
سئو حمله به مقبره؟
در جلسه YouTube Live امروز، Mark Mars از Niche Website Builders به من پیوست. او آمد تا توضیح دهد SEO Raiding چیست و چگونه می توانیم از آن در وب سایت های خود استفاده کنیم. مارک از یک مطالعه موردی خاص برای نشان دادن اینکه چقدر می تواند موثر باشد استفاده می کند. او توانست از این تکنیک برای ایجاد یک وب سایت در مدت 13 ماه استفاده کند که سپس آن را به قیمت بیش از 200000 دلار فروخت. این بازده سرمایه گذاری در کل سرمایه گذاری او بیش از 500٪ بود که نتیجه قابل توجهی است.
بنابراین، آیا سئوی Tomb Raiding چیزی است که می تواند برای شما کار کند؟ قسمت کامل زیر را ببینید و خودتان تصمیم بگیرید.
سئوی حمله به مقبره چیست؟
سئوی حمله به مقبره اصطلاحی است که توسط افراد سازنده وب سایت Niche ابداع شده است. به عبارت ساده، این یک روش تحقیق کلمه کلیدی است. این شامل ترکیبی از تحقیقات رقبا و ارتباط SEO برای شناسایی فرصت های جدید است. اساساً، شما رقبای پایینتر خود را شناسایی میکنید، به وبسایت آنها حمله میکنید تا مؤثرترین محتوای آنها را بیابید، و سپس از قدرت بالاتر و برخی محتوای بهینهشده برای پیشی گرفتن از آنها استفاده میکنید. به همین دلیل به آن سئوی حمله به مقبره می گویند.
این تنها روش تحقیق کلمات کلیدی نیست که باید از آن استفاده کنید، اما ترکیبی محکم از تکنیکها است که به نتایج ثابت اجازه میدهد. اگر آژانس هستید، به دلیل این ثبات، این تکنیک بسیار مفیدی است. این به کارکنان شما یک فرآیند قابل اعتماد را می دهد تا از آن پیروی کنند که پس از آن نتایج با کیفیت بالا را بارها و بارها به مشتریان شما می دهد.
الزامات سئو حمله به مقبره
سئوی حمله به مقبره بسیار موثر است، اما تنها در صورتی که از قبل دارای قدرتی باشید. اگر میخواهید یک وبسایت کاملاً جدید بسازید، احتمالاً این روش مؤثرترین روش تحقیق کلمات کلیدی برای شما نخواهد بود. اساساً، شما به دنبال استفاده از وبسایتهایی با اعتبار پایینتر هستید که همچنان ترافیک زیادی برای جستجوی فرصتها دارند. اگر شما ضعیف ترین رقیب برای جایگاه خود هستید، این تکنیک کار نخواهد کرد زیرا هیچ وب سایتی برای حمله وجود نخواهد داشت.
با این حال، هنگامی که تعدادی ارجاع دریافت کردید و مقداری اعتبار ایجاد کردید، این یک تکنیک عالی برای استفاده است.
فرآیند گام به گام اساسی برای سئوی Tomb Raiding چیست؟
این فرآیندی است که اگر بخواهید آن را به درستی انجام دهید، زمان می برد.
از SEMRush، Ahrefs یا ابزار دیگری برای پیدا کردن رقبای خود استفاده کنید. هر چه رقبا بیشتر باشد، فرصت های بیشتری پیدا خواهید کرد، بنابراین یک لیست بزرگ می خواهید. این رقبا را تجزیه و تحلیل کنید تا آنهایی را بیابید که اعتبار کمتری نسبت به وب سایت شما دارند. این یک فرآیند زمان بر است تا به درستی انجام شود زیرا باید DA، DR، Trust Flow و غیره را بررسی کنید. استفاده از چندین معیار به معنای تصویر دقیق تر است. رقبا را برای بهترین عملکردشان شناسایی کرده و به آنها حمله کنید. منظور ما از عملکرد بالا، ترافیک بالا است. محتوای با عملکرد بالای آنها را تجزیه و تحلیل کنید. آن را سرقت ادبی نکنید، بلکه از فرمول مشابهی از نظر ساختار و موضوعات استفاده کنید. اطلاعات مشابه را پوشش دهید، اما مطمئن شوید که محتوای اصلی است و از زیرعنوان های مختلف و غیره استفاده کنید. همچنین، فراموش نکنید که در صورت امکان چند کلمه بیشتر و اطلاعات دقیق تری اضافه کنید تا محتوایی بهبود یافته باشد. ابتدا مطمئن شوید که روی مقالاتی کار می کنید که بیشترین بازدید را دارند. یک برنامه خوب این است که مقالات موجود در سایت را با توجه به ترافیک آنها فهرست کنید.
خیلی ساده است. اگرچه زمان بر است، اما برای متخصصان با تجربه سئو کار سختی نیست. همچنین آموزش دادن به کارکنان کار دشواری نیست تا بتواند مقیاس آن را افزایش دهد.
چرا از سئوی Tomb Raiding استفاده کنیم؟
همانطور که در مطالعه موردی ویدیویی توسط Niche Website Builders نشان داده شده است، SEO Raiding SEO می تواند نتایج خارق العاده ای را برای شما به ارمغان بیاورد. بسیاری از سئوکاران از تکنیک های تحقیق کلمات کلیدی خود استفاده می کنند و این نتایج متفاوتی را برای هر فرد ایجاد می کند. با تکنیکی مانند سئوی حمله به مقبره، هر بار نتایج مشابهی دریافت می کنید زیرا این یک فرآیند تکرارپذیر است. این یک فرآیند قابل اعتماد است که نتایج ثابتی را ارائه می دهد.