در این قسمت لوک کرنز، رئیس تولید در هایتاور ویدیو به ما ملحق شده است. لوک یک مورخ ویدیویی است و در سال 1979 به دنیا آمده است و تبلیغات تلویزیونی کلاسیک دهه 1980 را با علاقه به یاد می آورد.
در این قسمت، در مورد نوستالژی، تکنیکهای تولید ویدیوی دهه 80 که هنوز هم میتوان از آنها استفاده کرد، و هر چیزی که در گذشته خوشحال میشویم صحبت میکنیم.
در این قسمت بحث می کنیم:
اشکال اولیه بازاریابی اینفلوئنسر در دهه 1980 تبلیغات تلویزیونی تبلیغات تلویزیونی که فیلمساز شدند چگونه آزادی خلاقانه برای فیلمبرداران از دهه 1980 تغییر کرده است مفاهیم و اصول تبلیغات تلویزیونی دهه 1980 که هنوز هم می توانند اعمال شوند (و آنهایی که باید آنها را رها کنیم)!
در این قسمت ذکر شد:
اتصال با فیلم لوک/هایتور:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.