
سئو به طور مداوم در حال تغییر است و همگام شدن با این تغییرات می تواند دشوار باشد. ما برترین چیزهایی را که هر ماه اتفاق افتاده است جمع آوری می کنیم تا مطمئن شویم به روز هستید.
در ماه آگوست یک به روز رسانی بزرگ گوگل وجود داشت که همیشه در دنیای سئو اهمیت زیادی دارد. اخبار گوگل
بهروزرسانی «محتوای مفید» منتشر شده است. آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل، به روز رسانی “محتوای مفید”، در 25 آگوست عرضه شد. همانطور که از نام آن می توانید متوجه شوید، این به روز رسانی بزرگ با هدف حذف محتوای “بی فایده” از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) – با طبقه بندی گوگل هرزنامه و محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی به عنوان بی فایده است. Google میخواهد اطمینان حاصل کند که نتایج جستجویی که میبینیم محتوایی معتبر و نوشته شده توسط افراد دارای نظر باشد – نه محتوای عمومی که بیفایده است. یک نوع داده ساختار یافته جدید “مزایا و معایب” را معرفی کرد. گوگل همچنین یک داده ساختاریافته جدید و نوع نتایج غنی را در ماه آگوست معرفی کرد – مزایا و معایب. بنابراین اگر محصولی را در سایت خود می فروشید، می توانید مزایا و معایب آن را که در نتایج جستجو نشان داده می شود را توضیح دهید. این خبر هیجانانگیزی برای مشتریان است زیرا میتوانند مروری سریع از گزینههایی که ممکن است بخواهید روشن یا خاموش کنید، دریافت کنند. Schema (شرکت داده های ساخت یافته) همچنین در مورد انجام کاری مشابه برای ویژگی های محصول صحبت می کند – بنابراین این چیزی است که باید مراقب آن بود.
اخبار شبکه های اجتماعی:
Pinterest پرداخت میزبانی شده را برای فروشندگان اضافه کرد. اگر محصولات را از طریق فروشگاه Shopify می فروشید، اکنون می توانید آنها را به Pinterest متصل کنید، به این معنی که مشتریان می توانند کالاهای شما را از پین های شما خریداری کنند. رسانههای اجتماعی به طور فزایندهای برای سایتهای تجارت الکترونیک اهمیت پیدا میکنند، زیرا به طیف وسیعتری از مردم اجازه میدهند تا محصولات شما را پیدا کنند و یا آنها را در آنجا بخرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شما برگردانند. TikTok به عنوان یک پلت فرم جستجو برای مخاطبان جوانتر اهمیت فزایندهای پیدا میکند. مطالعه اخیر گوگل نشان داد که حدود 40 درصد از جوانان وقتی چیزی را جستجو می کنند ابتدا به TikTok می روند. آنها به گوگل نمی روند. آنها به TikTok یا Instagram می روند و به جای آن نتایج ویدیو را جستجو می کنند. اگر بازار هدف شما شامل افراد جوان تر باشد، این خبر بزرگی است – TikTok باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد.
سایر اخبار فنی:
هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) در حال بهتر شدن است. مدتی است که می گوییم هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی چیز بزرگ بعدی خواهد بود – و ناگهان به نظر می رسد که شروع به رشد کرده است. برای مثال، هوش مصنوعی در تولید تصاویر شگفتانگیز بر اساس اعلانها بسیار عالی شده است – اگر به دنبال تصویری چشمنواز برای استفاده در پستهای وبلاگ خود هستید، خبر خوبی است. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز در حال پیشرفت است، اما ما این بخش اخبار را با صحبت در مورد چگونگی تلاش گوگل برای حذف محتوای خودکار با کیفیت پایین از نتایج جستجوی خود شروع کردیم، بنابراین اگر تصمیم دارید از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید، باید مفید باشد. از هرزنامه
دیجیتال / 5 سپتامبر 2022
سئو به طور مداوم در حال تغییر است و همگام شدن با این تغییرات می تواند دشوار باشد. ما برترین چیزهایی را که هر ماه اتفاق افتاده است جمع آوری می کنیم تا مطمئن شویم به روز هستید.
در ماه آگوست یک به روز رسانی بزرگ گوگل وجود داشت که همیشه در دنیای سئو اهمیت زیادی دارد. اخبار گوگل
بهروزرسانی «محتوای مفید» منتشر شده است. آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل، به روز رسانی “محتوای مفید”، در 25 آگوست عرضه شد. همانطور که از نام آن می توانید متوجه شوید، این به روز رسانی بزرگ با هدف حذف محتوای “بی فایده” از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) – با طبقه بندی گوگل هرزنامه و محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی به عنوان بی فایده است. Google میخواهد اطمینان حاصل کند که نتایج جستجویی که میبینیم محتوایی معتبر و نوشته شده توسط افراد دارای نظر باشد – نه محتوای عمومی که بیفایده است. یک نوع داده ساختار یافته جدید “مزایا و معایب” را معرفی کرد. گوگل همچنین یک داده ساختاریافته جدید و نوع نتایج غنی را در ماه آگوست معرفی کرد – مزایا و معایب. بنابراین اگر محصولی را در سایت خود می فروشید، می توانید مزایا و معایب آن را که در نتایج جستجو نشان داده می شود را توضیح دهید. این خبر هیجانانگیزی برای مشتریان است زیرا میتوانند مروری سریع از گزینههایی که ممکن است بخواهید روشن یا خاموش کنید، دریافت کنند. Schema (شرکت داده های ساخت یافته) همچنین در مورد انجام کاری مشابه برای ویژگی های محصول صحبت می کند – بنابراین این چیزی است که باید مراقب آن بود.
اخبار شبکه های اجتماعی:
Pinterest پرداخت میزبانی شده را برای فروشندگان اضافه کرد. اگر محصولات را از طریق فروشگاه Shopify می فروشید، اکنون می توانید آنها را به Pinterest متصل کنید، به این معنی که مشتریان می توانند کالاهای شما را از پین های شما خریداری کنند. رسانههای اجتماعی به طور فزایندهای برای سایتهای تجارت الکترونیک اهمیت پیدا میکنند، زیرا به طیف وسیعتری از مردم اجازه میدهند تا محصولات شما را پیدا کنند و یا آنها را در آنجا بخرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شما برگردانند. TikTok به عنوان یک پلت فرم جستجو برای مخاطبان جوانتر اهمیت فزایندهای پیدا میکند. مطالعه اخیر گوگل نشان داد که حدود 40 درصد از جوانان وقتی چیزی را جستجو می کنند ابتدا به TikTok می روند. آنها به گوگل نمی روند. آنها به TikTok یا Instagram می روند و به جای آن نتایج ویدیو را جستجو می کنند. اگر بازار هدف شما شامل افراد جوان تر باشد، این خبر بزرگی است – TikTok باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد.
سایر اخبار فنی:
هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) در حال بهتر شدن است. مدتی است که می گوییم هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی چیز بزرگ بعدی خواهد بود – و ناگهان به نظر می رسد که شروع به رشد کرده است. برای مثال، هوش مصنوعی در تولید تصاویر شگفتانگیز بر اساس اعلانها بسیار عالی شده است – اگر به دنبال تصویری چشمنواز برای استفاده در پستهای وبلاگ خود هستید، خبر خوبی است. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز در حال پیشرفت است، اما ما این بخش اخبار را با صحبت در مورد چگونگی تلاش گوگل برای حذف محتوای خودکار با کیفیت پایین از نتایج جستجوی خود شروع کردیم، بنابراین اگر تصمیم دارید از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید، باید مفید باشد. از هرزنامه نوشته شده توسط لو