جستجوی فصلی – روی Consult کلیک کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

وقتی واندا، مدیر توسعه آژانس در گوگل، در اوایل آگوست به مرکز کلیک کلیک کرد تا با تیم رسانه پولی ما درباره فصلی بودن صحبت کند، انتظار نداشتیم کلمه “C” را بشنویم… البته کریسمس!

فصلی بودن به بهترین وجه به عنوان یک حرکت قابل پیش بینی در یک دوره زمانی مشخص می شود. در حالی که تنها 4 ماه از کریسمس باقی مانده است، زمان آن رسیده است که کلاه بابانوئل خود را به سر کنید و به روحیه جشن بپردازید.

شبح کریسمس جستجوی گذشته

برای دریافت تصویری واضح از فصل کریسمس امسال، به روندهای سال 2021 نگاه کردیم. از نوامبر تا دسامبر 2021، فروش آنلاین تعطیلات به 1.14 تریلیون دلار در سراسر جهان رسید که 5 درصد افزایش نسبت به سال قبل بود.

آنچه ممکن است تعجب آور باشد این است که رشد عبارات جستجو در کریسمس نیز سال به سال افزایش یافته است. نمودار زیر نشان می دهد که شروع رشد فصلی در سال 2021 در اوایل سپتامبر (زرد) ثبت شده است، در مقایسه با افزایش عبارات جستجوی سال 2020 که از اکتبر (قرمز) شروع شده است.

گزارش فصل خرید تعطیلات 2021 Salesforce، 12 ژانویه 2022. منبع: داده‌های داخلی Google، eMarketer. Google-IPSOS COVID Pulse Tracking. 2022

سال 2021 شاهد موانعی در رفتار مصرف کننده بود، یکی از نمونه های آن مسائل مربوط به زنجیره تامین و ناتوانی ظاهری در همگام شدن با تقاضا بود. با توجه به بحران هزینه زندگی، پیش‌بینی می‌کنیم که روندی مشابه سال گذشته را شاهد باشیم، به طوری که بسیاری از مردم مجبور هستند عادت‌های خرج کردن خود را به دلیل تورم و افزایش قبوض انرژی سخت‌تر کنند. نمودار زیر نشان می دهد که مردم در مورد خرید در سال 2021 چه می گویند، 28٪ خرید خود را در ماه آگوست شروع کردند و ما انتظار داریم که نموداری مشابه تصویر زیر در سال جاری ببینیم.

منبع: Google IPSOS – نظرسنجی فصل خرید تعطیلات 2021، n=300 Salesforce 2021 گزارش فصل تعطیلات، 12 ژانویه 2022 داده‌های حاصل از نظرسنجی Ipsos Essentials COVID-19. کار میدانی از 6 تا 9 ژانویه 2022

اهمیت تقاضای عمومی

یک آمار مهم که باید در نظر داشت این است که 70 درصد از جستجوهای “اوج” در طول فصل تعطیلات 2021 عمومی بودند.

منبع PPC Uncovered ما چیزهای زیادی در مورد آنچه باید در مورد کلمات کلیدی مختلف بدانید به شما می گوید. به طور خلاصه، کلمات کلیدی عمومی اصطلاحاتی هستند که به طور کلی محصولات یا خدمات شما را توصیف می کنند.

بخش خوبی از تمرین جستجوی شما شامل عبارات کلی است، به خصوص در فصول شلوغ، حفظ ارتباط بسیار مهم است زیرا تنها 12٪ از درخواست های هدیه در سه ماهه چهارم 2021 جدید بوده و هرگز دیده نشده اند. نمودار زیر آمار جستجوی “الهام” را از 21 آوریل تا 22 مارس نشان می دهد.

یک چیز جدید

با توجه به اینکه جستجوهای عمومی در سه ماهه آخر سال محبوبیت بیشتری دارند، ممکن است تعجب برانگیز باشد که خریداران به احتمال زیاد آزمایش کنند که از چه کسی خرید می کنند – چه برندها و چه خرده فروشان.

چیزی که چندان تعجب آور نیست این است که مصرف کنندگان هدایایی را بر اساس معاملات احتمالی، فروش و تبلیغات انتخاب می کنند. ما کاملاً انتظار داریم که این روند را در سه ماهه چهارم سال 2022 با فشار بیشتری بر خرده فروشان به دلیل انتظارات و چالش های پیرامون درک ارزش مشاهده کنیم.

این انتظارات در زیر برجسته شده است:

12 گل برای این فصل تعطیلات

ما از اینکه حامل اخبار تعطیلات قبل از بازگشت بچه‌ها به مدرسه باشیم متنفریم، اما زمان آن رسیده است که به تلاش‌های اکتشافی خود برای دوره کریسمس فکر کنید. امروز با کارشناسان جستجوی ما تماس بگیرید تا به تلاش های تجارت الکترونیک شما کمک کنیم تا واقعاً پیشرفت کنند.

ارسال شده توسط ایمی جونز در 17 اوت 2022 |

پس از پیوستن به تیم بازاریابی در دسامبر 2021، Immy (با نام مستعار Imogen) فوراً تأثیر مثبتی بر جای گذاشت. او عاشق خلاقیت است و لیسانس عکاسی از دانشگاه سالفورد و کارشناسی ارشد در مطالعات نمایشگاهی از دانشگاه جان مورز لیورپول دارد. ایمی که پس از کار در کافی شاپ های مستقل به خود اعتراف می کند، دوست ندارد چیزی جز کارش برای بهبود مهارت های عکاسی، ویرایش و نویسندگی اش باشد. نقش او در کلیک شامل مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی داخلی، ایجاد کمپین های ایمیل و نوشتن وبلاگ (از جمله موارد دیگر) برای وب سایت کلیک است. چیز مورد علاقه او گربه اش نئو است – رمان ترسناک “درخشش” اثر استیون کینگ پس از آن.

مشاهده بیشتر از ایمی جونز →

این را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *