رسانه های اجتماعی: هر تبلیغاتی، تبلیغات خوبی است، درست است؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

وارد کنید: تبلیغات

استفاده و اهمیت رسانه‌های اجتماعی در ارتباطات و روابط عمومی در طول سال‌ها رشد چشمگیری داشته است و اکنون بخش عمده‌ای از تبلیغات برای مخاطبان انبوه است.

به نوبه خود شاهد کاهش چشمگیر مصرف رسانه های سنتی (روزنامه ها، مجلات و …) هستیم. و در حالی که ما همیشه انواع مختلفی از تبلیغات را دیده‌ایم (در روزنامه‌ها)، برتری فرصت‌های رسانه‌های اجتماعی تمایل به تبلیغات را افزایش داده است… خوب یا بد.

نقش تبلیغات افزایش آگاهی از یک فرد، محصول یا خدمات و جلب توجه عموم است. با این حال، یک ایده بازاریابی که شرکت های روابط عمومی و بازاریابی همواره آن را به چالش کشیده اند این است که “همه تبلیغات، تبلیغات خوب است.” این ممکن است سال ها پیش درست بوده باشد، زیرا هر نوع تبلیغات، خوب یا بد، تا زمانی که آگاهی ایجاد کند، ایده آل بود.

تبلیغات منفی راه هایی را برای کسب و کارها فراهم کرد تا تأثیر ماندگاری داشته باشند، که به برخی از تصمیمات بازاریابی ناگوار کمک کرد.

یک مثال عالی از تبلیغات منفی رسانه های اجتماعی می تواند این باشد:

در 25 ژانویه 2013، کشیش که در رستوران Applebee غذا خورده بود، انعام خودکار 18 درصدی را که برای مهمانی های بیش از هشت نفر دریافت می شد خط زد و بالای امضای خود نوشت: «به خدا 10 درصد می دهم چرا 18 می گیری». یک پیشخدمت در رستوران از آن عکس گرفت و آن را در Reddit گذاشت. او متعاقباً به دلیل “نقض حریم خصوصی مشتریان” اخراج شد، که اگر Applebee فقط 2 هفته پیش رسید مشابهی را برای تمجید از آنها ارسال نمی کرد، قابل درک بود. از آنجایی که اخبار این حادثه مانند آتش‌سوزی منتشر شد و مردم را در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خشمگین کرد، Applebee با انتشار پستی کوتاه از اقدامات خود در صفحه فیس بوک خود دفاع کرد. این به سرعت بیش از 10000 نظر عمدتاً منفی را به خود جلب کرد، که Applebee شروع به پاسخ دادن به آنها با پست کردن نظرات یکسان کرد.

آنها همچنین به حذف نظرات منفی و مسدود کردن کاربران متهم شدند. مارپیچ نزولی ادامه یافت زیرا Applebee در دفاع از اقدامات خود و مشاجره با مصرف کنندگانی که از آنها انتقاد می کردند اصرار داشت. روز بعد، پس از اینکه پست اصلی بیش از 19000 نظر ایجاد کرد، Applebee تصمیم گرفت پست را مخفی کند، که فقط باعث خشم بیشتر شد (Thompson، 2015).

رسانه‌های اجتماعی میدان نبردی برای بازاریابان است که می‌خواهند مهر خود را بر پلتفرم‌های مختلف بگذارند، اما این فکر که «هر تبلیغاتی، تبلیغات خوبی است» به سادگی قدیمی است. موقعیت یک برند تا حد زیادی بر تبلیغات مثبت تکیه می کند، خواه دهان به دهان در مکالمات روزمره باشد یا از طریق جذب رسانه های مختلف در پلتفرم های اجتماعی – برای یک شرکت امروزی مضر و آسیب زا خواهد بود که با تبلیغات بد همراه باشد.

اگر زمانی شرکت خود را در بین مردم منفی پیدا کردید، داشتن یک استراتژی مدیریت ریسک بسیار مهم است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *