خلاصه اخبار SEO دسامبر 2022

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب

چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب

نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب

آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

از آنجایی که گزارش این ماه دسامبر را پوشش می‌دهد، ما نه تنها به اتفاقات ماه گذشته از نظر سئو نگاه می‌کنیم، بلکه به آنچه می‌دانیم در سال 2023 در راه است نیز نگاه خواهیم کرد.

اخبار گوگل

گوگل در ماه دسامبر با استفاده از یک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی به نام “SpamBrain” به روز رسانی را در مورد “پیوندهای هرزنامه” منتشر کرد تا به آنها کمک کند تا وب سایت هایی را که لینک ها را خریداری یا انتقال می دهند شناسایی کرده و از هرزنامه جلوگیری کند. این ممکن است بر رتبه وب‌سایت‌های دارای پیوندهای هرزنامه تأثیر بگذارد زیرا این پیوندها خنثی می‌شوند، اما مشتریان ما نگرانی در مورد آن ندارند زیرا Zool پیوندها را خریداری یا ارسال نمی‌کند. پیمایش مداوم اکنون در جستجوی دسکتاپ گوگل (در ایالات متحده) در دسترس است، بنابراین دیگر صفحه 2 وجود ندارد. وقتی گوگل این به روز رسانی را اعلام کرد، آنها بیان کردند: “وقتی به انتهای صفحه نتایج جستجو رسیدید، اکنون می توانید حداکثر شش صفحه نتیجه را ببینید. این بخشی از تکامل مداوم گوگل در صفحات نتایج موتورهای جستجو است و جالب است که ببینیم آیا آنها آن را در بریتانیا و سایر نقاط جهان عرضه می کنند یا خیر. گوگل یک ویژگی جدید دیگر به نام «موضوعات» را به جستجوی گوگل اضافه کرده است. موضوعات در بالای صفحات نتایج موتور جستجو ظاهر می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند موضوعات مرتبط را کاوش کنند و جستجوهای خود را بر اساس آن اصلاح کنند. کاربران می توانند با بزرگنمایی یا بازگشت به جستجو، موضوعاتی را اضافه یا حذف کنند. گوگل سعی می‌کند به مردم کمک کند دقیقاً روی چیزی که به دنبال آن هستند تمرکز کنند، بنابراین از منظر SEO ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به محتوای طولانی‌تر و محتوای خاص نگاه کنید تا این موضوع را به تصویر بکشید. گوگل همچنین گالری ویژوال را راه اندازی کرد تا به مردم کمک کند رایج ترین و تاثیرگذارترین تصاویر را در صفحات نتایج موتور جستجو شناسایی کنند. این شامل 22 تصویر است که در دسته بندی ها گروه بندی شده اند، اما با محبوب شدن تصاویر جدید به روز می شود. برای همه خوب است که آن را بپذیرند، بنابراین همه ما از یک نام برای چیزها استفاده می کنیم و بدانیم در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. آنها همچنین یک «داشبورد سلامت جستجو» منتشر کرده‌اند که به ما امکان می‌دهد از نزدیک نحوه عملکرد سیستم جستجوی Google از جمله خزیدن، نمایه‌سازی و ارائه را نظارت کنیم. گوگل “تجربه” را به دستورالعمل های کیفیت جستجوی EAT خود اضافه کرد. EAT مخفف Expertise, Authority and Trust است و اینها دستورالعمل هایی هستند که گوگل از تیم کیفیت جستجوی خود در هنگام ارزیابی کیفیت نتایج جستجو استفاده می کند. بخش تجربه این دستورالعمل ها اکنون به مواردی مانند محتوای نوشته شده توسط شخصی با دانش دست اول یا تجربه مرتبط با موضوع نگاه می کند.

منتظر سال 2023 هستیم

در طول دوازده ماه گذشته، ما شاهد بودیم که گوگل زمینه های زیادی را برای مرحله بعدی جستجو فراهم کرده است. به عنوان مثال، آنها MUM، زیرساخت جستجوی چندوجهی خود را در سال 2021 منتشر کردند، که به آنها اجازه می‌دهد از قالب‌ها و زبان‌های مختلف متن استفاده کنند تا درک عمیق‌تری از آنچه مردم در جستجوی آن هستند به آنها بدهد. به عنوان مثال، اگر به دنبال کفش های تعطیلات هستید، گوگل می تواند به جایی که سفر کرده اید، قبلاً چه کفش هایی خریده اید، به چه زبان هایی صحبت می کنید و ویدیوهایی که با کفش های خود پست کرده اید و غیره نگاه کند. ، برای اینکه واقعاً بفهمید چه چیزی را می خواهید در نتایج ببینید.

ما همچنین دیده‌ایم که گوگل جستجوگران بیشتری را به استفاده از لنز گوگل سوق می‌دهد – جایی که جستجوگران به جای تایپ کلمات از دوربین یا تصویر برای جستجو استفاده می‌کنند. آنها همچنین جستجوی مشترک تصویر و متن را ترویج می‌کنند تا به آنها کمک کنند تا نوع سؤالاتی را که معمولاً با آن‌ها مشکل دارند را درک کنند – مانند گرفتن عکس از یک هاب شکسته روی دوچرخه خود و تایپ کردن “چگونه اصلاح شود”. ما پیش‌بینی می‌کنیم که تقاضا برای تصاویر در 12 ماه آینده افزایش یابد، زیرا افراد بیشتری آن را امتحان می‌کنند – به‌ویژه در دنیای تجارت الکترونیک.

به عنوان شریک سئوی شما، بسیاری از این موارد باید نگران ما باشد. با این وجود، دانستن این اطلاعات برای مشتریان ما مفید است و به این فکر می کنند که چگونه می توانید به ما کمک کنید برند خود را از رقبای شما متمایز کنیم تا وقتی گوگل به دنبال حل مشکلات مردم است، ابتدا سایت شما را به آنها نشان دهد.

دیجیتال / 9 ژانویه 2023

از آنجایی که گزارش این ماه دسامبر را پوشش می‌دهد، ما نه تنها به اتفاقات ماه گذشته از نظر سئو نگاه می‌کنیم، بلکه به آنچه می‌دانیم در سال 2023 در راه است نیز نگاه خواهیم کرد.

اخبار گوگل

گوگل در ماه دسامبر با استفاده از یک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی به نام “SpamBrain” به روز رسانی را در مورد “پیوندهای هرزنامه” منتشر کرد تا به آنها کمک کند تا وب سایت هایی را که لینک ها را خریداری یا انتقال می دهند شناسایی کرده و از هرزنامه جلوگیری کند. این ممکن است بر رتبه وب‌سایت‌های دارای پیوندهای هرزنامه تأثیر بگذارد زیرا این پیوندها خنثی می‌شوند، اما مشتریان ما نگرانی در مورد آن ندارند زیرا Zool پیوندها را خریداری یا ارسال نمی‌کند. پیمایش مداوم اکنون در جستجوی دسکتاپ گوگل (در ایالات متحده) در دسترس است، بنابراین دیگر صفحه 2 وجود ندارد. وقتی گوگل این به روز رسانی را اعلام کرد، آنها بیان کردند: “وقتی به انتهای صفحه نتایج جستجو رسیدید، اکنون می توانید حداکثر شش صفحه نتیجه را ببینید. این بخشی از تکامل مداوم گوگل در صفحات نتایج موتورهای جستجو است و جالب است که ببینیم آیا آنها آن را در بریتانیا و سایر نقاط جهان عرضه می کنند یا خیر. گوگل یک ویژگی جدید دیگر به نام «موضوعات» را به جستجوی گوگل اضافه کرده است. موضوعات در بالای صفحات نتایج موتور جستجو ظاهر می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند موضوعات مرتبط را کاوش کنند و جستجوهای خود را بر اساس آن اصلاح کنند. کاربران می توانند با بزرگنمایی یا بازگشت به جستجو، موضوعاتی را اضافه یا حذف کنند. گوگل سعی می‌کند به مردم کمک کند دقیقاً روی چیزی که به دنبال آن هستند تمرکز کنند، بنابراین از منظر SEO ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به محتوای طولانی‌تر و محتوای خاص نگاه کنید تا این موضوع را به تصویر بکشید. گوگل همچنین گالری ویژوال را راه اندازی کرد تا به مردم کمک کند رایج ترین و تاثیرگذارترین تصاویر را در صفحات نتایج موتور جستجو شناسایی کنند. این شامل 22 تصویر است که در دسته بندی ها گروه بندی شده اند، اما با محبوب شدن تصاویر جدید به روز می شود. برای همه خوب است که آن را بپذیرند، بنابراین همه ما از یک نام برای چیزها استفاده می کنیم و بدانیم در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. آنها همچنین یک «داشبورد سلامت جستجو» منتشر کرده‌اند که به ما امکان می‌دهد از نزدیک نحوه عملکرد سیستم جستجوی Google از جمله خزیدن، نمایه‌سازی و ارائه را نظارت کنیم. گوگل “تجربه” را به دستورالعمل های کیفیت جستجوی EAT خود اضافه کرد. EAT مخفف Expertise, Authority and Trust است و اینها دستورالعمل هایی هستند که گوگل از تیم کیفیت جستجوی خود در هنگام ارزیابی کیفیت نتایج جستجو استفاده می کند. بخش تجربه این دستورالعمل ها اکنون به مواردی مانند محتوای نوشته شده توسط شخصی با دانش دست اول یا تجربه مرتبط با موضوع نگاه می کند.

منتظر سال 2023 هستیم

در طول دوازده ماه گذشته، ما شاهد بودیم که گوگل زمینه های زیادی را برای مرحله بعدی جستجو فراهم کرده است. به عنوان مثال، آنها MUM، زیرساخت جستجوی چندوجهی خود را در سال 2021 منتشر کردند، که به آنها اجازه می‌دهد از قالب‌ها و زبان‌های مختلف متن استفاده کنند تا درک عمیق‌تری از آنچه مردم در جستجوی آن هستند به آنها بدهد. به عنوان مثال، اگر به دنبال کفش های تعطیلات هستید، گوگل می تواند به جایی که سفر کرده اید، قبلاً چه کفش هایی خریده اید، به چه زبان هایی صحبت می کنید و ویدیوهایی که با کفش های خود پست کرده اید و غیره نگاه کند. ، برای اینکه واقعاً بفهمید چه چیزی را می خواهید در نتایج ببینید.

ما همچنین دیده‌ایم که گوگل جستجوگران بیشتری را به استفاده از لنز گوگل سوق می‌دهد – جایی که جستجوگران به جای تایپ کلمات از دوربین یا تصویر برای جستجو استفاده می‌کنند. آنها همچنین جستجوی مشترک تصویر و متن را ترویج می‌کنند تا به آنها کمک کنند تا نوع سؤالاتی را که معمولاً با آن‌ها مشکل دارند را درک کنند – مانند گرفتن عکس از یک هاب شکسته روی دوچرخه خود و تایپ کردن “چگونه اصلاح شود”. ما پیش‌بینی می‌کنیم که تقاضا برای تصاویر در 12 ماه آینده افزایش یابد، زیرا افراد بیشتری آن را امتحان می‌کنند – به‌ویژه در دنیای تجارت الکترونیک.

به عنوان شریک سئوی شما، بسیاری از این موارد باید نگران ما باشد. با این وجود، دانستن این اطلاعات برای مشتریان ما مفید است و به این فکر می کنند که چگونه می توانید به ما کمک کنید برند خود را از رقبای شما متمایز کنیم تا وقتی گوگل به دنبال حل مشکلات مردم است، ابتدا سایت شما را به آنها نشان دهد.

نوشته شده توسط لو

مقالات مرتبط :


کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب


چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب


نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب


آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *