حداکثر عملکرد Google: پتانسیل پرداختی خود را به حداکثر برسانید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

هسته اصلی USP PMax این است که می تواند تبلیغ کنندگان و در نتیجه خرده فروشان را در زمان و تلاش مدیریت دستی کمپین ها صرفه جویی کند. هنگامی که اهداف و بودجه برای کمپین شما تعیین شد، گوگل به طور خودکار آن را بر اساس پارامترهایی که تعیین کرده اید برای شما راه اندازی می کند.

تبدیل و ارزش را افزایش دهید

سرویس خودکار Google می‌تواند بودجه و قیمت‌ها را در کانال‌های موجود بهینه کند و به افزایش نرخ تبدیل در زمان واقعی کمک کند. گوگل دید که:

تبلیغ‌کنندگانی که بیشترین استفاده را از کمپین‌های حداکثر عملکرد می‌برند، در حال حاضر شاهد افزایش میانگین ۱۳ درصدی در کل تبدیل‌های افزایشی با هزینه به ازای هر اقدام مشابه هستند.

مشتریان جدید پیدا کنید

می‌توانید به کانال‌های کاملاً جدید منشعب شوید و جستجوی اضافی را در محصولات Google که قبلاً در آنجا تبلیغ می‌کنید باز کنید. با سفارشی کردن اهدافی که برای کسب و کارتان مهم هستند، می‌توانید مشتریان را در کانال‌های ارائه‌شده توسط Google جذب کنید.

مشتریان مناسب را پیدا کنید

با درک بی‌درنگ قصد و رفتار مشتری، تبلیغات برای خریداران علاقه‌مند و مرتبط هدف‌گذاری می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که بخش‌های مخاطب جدیدی را که ممکن است در ابتدا پیش‌بینی نکرده‌اید، باز کنید.

اطلاعات غنی تری دریافت کنید

گزارش دارایی PMax به شما امکان می دهد بفهمید کدام خلاقیت ها بر عملکرد تأثیر می گذارند و داده های ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند به شما در بهینه سازی کمپین های خود برای افزایش بازگشت سرمایه کمک کند. صفحه اطلاعات آماری شما برای کسب و کار شما طراحی شده است و در گوگل به دنبال روندهای مرتبط با آنچه شما تبلیغ می کنید، می پردازد.

بینش ها عبارتند از:

بینش تشخیصی

روند تقاضا

پیش بینی تقاضا

بینش عبارت جستجو

تغییر آمار تاریخچه

بینش حراج

تغییرات عملکرد

جدول زیر انواع آماری را که فقط در سطح حساب یا کمپین در دسترس هستند خلاصه می کند:

نوع اطلاعات زمانی که این آمار نشان می‌دهد در دسترس بودن نوع کمپین موجود، آمار مخاطبان دارایی، زمانی که تعداد بازدیدها، تعاملات و مبدل‌های منحصربه‌فرد کافی برای شناسایی بخش‌های مخاطب مرتبط برای دارایی‌های کمپین وجود داشته باشد، مقاله مخاطبان دارایی برای کمپین‌های مبتنی بر دارایی نمایش داده می‌شود. حساب، کشف کمپین، حداکثر عملکرد، جستجو، داده‌های حراج ویدیویی زمانی نمایش داده می‌شوند که:

* کمپین شما برای مدت زمان مشخص شده فعال بوده است * تغییر قابل توجهی در عملکرد وجود دارد * رقابت در حراج باعث تغییر در عملکرد می شود

به حداکثر رساندن عملکرد کمپین، جستجو، داده‌های مخاطبان خرید: بخش‌های داده شما، بخش‌های داده شما زمانی ظاهر می‌شوند که تعداد بازدیدها، تعاملات و تبدیل‌های کافی برای شناسایی بخش‌های مخاطب مرتبط وجود داشته باشد. حساب، کمپین، جستجو، خرید، اوج عملکرد، اکتشاف، ویدیو داده‌های سابقه تغییر اگر تغییر قابل توجهی در عملکرد وجود داشته باشد و ما تغییری در حساب یا کمپین شما شناسایی کرده‌ایم که احتمالاً باعث این تغییر در عملکرد برنامه‌های کمپین شده است، آمار سابقه تغییر نشان می‌دهد , اکتشاف، نمایش، هتل، محلی، حداکثر عملکرد، جستجو، خرید، آمار عبارت جستجوی ویدیویی آمار عبارت جستجو زمانی ظاهر می‌شود که داده‌های جستجوی کافی برای دسته‌های جستجوی مربوطه در مجموعه برای یک دوره زمانی از شما وجود داشته باشد. حساب، برنامه‌های کمپین، حداکثر عملکرد، جستجو، پیش‌بینی‌های جستجوی خرید پیش‌بینی‌های جستجو فقط دسته‌های مرتبط با کسب‌وکار شما را برجسته می‌کند که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده رشد قابل‌توجهی داشته باشند.

اگر چنین دسته‌هایی یافت نشد، ممکن است همیشه این نوع اطلاعات را پیدا نکنید.

جستجوی حساب خرید اطلاعات تشخیصی برای حداکثر کارایی اطلاعات تشخیصی پس از ایجاد کمپین زمانی که کمپین ترافیک یا تبدیلی دریافت نکرده باشد، نمایش داده می شود. تغییرات در اوج عملکرد کمپین تغییر در عملکرد کمپین تغییرات عملکرد قابل توجهی را برای نهادهایی مانند گروه‌های تبلیغات، گروه‌های دارایی، گروه‌های محصول، کلمات کلیدی و ویدیوها برجسته می‌کند. اشیاء خاص نمایش داده شده به نوع کمپین بستگی دارد. برنامه‌های کمپین، کشف، نمایش، هتل، محلی، حداکثر عملکرد، جستجو، خرید، آمار مخاطبان ویدیویی آمار مخاطبان شخصی زمانی نمایش داده می‌شود که تعداد بازدیدها، تعاملات و مبدل‌های منحصربه‌فرد کافی برای شناسایی بخش‌های مخاطب مرتبط وجود داشته باشد. حساب، کشف کمپین، نمایش، حداکثر عملکرد، جستجو، خرید، ویدیو* روندهای جستجو گرایش‌های جستجو تنها دسته‌های مرتبط با کسب‌وکار شما را برجسته می‌کند که در طول زمان رشد قابل توجهی را نشان می‌دهند.

روندهای جستجو نیز تنها بر اساس اینکه آیا داده‌های جستجوی قبلی کافی برای دسته‌های مرتبط با کسب و کار شما وجود دارد یا خیر، ظاهر می‌شوند.

اگر چنین دسته‌هایی یافت نشد، ممکن است همیشه این نوع اطلاعات را پیدا نکنید.

حداکثر کارایی حساب، جستجو، خرید

*اطلاعات مخاطبان سفارشی فقط برای کمپین های اقدام ویدیویی (VAC) در دسترس است.

پیام های تبلیغاتی خود را برای عملکرد بهینه کنید

من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که بهینه سازی دارایی خلاقانه برای به حداکثر رساندن عملکرد کمپین های PMax چقدر مهم است.

فقط جذاب بودن بصری کافی نیست، شما باید محصول/خدمت خود را به وضوح بیان کنید و یک CTA واضح را درج کنید.

با آزمایش بیشتر عناصر خلاقانه مختلف، با مشخصاتی که در جدول زیر شرح داده شده است، ببینید چه چیزی در بین مخاطبان شما بهترین طنین انداز است:

سرفصل های تبلیغاتی

تصاویر

توضیحات

PMax “عملکرد” ​​هر دارایی را با رتبه بندی زیر گزارش می دهد:

کم

این دارایی در مقایسه با سایر دارایی های مشابه در دارایی ها، عملکرد ضعیفی دارد

خوب

دارایی در مقایسه با سایر دارایی های مشابه، عملکرد مناسبی دارد

بهترین

این دارایی یکی از موثرترین دارایی ها از یک نوع در یک (یا چند) دارایی است

تا زمانی که داده‌های کافی برای اختصاص یک برچسب عملکرد در دسترس نباشد، وضعیت پیش‌فرض یک دارایی در انتظار است. توصیه می‌کنیم از این سیگنال‌ها برای جایگزینی دارایی‌های با عملکرد ضعیف و آزمایش خلاقیت جدید استفاده کنید.

علاوه بر این، گوگل به طور خودکار محتوای ویدیویی با عنوان، توضیحات و تصاویر ایجاد می کند. با این حال، ویدیوها اغلب به نظر کیفیت پایینی دارند و با برند شرکت همخوانی ندارند.

متأسفانه، راهی برای انصراف از این ویدیوهای تولید شده به صورت خودکار وجود ندارد، بنابراین توصیه می کنیم یک ویدیوی 10 تا 15 ثانیه ای بارگذاری کنید که به طور کلی برای هر گروه دارایی دارای مارک تجاری است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *