درس های بازاریابی از وب سایت مالی مارتین لوئیس.

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب

چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب

نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب

آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

داستان مارتین لوئیس، کارشناس پس انداز پول، طوفان اینترنت را به خود جلب کرده است. گاردین حتی او را مورد اعتمادترین فرد در بریتانیا معرفی کرد.

هر شرکتی می تواند برخی از درس های بازاریابی را از مارتین لوئیس بگیرد، و ما به شما می گوییم که باید به کدام یک از آنها برای برند و وب سایت خود توجه کنید.

MoneySupermarket.com در سپتامبر 2012 MoneySavingExpert را به مبلغ 87 میلیون پوند، 9 سال پس از تأسیس وب سایت به مبلغ 100 پوند خریداری کرد. در اینجا تجزیه مالی است:

MoneySupermarket.com پرداخت‌های معوق و پاداش‌های کارمندان را که سه سال پس از معامله به‌دست می‌آیند، به مبلغ 20.6 میلیون پوند تأیید کرده است. در زمان خرید، MoneySupermarket.com گفت که پرداخت‌های معوق سررسید سه ساله ممکن است تا 27 میلیون پوند برسد. لوئیس همچنین پس از فروش 9 میلیون سهام شرکت به قیمت 2.80 پوند، 25 میلیون پوند به دست آورد. این سایت تا 87 میلیون پوند ارزش داشت.

منبع

و بهتر از همه، هزینه راه اندازی این وب سایت در کمتر از یک دهه قبل 100 پوند است.

پس چگونه مارتین لوئیس به این نقطه رسید؟

در اینجا چند ترفند بازاریابی از مارتین لوئیس آورده شده است که می توانید آنها را در سرمایه گذاری های تجاری مجازی ما اعمال کنید.

در این مقاله به شما خواهیم گفت:

نحوه شناسایی مخاطبان هدف چگونه می‌توانید از استراتژی‌هایی برای اجرای کمپین‌هایی مانند MSE استفاده کنید. شناسایی مخاطبین هدف

تمام فعالیت های روابط عمومی و بازاریابی شما باید با مخاطب هدف شما مرتبط باشد. بنابراین، اولین قدم این است که مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید.

MoneySavingExpert.com در درجه اول افراد عادی در بریتانیا را هدف قرار داده است. تمایل آنها به زندگی هوشمندانه‌تر از نظر مالی و جستجوی دانش مالی آنها را تشخیص داد و خود را از این زاویه به بازار عرضه کرد.

شما می توانید مخاطبان هدف خود را با موارد زیر شناسایی کنید:

تجزیه و تحلیل پایگاه مشتری خود – آنها چه می خواهند؟ انجام تحقیقات بازار – آنها در حال حاضر به دنبال چه هستند؟ نگاه کردن به اینکه رقبای شما چه کسانی را هدف قرار می دهند و چگونه پرسونا ایجاد می کنند – آنها چگونه به نظر می رسند؟ استفاده از Google Analytics برای دیدن افرادی که از سایت شما بازدید می کنند – رفتار آنها چیست؟ 2. استراتژی های کمپین

تا پایان فوریه 2003، 5300 نفر ایمیل های خود را برای دریافت نکات مالی هفتگی مارتین اضافه کردند. و کمی بیش از یک سال بعد، 100000.

در این اوج، در سال 2005، این شرکت اولین کمپین عمده محتوا و بازاریابی خود را راه اندازی کرد – بازپرداخت کارمزد بانکی. حروف قالب معروفی که می دانید از این کمپین است.

در آن زمان، بانک‌ها برای بیش از حد اضافه برداشت شما، کارمزد دریافت کردند. بنابراین، این کمپین برای مردم بسیار مفید بوده و منجر به بازیابی بیش از 1 میلیارد پوند از بانک ها شده است.

همانطور که می بینید، این شرکت یک مشکل ارتباطی با مشتری را شناسایی کرده است که بسیاری از مخاطبان هدف خود با آن مواجه هستند و در حال برنامه ریزی کمپینی برای حل آن است.

بسته به شرکت خود، می توانید یک کمپین بازاریابی یا کانال ایمیل مشابه را اجرا کنید. بسیاری از شرکت‌ها برای عضویت در خبرنامه‌های خود، تخفیف‌های کوچکی به مشتریان ارائه می‌دهند. این به شما این فرصت را می دهد تا مشتریان را در مورد محصولات جدید آگاه کنید.

اگر می‌خواهید مسیر کمپین را طی کنید، می‌توانید یک کمپین خاص شرکت را راه‌اندازی کنید. برای مثال، اگر صاحب یک برند پوشاک پایدار هستید، می‌توانید به مردم تخفیف بدهید تا لباس‌های مد سریع خود را با جایگزین‌های پایدار عوض کنند. این کار کشش زیادی را برای شرکت شما ایجاد می کند.

3. یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق

تا سال 2007، مارتین لوئیس یک میلیون نفر را در لیست ایمیل خود داشت.

این همان چیزی است که وب سایت در سال 2007 به نظر می رسید. صفحه فرود خود مقالاتی داشت که اطلاعاتی در مورد خدمات و شرکت ایجاد می کرد.

این شرکت مخاطب میلیونی خود را شناسایی کرده و اطلاعاتی را که برای آنها مفید خواهد بود مشخص کرده است و صفحه به صفحه محتوای مرتبط، مفید و سرگرم کننده را منتشر می کند. علاوه بر این، محتوا بهینه شد.

نقطه فروش این مقالات این بود که لوئیس به مشکلات رایج پاسخ می داد. او فهمید که مردم احساس می‌کنند توسط این یا آن مؤسسه دزدیده شده‌اند و راه‌حل‌هایی برای این کار ابداع کرد. برای مثال، وب‌سایت moneysavingexpert.com به بازدیدکنندگان خود اطلاع می‌دهد که هزاران نفر 1000 پوند هزینه اضافه برداشت را مطالبه کرده‌اند یا اینکه بدهی‌های مستقیم و چک‌های برگشتی معمولاً غیرقانونی تلقی می‌شوند.

اما این فقط یک کپی رایتینگ خوب نبود. این پلتفرم همچنین به بازدیدکنندگان اجازه می داد در انجمن ها شرکت کنند. این به سایت کمک کرد تا بازدیدکنندگان مکرری را جذب کند که می توانستند هر روز مطالب خود را ارسال کنند.

امروز مترادف با فیس بوک و اینستاگرام خواهد بود. ببینید بیشتر مخاطبان هدف شما از چه چیزی استفاده می کنند و از آن پلتفرم رسانه اجتماعی استفاده کنید. می‌توانید مسابقه‌هایی را در اینستاگرام اجرا کنید، پیام‌هایی برای نظرات داشته باشید و از کاربران بخواهید محتوای خود را برای شرکت شما تولید کنند.

این درس های بازاریابی از مارتین لوئیس به شما می گوید که چگونه به طور موثر ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

4. چهره برند

همراه با این، کارشناس پس انداز پول، شهرت خود مارتین لوئیس نیز افزایش یافت. او در بریتانیا به یک چهره قابل اعتماد تبدیل شد و حتی شروع به حضور منظم در تلویزیون و رادیو کرد. همچنین توسط ارائه دهندگان اخبار آنلاین قابل اعتماد مانند بی بی سی نقل شده است. این امر لینک های ورودی زیادی را به متخصص پس انداز پول جذب کرد. سابقه او در روابط عمومی مالی و روزنامه نگاری بدون شک کمک کرد.

این سایت حتی شروع به توانمندسازی کاربران و گذاشتن پول در جیب آنها کرد. با صندوق خیریه MoneySavingExpert، این سرویس تا به امروز 2 میلیون پوند اهدا کرده است. در نتیجه، وب سایت به یک سازمان بزرگتر تبدیل شد.

برای توسعه وفاداری مشتری و تبدیل شرکت خود به یک برند قابل اعتماد، به چهره ای از برند نیاز دارید، شخصیتی که مردم بتوانند به آن اعتماد کنند. این می تواند مدیر عامل یا موسس شرکت باشد. این شخص باید یک نمایه اجتماعی فعال ایجاد کند که در آن نشان دهد که چقدر به اهداف شرکت خود اختصاص دارد.

فقط به اپل و استیو جابز، آمازون و جف بزوس یا ایلان ماسک و تسلا فکر کنید. بزرگترین و موفق ترین برندهای دنیا چهره انسانی دارند. و اگر دلیل اجتماعی مرتبط با نام تجاری خود دارید که در آن سود به یک هدف خیریه اهدا می کنید، آن را گسترش دهید. این استراتژی های برندسازی، برند شما را از دیگران متمایز می کند و باعث می شود مشتریان به شما و برند شما اعتماد کنند.

5. عصر رسانه های اجتماعی

Money Saving Expert با بیش از 16 میلیون کاربر ماهانه به بزرگترین وب سایت مصرف کننده در بریتانیا تبدیل شده است. امروز حدود 14.85 میلیون ایمیل به لیست ایمیل اضافه شده است.

ترافیک جستجوی ارگانیک سایت همچنان بسیار زیاد است. اما ترافیک ارگانیک با بازاریابی وابسته تکمیل می شود. با محتوای باکیفیت، به سئو، کانال های روابط عمومی و رسانه های اجتماعی نیز نیاز دارید.

بیایید امروز نگاهی به وب سایت بیندازیم. این وب سایت تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی خود را از نویسندگان و روزنامه نگارانی که بخشی از تیم تحریریه هستند ساخته است. آنها متخصص هستند و می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند و می نویسند و به مردم کمک می کنند تا از طریق کانال های در دسترس، وضعیت مالی خود را درک کنند.

این شرکت همچنین دارای 10 کارشناس دیگر است که همه دسته‌ها را پوشش می‌دهند، از بانک‌ها و خدمات آب و برق گرفته تا بازپرداخت و شکایات، معاملات و هک‌ها – حتی چانه‌زنی.

بنابراین، نکته دیگری از موفقیت MoneySavingExpert.com این است که باید از اینفلوئنسرهای خود استفاده کنید. از همین افراد برای تفسیر خبره در تلویزیون، رادیو، چاپ و آنلاین استفاده کنید.

هنگامی که مشکلی در زمینه کاری شما پیش می آید، با رسانه ها در تماس باشید، با اینفلوئنسرها تماس بگیرید تا راهنمایی کنند. این به ایجاد اعتماد بین مخاطب کمک می کند.

6. راهنماهای گسترده

Money Saving Expert راهنمای دقیق و جامع رایگان ارائه می دهد. چیزی که این راهنماها را عالی می کند این است که حمایت مالی نمی شوند. شرکت ها نمی توانند برای ظاهر شدن در سایت پولی بپردازند و فقط با عبارت “بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه چیست؟” نوشته شده است. موقعیت

این تضمین می‌کند که دانشی که دریافت می‌کنند برای ارتقای یک دستور کار شرکتی نیست، بلکه اطلاعات مورد نیاز آنها به خوبی تحقیق شده است که تا حد امکان خنثی و بی‌طرفانه باشد.

شما می توانید راهنماهای مشابهی را برای شرکت خود ایجاد کنید، مانند ClickDo با راهنماهای وبلاگ نویسی مهمان یا کسب درآمد آنلاین. MSE طیف گسترده ای از راهنماها، از گاز و برق ارزان و بازپرداخت PPI گرفته تا تعادل نقل و انتقالات و پرداختن به هزینه های پروازهای ارزان قیمت دارد.

نکته کلیدی این است که به سوالات و نگرانی های مخاطبان هدف خود پاسخ دهید و تا حد امکان اطلاعات مفید و روشنگری را از طریق محتوای وب سایت ارائه دهید. در MSE، به‌جای گفتن «خرید در اطراف»، راهنماها شامل مطالعات بسیار دقیق محصول، مقایسه‌ها، معاملات و اطلاعات و منابع اضافی می‌شوند.

این یک نمونه از راهنمای مبتدیان برای MSE است.

چنین تحقیقات و اطلاعات عمیقی به مشتری می گوید که شرکت می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند. در بیشتر موارد، بازدیدکنندگان در صورتی که وب‌سایتی به طور رضایت‌بخش به سؤالات آن‌ها پاسخ دهد و به‌طور مرتب آن‌ها را به‌روزرسانی کند، به‌طور مکرر آن را بررسی می‌کنند.

در MSE، تیم فروش سعی می‌کند برای برخی از محصولات و خدمات برتر که ارائه می‌کنند، «وابستگان» پیدا کند. آنها مانند پیوندهای معمولی به نظر می رسند و کار می کنند، اما اگر کسی کلیک کند، پیوند ردیابی می شود و ممکن است پرداختی به سایت ایجاد کند. این باعث ایجاد درآمد برای سایت می شود. شما می توانید رویکردی مشابه داشته باشید و از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید.

اما اگر از لینک های پولی استفاده می کنید شفاف باشید. به مشتری اطلاع دهید که راهنماها ابتدا نوشته شده اند، سپس، به طور کاملاً جداگانه، پیوندهای پولی در صورت لزوم اضافه می شوند. اگر پیوند پرداخت در دسترس نباشد، هیچ چیز در راهنما تغییر نمی کند.

اکنون که بهترین درس های بازاریابی را از متخصص صرفه جویی مارتین لوئیس به شما معرفی کرده ایم، می توانید از برخی از تاکتیک های بازاریابی برای وب سایت و برند خود استفاده کنید. تحقیقاتی را انجام دهید که مختص شرکت شما است و از داستان موفقیت بازاریابی MSE بیاموزید.

همچنین می توانید راهنمای ما در مورد نکات بازاریابی سلطنتی و راهنمای تبدیل CTA های بازاریابی را بررسی کنید.

مشخصات نویسنده Manuela Wilbold رسانه آنلاین و استراتژیست روابط عمومی وبلاگ نویس و مربی توسط Passion | استراتژیست ارشد رسانه آنلاین و روابط عمومی در ClickDo Ltd. | مشارکت کننده در بسیاری از وبلاگ های آموزشی، تجاری و سبک زندگی در بریتانیا و آلمان | دانشجوی تابستانی در دانشکده روزنامه نگاری لندن و مدرس دوره در دانشگاه سیکا هاست.

برای انتشار دانش به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط :


کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب


چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب


نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب


آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *