دامنه های قدیمی، بهترین مکان برای یافتن دامنه های قدیمی برای فروش

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب

این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب

پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب

ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت یا بهبود وب سایت فعلی خود هستید، ممکن است با اصطلاح «دامنه های قدیمی» برخورد کرده باشید.

همچنین احتمالاً بارها در کانال یوتیوب من این مورد را دیده اید زیرا چندین سال است که توسط ODYS حمایت مالی شده ام و آنها یکی از بازارهای پیشرو در مورد دامنه های قدیمی هستند.

دامنه قدیمی نام دامنه ای است که برای مدت طولانی ثبت شده و در گذشته برای یک وب سایت استفاده می شده است. این دامنه ها به دلایل مختلفی از جمله سن، بک لینک ها و رتبه بندی موتورهای جستجو می توانند ارزشمند باشند.

یکی از مزایای اصلی استفاده از دامنه قدیمی این است که می تواند وب سایت شما را از نظر رتبه بندی موتورهای جستجو شروع کند. موتورهای جستجو مانند گوگل تمایل دارند دامنه های قدیمی تر را بر دامنه های جدیدتر ترجیح دهند زیرا آنها معتبرتر و قابل اعتمادتر در نظر گرفته می شوند. برای آنها کاملا منطقی است که چیزی را تبلیغ کنند که دارای سابقه و نمایه بک لینک ثابت در یک دامنه کاملاً جدید است که هیچ یک از آن پیوندها را ندارد. همیشه این است که وقتی وارد این فضا می‌شوید، به خودتان یک راه حل بدهید. شما در حال حاضر پشت رقابت هستید، بنابراین هر کاری که بتوانید برای کاهش این شکاف انجام دهید مفید خواهد بود.

دامنه‌های قدیمی نیز ممکن است در طول زمان بک لینک‌های انباشته‌ای داشته باشند، که می‌تواند رتبه و اعتبار آنها را افزایش دهد. منظورم این است که از تاریخچه دامنه و نمایه بک لینک شخص دیگری به جای شروع از صفر در صورت امکان، استفاده کامل را ببرید، البته استثناهایی نیز در این قاعده وجود دارد، به خصوص اگر در حال ساخت یک نام تجاری جدید هستید.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه دامنه‌های قدیمی یکسان ایجاد نمی‌شوند. برخی ممکن است در گذشته برای وب‌سایت‌های اسپم یا با کیفیت پایین استفاده شده باشند، که در واقع می‌تواند به رتبه‌بندی وب‌سایت شما آسیب برساند. این مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و دامنه قدیمی را انتخاب کنید که متناسب با جایگاه شما باشد و شهرت خوبی داشته باشد.

مقالات مرتبط :


باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب


این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب


پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *