
اصطلاح جستجوی عمومی ممکن است یکی از مواردی باشد که قبلاً با آن آشنا هستید. اگر نه، این مفهوم احتمالاً چیزی است که قبلاً دیدهاید اما نمیدانستید دارید.
پس جستجوی کامل چیست؟
به زبان ساده؛ این ترکیبی از چندین کانال بازاریابی برای کارایی در یک کل است.
زمانی که SEO و PPC به عنوان تاکتیکهای رشد استفاده میشوند، میتوان آنها را منزوی کرد و گاهی اوقات حتی برای کسب بیشترین ارزش رقابت کرد. نحوه اندازهگیری ارزش همچنین میتواند با کانالهایی که معیارهای مختلفی را گزارش میکنند، مانند جلسات پولی و جلسات ارگانیک یا CPC و کلیکهای ارگانیک متفاوت باشد.
اما اکنون، با یک رویکرد مبتنی بر داده، جستجوی توتال میتواند فعالیتها را برای دستیابی به اهداف دیجیتال مشترک بهتر تراز کند.
جستجوی توتال به معنای برداشتن یک قدم به عقب و مشاهده کل تصویر است.
مهم ترین معیار برای کسب و کارهایی که تاکتیک های بازاریابی دیجیتال را اجرا می کنند، نتایج است. این نتیجه نهایی آنهاست. مهم نیست که نتایج از کدام کانال آمده است. تا زمانی که برند شاهد رشد باشد، به سرمایه گذاری ادامه خواهد داد.
چرا الان مرتبط تر شده است؟
موضوع جستجوی کل به طور فزاینده ای محبوب می شود. در آوریل در BrightonSEO، این موضوع کلیدی بود که در این رویداد توسط کارشناسان صنعت مورد بحث قرار گرفت.
بنابراین جای تعجب نیست که این یک موضوع بزرگ برای گفتگو در Found نیز باشد، با تیم های ما در حال بررسی چگونگی استفاده از این ایده برای ایجاد تجربه بهتر برای مشتریانمان.
نموداری که حجم جستجوی ترکیبی چند عبارت مرتبط با «جستجوی کل» را از برنامهریز کلمات کلیدی Google نشان میدهد.
تعیین دقیق زمان شروع مفهوم جستجوی توتال سخت است، اما چند سالی است که وجود دارد. و موتور جستجوی اختصاصی ما، Serpr، بر اساس همین ایده ساخته شده است. نمای کلی جستجوی یک صفحه نتایج موتور جستجو یا منظره SERP.
نحوه استفاده از Serpr برای رسیدن به جستجوی کامل
بزرگترین کمک Found به ایده جستجوی کل، ابزار SERP خود ما است. این توسط رئیس باهوش علوم داده، جیمز والمن، اختراع شد و توسط تیم داده ما زنده شد.
Serpr نتایج صفحه 1 SERP مجموعه خاصی از کلمات کلیدی را بر اساس ارتباط برند میخزد. هنگام خزیدن، هر قسمت از صفحه ارزیابی می شود:
نتایج ارگانیک تبلیغات در بالا و پایین صفحه هر ویژگی دیگر در SERP، به عنوان مثال. قطعه های برجسته، مردم نیز می پرسند، پانل دانش، بسته نقشه، خرید و غیره. این نتایج به چه ترتیبی نمایش داده می شوند؟ نمونه ای از صفحه نتایج صفحه اول با چندین ویژگی در SERP.
نرخ کلیک به هر نتیجه بر اساس ویژگی ظاهر شده و میزان پایین صفحه به آن اختصاص داده می شود. ما همچنین از یک معیار جستجوی مجموع منحصر به فرد به نام SERP Real Estate استفاده می کنیم که با استفاده از CTR کلمه کلیدی و حجم جستجو محاسبه می شود.
سپس این داده ها برای یافتن بهترین فرصت های رتبه بندی بر اساس ویژگی های SERP جمع می شوند. همچنین میتواند به عملکرد برخی سایتها یا حتی صفحات و چگونگی افزایش یا کاهش دید آنها در طول زمان نگاه کند.
این ابزار به شما بینشی در مورد کل وضعیت SERP می دهد، نه فقط نتایج ارگانیک یا پولی. به همین دلیل برای مفهوم کلی جستجو عالی است. شما می توانید به جای اینکه با یک ابزار به قابلیت مشاهده ارگانیک نگاه کنید و با ابزاری دیگر به سهم تاثیر تبلیغاتی خود نگاه کنید، کل عملکرد دیجیتال خود را در یک مکان اندازه گیری کنید.
اگرچه ایده آینده Total Search اجتناب ناپذیر به نظر می رسد، اما هنوز در حال پیشرفت است. ما به تلاش برای این ادغام یکپارچه با تاکتیکهای رشد خود، همکاری داخلی تیمهای پیادهسازی و توسعه مداوم Serpr ادامه خواهیم داد.
اگر مایلید در مورد اینکه چگونه Serpr می تواند به شما در دستیابی به تسلط کامل جستجو کمک کند، لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید.