خلاصه اخبار سئو مه 2022

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

اخبار گوگل

دنیای سئو دائما در حال تغییر است و همگامی با این تغییرات می تواند چالش برانگیز باشد. با جمع بندی موضوعات زیر، از آخرین اخبار سئو به روز باشید.

گوگل MultiSearch را معرفی کرد که به کاربران امکان می دهد تلفن خود را به سمت چیزی نشانه بگیرند یا عکس بگیرند و سپس آن تصویر را با کلمه کلیدی برای جستجو تکمیل کنند. Multisearch همچنین گزینه‌ای به نام «کاوش صحنه» دریافت می‌کند که در آن می‌توانید لنز Google خود را به سمت محصولی بگیرید و به Google اجازه دهید محصولی را که باید انتخاب کنید فیلتر کند. همچنین محلی است، بنابراین می توانید کلمات “نزدیک من” را برای جستجوی محصول در مکانی نزدیک خود اضافه کنید.

گوگل همچنین در ماه می یک نمای همه جانبه برای Google Maps اعلام کرد. این به‌روزرسانی داده‌های مکان، تصاویر و نقشه‌ها را دریافت می‌کند و آنها را به تصاویری جدید برای کاوش تبدیل می‌کند و کاوش در منطقه‌ای را که می‌خواهید بازدید کنید آسان‌تر می‌کند.

همچنین یک اعلان جستجوی صوتی با گوگل وجود دارد که می‌گوید آن‌ها مکالمات طبیعی‌تری را برای افراد با دستیار مجازی خود آسان‌تر می‌کنند.

گوگل همچنین کنسول جستجو را با افزودن بخش گزارش‌های ویدئویی به‌روزرسانی کرده است، که اطلاعاتی را در مورد اینکه کدام صفحه‌های یک سایت دارای ویدیو هستند و عملکرد آنها در جستجو را به ما می‌دهد.

گوگل همچنین چند معیار جدید را به معیارهای اصلی وب خود اضافه کرد – معیارهایی که آنها برای اندازه گیری سرعت صفحه وب استفاده می کنند. این دو شاخص جدید هستند

INP (تعامل تا قرعه کشی بعدی) – محاسبه مدت زمانی که طول می کشد یک صفحه بارگذاری شده به تعاملات پاسخ دهد TTFB (زمان تا اولین بایت) – چه مدت طول می کشد تا سرور شما به درخواست ها پاسخ دهد

سایر اخبار فنی

یک سیب. گوگل و مایکروسافت اخیرا اعلام کردند که لاگین بدون رمز عبور را معرفی خواهند کرد. ما بر این موضوع نظارت خواهیم کرد زیرا مشتریان ممکن است در آینده این روش ورود به سایت ها را ترجیح دهند.

Shopify اعلام کرده است که آنها Deliverr – یک شرکت راه‌حل‌های تدارکات پیشرفته و تکمیلی – را خریداری کرده‌اند که امکان خرید انتها به انتها را فراهم می‌کند زیرا ادغام تحویل، تصاویر تدارکات، حمل و نقل و ذخیره‌سازی را مدیریت می‌کند.

فراخوانی برای SEO و موتور جستجو برای بهبود خزیدن به منظور سبزتر و ارزان‌تر شدن وجود داشت، زیرا دانلود CSS یک فرآیند بسیار سنگین و پرهزینه است که برای سرورها و ذخیره داده‌ها هزینه برق دارد.

دیجیتال / 7 ژوئن 2022

اخبار گوگل

دنیای سئو دائما در حال تغییر است و همگامی با این تغییرات می تواند چالش برانگیز باشد. با جمع بندی موضوعات زیر، از آخرین اخبار سئو به روز باشید.

گوگل MultiSearch را معرفی کرد که به کاربران امکان می دهد تلفن خود را به سمت چیزی نشانه بگیرند یا عکس بگیرند و سپس آن تصویر را با کلمه کلیدی برای جستجو تکمیل کنند. Multisearch همچنین گزینه‌ای به نام «کاوش صحنه» دریافت می‌کند که در آن می‌توانید لنز Google خود را به سمت محصولی بگیرید و به Google اجازه دهید محصولی را که باید انتخاب کنید فیلتر کند. همچنین محلی است، بنابراین می توانید کلمات “نزدیک من” را برای جستجوی محصول در مکانی نزدیک خود اضافه کنید.

گوگل همچنین در ماه می یک نمای همه جانبه برای Google Maps اعلام کرد. این به‌روزرسانی داده‌های مکان، تصاویر و نقشه‌ها را دریافت می‌کند و آنها را به تصاویری جدید برای کاوش تبدیل می‌کند و کاوش در منطقه‌ای را که می‌خواهید بازدید کنید آسان‌تر می‌کند.

همچنین یک اعلان جستجوی صوتی با گوگل وجود دارد که می‌گوید آن‌ها مکالمات طبیعی‌تری را برای افراد با دستیار مجازی خود آسان‌تر می‌کنند.

گوگل همچنین کنسول جستجو را با افزودن بخش گزارش‌های ویدئویی به‌روزرسانی کرده است، که اطلاعاتی را در مورد اینکه کدام صفحه‌های یک سایت دارای ویدیو هستند و عملکرد آنها در جستجو را به ما می‌دهد.

گوگل همچنین چند معیار جدید را به معیارهای اصلی وب خود اضافه کرد – معیارهایی که آنها برای اندازه گیری سرعت صفحه وب استفاده می کنند. این دو شاخص جدید هستند

INP (تعامل تا قرعه کشی بعدی) – محاسبه مدت زمانی که طول می کشد یک صفحه بارگذاری شده به تعاملات پاسخ دهد TTFB (زمان تا اولین بایت) – چه مدت طول می کشد تا سرور شما به درخواست ها پاسخ دهد

سایر اخبار فنی

یک سیب. گوگل و مایکروسافت اخیرا اعلام کردند که لاگین بدون رمز عبور را معرفی خواهند کرد. ما بر این موضوع نظارت خواهیم کرد زیرا مشتریان ممکن است در آینده این روش ورود به سایت ها را ترجیح دهند.

Shopify اعلام کرده است که آنها Deliverr – یک شرکت راه‌حل‌های تدارکات پیشرفته و تکمیلی – را خریداری کرده‌اند که امکان خرید انتها به انتها را فراهم می‌کند زیرا ادغام تحویل، تصاویر تدارکات، حمل و نقل و ذخیره‌سازی را مدیریت می‌کند.

فراخوانی برای SEO و موتور جستجو برای بهبود خزیدن به منظور سبزتر و ارزان‌تر شدن وجود داشت، زیرا دانلود CSS یک فرآیند بسیار سنگین و پرهزینه است که برای سرورها و ذخیره داده‌ها هزینه برق دارد.

نوشته شده توسط لو

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *