حداکثر عملکرد: عصر جدیدی از بازاریابی جستجوی پولی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

آیا می‌دانستید که 59 درصد از مصرف‌کنندگان برندهای مورد علاقه خود را در حین انجام کارهای کاملاً پیش پا افتاده به صورت آنلاین (مانند تماشای ویدیو با تلفن همراه، پیگیری علایق خود یا خواندن ایمیل‌هایشان) پیدا می‌کنند؟

با این بینش است که گوگل اخیراً جدیدترین نوع کمپین خود را راه اندازی کرده است. حداکثر عملکرد (PMax)

Performance Max اکنون به کاربران این امکان را می دهد که با استفاده از یادگیری ماشینی برای بهبود مستمر عملکرد در کانال های مختلف Google مانند Discover، Display، Gmail، YouTube و غیره، یک کمپین واحد ایجاد کنند که با چندین هدف کلیدی تجاری مرتبط است.

مزایای اصلی استفاده از کمپین ها برای حداکثر عملکرد عبارتند از:

به طور متوسط، وقتی یک کمپین خرید هوشمند را به PMax ارتقا می‌دهید، کاربران می‌توانند 12 درصد افزایش در ارزش تبدیل را با بازدهی مشابه یا بهتر در هزینه تبلیغات مشاهده کنند. PMax بازاریابان را قادر می‌سازد تا بینش عمیق‌تری در مورد مخاطبان، خلاقیت‌ها و سایر محرک‌های تبدیل (از جمله بینش کاربر و روندهایی که ممکن است بر عملکرد کمپین تأثیر بگذارد) به مشتریان ارائه دهند. PMax بازاریابان را از سفر کامل مشتری برای خرید آگاه تر می کند، زیرا اغلب یک شکاف اسنادی در کمپین های جاری وجود دارد که باعث می شود تیم ها همیشه از سفر کامل مشتری به سمت تبدیل آگاه نباشند.

در حالی که مزایایی مانند اینها بسیار جذاب هستند، در کنار همه چیزهای خوب، استفاده از PMax می تواند جنبه های منفی داشته باشد:

یادگیری ماشینی (مانند آنچه توسط PMax استفاده می‌شود) فقط به اندازه اطلاعاتی است که به آن می‌دهید، بنابراین آزمایش مداوم ترکیب‌های مختلف متن، تصویر و سیگنال مخاطب برای اطمینان از عملکرد بهینه کمپین ضروری است. ممکن است پس از راه‌اندازی یک کمپین عملکرد، مدتی از کار افتادگی رخ دهد – اینجاست که تبلیغ‌کنندگان واقعاً باید با اطمینان از اضافه کردن سیگنال‌های مخاطب، دوره یادگیری بالقوه خود را تسریع کنند.

بنابراین، در حالی که Performance Max پتانسیل بسیار زیادی برای آسان‌تر کردن مدیریت کمپین (در سراسر کانال‌ها) دارد، تیم‌های اختصاصی مانند تیم ما واقعاً باید زمان و فضای لازم را برای بهینه‌سازی همه دارایی‌هایی که در حال استفاده هستند – با تأکید فراوان بر روی آن فکر کنند. آزمایش خلاقیت های جدید و انواع کلمات کلیدی

این بدان معنی است که وقتی فرصت ترسیم یک رویکرد کاملاً جامع و استراتژیک برای آزمایش به ما داده می شود، ما (به عنوان علاقه مندان به PMax) اکنون می توانیم از درک بسیار بهتری از مسیرهای کامل مشتریان برای خرید بهره مند شویم و به مشتریان خود اطلاعات بیشتری در داخل ارائه دهیم. تحلیل عمیق روندهای صنعت و رفتار مصرف کننده

PMax اکنون اجرای کمپین‌ها را در چندین کانال برای تیم‌های باتجربه‌ای مانند ما آسان می‌کند، بنابراین باید به بهترین نحو از داده‌های جدیدی که در اختیار داریم برای افزایش عملکرد و کمک به مشتریان خود برای متمایز شدن از رقبا فکر کنیم.

آیا علاقه مند به امتحان Performance Max در کسب و کار خود هستید؟ همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *