد علاقه او گربه اش نئو است – رمان ترسناک “درخشش” اثر استیون کینگ پس از آن.
مشاهده بیشتر از ایمی جونز →
این را به اشتراک بگذارید: