
در این قسمت مایکل مک فرسون، یکی از بنیانگذاران The Purpose Led به ما پیوست. مایکل به ما میپیوندد تا توصیههای خود را در مورد اینکه چگونه کسبوکارها میتوانند اعتماد و اطمینان بیشتری در آمازون ایجاد کنند، به اشتراک بگذارد.
در این قسمت بحث میکنیم:• چه سوالاتی میتوانید از مشتریان بالقوه بپرسید تا هدفشان را به بهترین نحو درک کنند؟• چه اعتبارنامههایی میتواند به نشان دادن تعهد کسبوکار به مسائل زیستمحیطی کمک کند؟• چالش اخلاقی برای برندها برای رهبری ارزش و فروش در آمازون• چگونه می توانید مسئولانه در آمازون بفروشید؟ • آیا می توانید یک برند هدفمند از ابتدا در آمازون بسازید؟
برجسته در این پادکست:• https://ecologi.com/• https://www.bcorporation.net/• https://www.bonrawfoods.com/
تماس با مایکل/LED هدف:• https://www.thepurposeled.com/
تماس با اسکات:• scott.colenutt@sitevisibility.com• https://www.linkedin.com/in/scottcolenutt
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آنها را پوشش دهیم، لطفاً آن اطلاعات را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.