در مورد ویژگی های ایجاد شده خودکار GA4 چه باید کرد؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

هفته گذشته گوگل از طریق ایمیل و بنر گوگل آنالیتیکس اعلام کرد که در ماه مارس یک ویژگی Google Analytics 4 (GA4) برای شما ایجاد می کند یا پیکربندی ویژگی GA4 موجود شما را به روز می کند.

ممکن است قبلاً اعلان زیر را در نمای Universal Analytics (UA) خود دیده باشید:

اگرچه گوگل این را فاش نکرده است، اما ما معتقدیم که این کار را می کند زیرا هنوز بسیاری از مشاغل هستند که به GA4 مهاجرت نکرده اند، حتی اگر مهلت 1 جولای 2023 به سرعت نزدیک شود.

تنها راه برای جلوگیری از ایجاد/به‌روزرسانی خودکار دارایی GA4، انصراف از طریق Google Analytics > Admin > «GA4 Setup Assistant» در زیر «Property» تا 28 فوریه است. اگر بخواهید این کار را انجام دهید، زمان زیادی برای شما باقی نمی گذارد.

در این پست، شما را با مزایا و معایب اجازه دادن به Google برای انجام این کار برای شما آشنا می‌کنیم و همچنین نظر خود را در مورد اینکه به نظر ما بهترین گزینه است، ارائه می‌کنیم.

آیا باید به Google اجازه دهید یک ویژگی GA4 را برای شما ایجاد یا به روز کند؟

در نگاه اول، ممکن است برای گوگل مطلوب به نظر برسد که ملک جدید شما را برای شما ایجاد یا به روز کند. همانطور که توسط گوگل بیان شده است، با این حال، چند هشدار بزرگ وجود دارد:

“برای راه اندازی بهترین کیفیت و بیشترین داده ها و بینش های تاریخی، توصیه می کنیم اکنون ویژگی Universal Analytics خود را قبل از اینکه به طور خودکار برای شما پیکربندی شود به Google Analytics 4 منتقل کنید” “ویژگی های Google Analytics 4 ایجاد شده به طور خودکار فقط دارای ویژگی های اساسی هستند” “اگر شما مالک Universal Analytics 360، شما Google Analytics 4 را به صورت خودکار پیکربندی نخواهید کرد.

همچنین، اگر در یکی از سناریوهای زیر هستید، عاقلانه نیست که به Google اجازه دهید دارایی شما را ایجاد کند یا موجودی شما را به روز کند:

شما از نیاز به مهاجرت به GA4 به عنوان فرصتی برای ارزیابی مجدد آنچه اندازه‌گیری می‌کردید استفاده کردید، بنابراین فقط برخی رویدادها و اهداف را منتقل کردید. بنابراین، شما نمی خواهید رویدادها و اهداف ناخواسته به طور خودکار در ملک جدید شما پر شوند. تمام کار شما نابود خواهد شد! این همچنین در مورد سایر تنظیماتی که تصمیم به مهاجرت ندارید اعمال می‌شود، همچنین دارایی UA شما مدتی است که حسابرسی نشده است یا کسی که مراقب آن نیست، بنابراین خطر انتقال جنبه‌های اضافی یا نادرست را دارید. اگر این داده‌ها با دارایی UA شما مرتبط باشد، خطر نمایش داده‌ها در Google Ads را نیز دارید. شما با ویژگی جدیدی مواجه خواهید شد که در بهترین حالت حاوی داده های گیج کننده یا در بدترین حالت داده های نادرست است. شما خاصیت GA4 خود را آنطور که می خواهید پیکربندی کرده اید. اگر انصراف ندهید، Google می‌تواند این پیکربندی را بازنویسی کند و تنظیمات ایده‌آل شما را به تنظیماتی بسیار کمتر از ایده‌آل تبدیل کند.

به این دلایل، توصیه می کنیم به آنها اجازه ندهید که به طور خودکار یک ویژگی GA4 ایجاد کنند یا ویژگی موجود شما را به روز کنند، به خصوص اگر می خواهید بهترین راه اندازی را داشته باشید که از همه ویژگی ها استفاده کند. برای مشتریان خود، آنها را از دارایی های تولید شده به صورت خودکار انصراف خواهیم داد.

اگر به Google اجازه دهید ملکی ایجاد کند یا موجودی شما را به روز کند، چه باید کرد

اگر به دلیل دسترسی نداشتن به کارشناس ردیابی که می‌تواند دارایی شما را ایجاد کند، به Google اجازه ایجاد یا به‌روزرسانی آن را بدهید، مطمئن شوید که قبل از مارس موارد زیر را انجام داده‌اید:

بررسی کنید که همه ویژگی‌های دارایی UA شما، از جمله رویدادها و اهداف، قابل نگهداری باشند. مطمئن شوید که نمای اصلی که برای گزارش استفاده می‌کنید به‌عنوان پیش‌فرض تنظیم شده است.

هنگامی که دارایی جدید شما به طور خودکار ایجاد می شود، از محدودیت ها و چالش های احتمالی زیر آگاه باشید:

برای برنامه ها، باید جریان داده برنامه را پیکربندی کنید و برنامه خود را برای ارسال داده پیکربندی کنید. مجوزها برای کاربران سطح مشاهده منتقل نمی شوند. ممکن است واجد شرایط استفاده مجدد از نشانه گذاری UA موجود برای GA4 نباشید. اگر شما یکی از این مشاغل هستید، باید تگ GA4 را به صورت دستی به سایت خود اضافه کنید یا آن را از طریق یک سیستم مدیریت برچسب پیاده سازی کنید. اهداف از نمای پیش فرض شما کپی می شوند. اگر نمای اشتباه را به عنوان نمای پیش فرض تنظیم کنید، اهداف از نمای ناخواسته کپی می شوند. اگر از اهدافی در تبلیغات از نمای دیگری غیر از نمای پیش‌فرض خود استفاده می‌کنید، آن اهداف نیز کپی می‌شوند. اگر از مخاطبان در تبلیغات خود استفاده می‌کنید، از دیدگاهی غیر از پیش‌فرض، آن مخاطبان نیز به رویدادهای UA شما کپی می‌شوند و می‌توانند به بیش از 50 بعد و معیار سفارشی منتقل شوند که از محدودیت‌های GA4 فراتر می‌رود. بنابراین، برخی از رویدادها (احتمالاً موارد بسیار مهم) منتقل نمی شوند. برخی از کسب و کارها متوجه می شوند که راه اندازی آنها بسیار منحصر به فرد است، به عنوان مثال. داده های CRM شما به UA ارسال می شود که مورد استفاده شما پوشش داده نخواهد شد. بنابراین مهاجرت یا کار نخواهد کرد یا ممکن نیست منابع اضافی

اگر می‌خواهید کمی بیشتر درباره چالش‌های Google در ایجاد یا به‌روزرسانی یک دارایی برای خود بدانید، منابع زیر را بررسی کنید:

با ما تماس بگیرید

در مورد GA4 باید به چیزهای زیادی فکر کرد و ممکن است گیج کننده باشد. اگر مایل به پشتیبانی از پیکربندی یا ممیزی ویژگی های GA4 هستید یا می خواهید تیم شما در مورد نحوه استفاده از گزارش ها و ویژگی های جدید GA4 آموزش ببیند، لطفاً تماس بگیرید.

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خدمات GA4 ما کسب کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید و ما با شما تماس خواهیم گرفت. خوشحال می شویم کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *