در کانون: فصلی بودن و ارزش درک شده توسط مشتری

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب

بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

چرا این در بازاریابی دیجیتال مهم است

مطالعه‌ای در سال 2015 توسط Accenture نشان داد که 21٪ از شرکت‌هایی که به دنبال تحول دیجیتال هستند، بهبود تجربه مشتری را اولویت اصلی خود می‌دانند – بالاتر از “درآمد در حال رشد” با 17٪.

آناتولی رویتمن، مدیر عامل Accenture Interactive، اظهار داشت:

تجربه کاربر اکنون به وضوح در قلب تحول دیجیتال قرار دارد و دیجیتال در مرکز این تجربه مشتری قرار دارد

تعداد بیشماری از نقاط تماس که از طریق آنها مشتریان می توانند با شرکت های مختلف ارتباط برقرار کنند، منجر به سفر مشتری پیچیده تری شده است. با کنترل کمتر به دلیل تسلط پلت فرم های رسانه های اجتماعی بر صحنه تجربه مشتری، مدیریت همه کانال توسط این شرکت ها باید به طور مداوم عالی باشد تا خود را از رقبا متمایز کند.

با این حال، یک جنبه روشن برای این عدم کنترل آشکار وجود دارد، و آن بینش برای بازگرداندن آن است!

وقتی سوزان فورنیر (دانشکده مدیریت دانشگاه بوستون) و جیل اوری (مدرسه مدیریت سیمونز) نام تجاری ناخوانده را نوشتند، خاطرنشان کردند:

این شبکه نه برای فروش محصولات مارک دار، بلکه برای اتصال افراد به یکدیگر در شبکه ها برای گفتگوی جمعی ایجاد شد

و

تکنولوژی [social media] آنچه قرار بود بازاریابان را توانمند کند در عوض مصرف کنندگان را توانمند می کرد

با شناخت مخاطبان خود، آنچه که آنها با آن درگیر هستند و چرا با آن درگیر هستند، می توانید از بازاریابی دیجیتال برای تأثیرگذاری زیادی بر CPV استفاده کنید. افزودن ارزش و ارائه اطلاعات بیشتر از طریق کانال هایی مانند پلتفرم های اجتماعی می تواند اعتبار و اعتماد زیادی به برند شما ایجاد کند و همچنین فرصت های بیشتری برای برجسته کردن ارزش به شما می دهد.

در حالی که ارزش درک شده توسط مشتری اولویت اصلی شماست، می توانید برای برند خود نیز ارزش کسب کنید. به عنوان مثال، یک وبلاگ می تواند مفید بودن محتوای شما را مطابق با روندهای توصیه گوگل و جهت رتبه بندی به روز رسانی های سیستم بهبود بخشد. علاوه بر این، صفحات محصول خوب باید بیش از 300 کلمه کپی مورد انتظار را شامل شود – تصاویر، نمایش محصولات، لیستی از مزایا، که همگی به ایجاد اعتبار، سودمندی و بهبود درک کیفیت و ارزش کمک می کنند.

ممکن است فکر کنید کالاها/خدمات شما ارزشمند هستند، اما آیا مشتریان شما هستند؟ آنها می گویند مشتری پادشاه است، و این مطمئناً زمانی درست است که ارزش نام تجاری شما را تعیین کند و چگونه می تواند بر تصمیمات آنها و به نوبه خود بر تبدیل شما تأثیر بگذارد.

مقالات مرتبط :


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب


این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب


بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *