
سپتامبر یک ماه شلوغ در دنیای سئو بود زیرا یک به روز رسانی بزرگ الگوریتم گوگل وجود داشت – که همیشه یک معامله بزرگ است.
اخبار گوگل
به روز رسانی محتوای مفید گوگل به عرضه خود ادامه داد. ما در چند ماه گذشته در مورد این به روز رسانی صحبت کرده ایم. گوگل گفته است که نحوه برخورد با محتوای مفید یا بی فایده را اصلاح خواهد کرد، بنابراین سایت هایی که برای فریب گوگل ایجاد شده اند تا نتایج سئوی خوبی به آنها ارائه دهند، اکنون نباید رتبه خوبی داشته باشند. از طرف دیگر، سایت هایی که محتوای مفیدی برای خوانندگان دارند باید پاداش بگیرند. با این حال، به نظر می رسد تحقیقات صنعت سئو نشان می دهد که چیز زیادی تغییر نکرده است، اما چیزی است که باید به آینده توجه داشت. مانند همیشه، ما از دستورالعمل های گوگل برای محتوای مفید در سایت های همه مشتریان خود پیروی می کنیم. به روز رسانی اصلی گوگل در ماه سپتامبر. گوگل همچنین یک بهروزرسانی عمده در ماه سپتامبر ارائه کرد که با هدف پاداش دادن به محتوای باکیفیت، شبیه به «بهروزرسانی محتوای مفید» بود. این بهروزرسانی عمدتاً سایتهای خبری و نقد را تحت تأثیر قرار میدهد و برخی تا 40 درصد از ترافیک خود را از دست میدهند. در آینده، ناشران باید به جای اینکه گسترده و کلی باشند، در محتوای خود تخصص داشته باشند. گوگل همچنین یک به روز رسانی برای بررسی محصول منتشر کرد. گوگل همچنین بسیاری از داده های ساختار یافته محصولات خود را با تمرکز بر محصولات و بررسی محصول به روز کرده است. ویژگیهای جدیدی به کنسول جستجوی Google (GSC) اضافه شده است که واجد شرایط بودن مشتری برای فهرست تاجر (تبلیغات خرید رایگان در Google) را برجسته میکند. Google Flights بهروزرسانی بزرگی بر اساس پایداری داشت. اکنون می توانید پروازهای دارای گواهی اکو را انتخاب کنید. این نشان می دهد که گوگل بیشتر بر روی پایداری و مسئولیت اجتماعی تمرکز کرده است. این می تواند در آینده به یک مزیت رقابتی تبدیل شود.
اخبار شبکه های اجتماعی
TikTok بر دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارد. به نظر میرسد که TikTok در حال تسخیر است و باعث وحشت سایر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی و تغییر بیشتر شبیه آنها میشود – به خصوص وقتی صحبت از ویدیوهای کوتاه باشد. جالب خواهد بود که ببینیم آیا این فقط یک چیز کوتاه مدت است یا مردم اکنون به جستجو، یادگیری و کاوش در این راه عادت خواهند کرد.
سایر اخبار فنی
Shopify رسیدگی به هزینه های لجستیک و حمل و نقل را که سایر پلتفرم های تجارت الکترونیک انجام نمی دهند (هنوز) آسان می کند. می توانید به آنها بگویید که می خواهید محصول خود را به 20 زبان و ارز مختلف از طریق تحویل درخواستی ذخیره شده در مراکز توزیع محلی بازاریابی کنید و نیازی به مدیریت هیچ یک از آن نخواهید داشت. این خبر خوبی برای تولیدکنندگان و فروشندگان کوچکتر است، زیرا به آنها اجازه می دهد تا در مقیاس متعادل تری با آمازون رقابت کنند.
دیجیتال / 7 اکتبر 2022
سپتامبر یک ماه شلوغ در دنیای سئو بود زیرا یک به روز رسانی بزرگ الگوریتم گوگل وجود داشت – که همیشه یک معامله بزرگ است.
اخبار گوگل
به روز رسانی محتوای مفید گوگل به عرضه خود ادامه داد. ما در چند ماه گذشته در مورد این به روز رسانی صحبت کرده ایم. گوگل گفته است که نحوه برخورد با محتوای مفید یا بی فایده را اصلاح خواهد کرد، بنابراین سایت هایی که برای فریب گوگل ایجاد شده اند تا نتایج سئوی خوبی به آنها ارائه دهند، اکنون نباید رتبه خوبی داشته باشند. از طرف دیگر، سایت هایی که محتوای مفیدی برای خوانندگان دارند باید پاداش بگیرند. با این حال، به نظر می رسد تحقیقات صنعت سئو نشان می دهد که چیز زیادی تغییر نکرده است، اما چیزی است که باید به آینده توجه داشت. مانند همیشه، ما از دستورالعمل های گوگل برای محتوای مفید در سایت های همه مشتریان خود پیروی می کنیم. به روز رسانی اصلی گوگل در ماه سپتامبر. گوگل همچنین یک بهروزرسانی عمده در ماه سپتامبر ارائه کرد که با هدف پاداش دادن به محتوای باکیفیت، شبیه به «بهروزرسانی محتوای مفید» بود. این بهروزرسانی عمدتاً سایتهای خبری و نقد را تحت تأثیر قرار میدهد و برخی تا 40 درصد از ترافیک خود را از دست میدهند. در آینده، ناشران باید به جای اینکه گسترده و کلی باشند، در محتوای خود تخصص داشته باشند. گوگل همچنین یک به روز رسانی برای بررسی محصول منتشر کرد. گوگل همچنین بسیاری از داده های ساختار یافته محصولات خود را با تمرکز بر محصولات و بررسی محصول به روز کرده است. ویژگیهای جدیدی به کنسول جستجوی Google (GSC) اضافه شده است که واجد شرایط بودن مشتری برای فهرست تاجر (تبلیغات خرید رایگان در Google) را برجسته میکند. Google Flights بهروزرسانی بزرگی بر اساس پایداری داشت. اکنون می توانید پروازهای دارای گواهی اکو را انتخاب کنید. این نشان می دهد که گوگل بیشتر بر روی پایداری و مسئولیت اجتماعی تمرکز کرده است. این می تواند در آینده به یک مزیت رقابتی تبدیل شود.
اخبار شبکه های اجتماعی
TikTok بر دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارد. به نظر میرسد که TikTok در حال تسخیر است و باعث وحشت سایر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی و تغییر بیشتر شبیه آنها میشود – به خصوص وقتی صحبت از ویدیوهای کوتاه باشد. جالب خواهد بود که ببینیم آیا این فقط یک چیز کوتاه مدت است یا مردم اکنون به جستجو، یادگیری و کاوش در این راه عادت خواهند کرد.
سایر اخبار فنی
Shopify رسیدگی به هزینه های لجستیک و حمل و نقل را که سایر پلتفرم های تجارت الکترونیک انجام نمی دهند (هنوز) آسان می کند. می توانید به آنها بگویید که می خواهید محصول خود را به 20 زبان و ارز مختلف از طریق تحویل درخواستی ذخیره شده در مراکز توزیع محلی بازاریابی کنید و نیازی به مدیریت هیچ یک از آن نخواهید داشت. این خبر خوبی برای تولیدکنندگان و فروشندگان کوچکتر است، زیرا به آنها اجازه می دهد تا در مقیاس متعادل تری با آمازون رقابت کنند. نوشته شده توسط لو