روانشناسی مصرف آنلاین در بازار پس از همه گیری

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

همان چیست؟ تحت کنترل

در حالی که خرید وحشتناک ممکن است بدترین چیزها را در تصمیمات خرید مردم به همراه داشته باشد، نیاز واقعی به کنترل عادات مختلف را برجسته می کند. این باور روانشناختی که درک ما از کنترل روزانه از تفکر منطقی تا احساسی متفاوت است، بر توانایی ما برای خرید تأثیر می گذارد.

عموماً اعتقاد بر این است که خرید آنلاین آنی معمولاً بعد از ظهر اتفاق می‌افتد که ضربه‌های سخت روز توانایی ما را برای کنترل از بین برده است.

ممکن است با داستان عاشقانه سنتی اوایل دهه 2000 آشنا باشید که برای اینکه احساس بهتری داشته باشد، شخصیت اصلی باید با دوست دخترش به خرید (معروف به خرده فروشی) برود و تا مغازه ها مانند بنشی ها فریاد بزند. این یک پایه در زمینه های روانشناختی کنترل دارد – قهرمان مورد بحث تمام کنترل خود را بر زندگی عاشقانه خود از دست داده است، اما هی! حداقل می تواند خریدهایش را کنترل کند.

شاید بدون اعتراف یا دانستن آن، مشتریان شما تحقیقات کلمات کلیدی را انجام می دهند تا بفهمند چه چیزی و کجا می خواهند بخرند. نظارت بر روند جستجو از طریق خدمات جستجوی کلمات کلیدی و بهینه سازی سفارشی ما به شما این امکان را می دهد که پلت فرم خرده فروشی آنلاین خود را با مشتریان خود هماهنگ کنید.

پیک های فصلی

ما قبلاً در مورد جستجوها و خریدهای فصلی صحبت کرده ایم، از آنجایی که مصرف کنندگان شروع به آماده شدن برای آب و هوا و فصول مختلف می کنند، شروع به خریدهای متفاوت می کنند. درک اینکه چرا مشتریان شما محصولات خاصی را در زمان های خاصی از سال می خرند به شما کمک می کند تا به آنها بفروشید.

خرده فروشان می توانند فرصت ها و تبلیغات منحصر به فرد خود را در خارج از ساعات اوج فروش (مانند تابستان و کریسمس) ایجاد کنند تا محصولات مختلف را به خارج از تقویم استاندارد خرده فروشی منتقل کنند تا به اوج علاقه مشتریان جدید (و بازگشتی) دست یابند.

خرده فروشان باید بر روندهای قدیمی نظارت داشته باشند تا به موارد جدید دامن بزنند و فوراً برای ارائه محصولات یا ویژگی های مناسب به مصرف کنندگان خود اقدام کنند.

خرده فروشان باید با ارائه پیشنهادهای منحصر به فرد که حول نحوه تعامل مشتری با برندشان ساخته شده است، پیشنهادات خود را متمایز کنند.

اثبات اجتماعی

مانند خرید وحشتناک در میان همه گیری کووید-19، مردم مردم را دنبال کردند. این اساساً اثبات اجتماعی است.

اثبات اجتماعی پدیده ای است که در آن افراد از اعمال دیگران پیروی و کپی می کنند تا رفتار پذیرفته شده یا صحیح بر اساس ایده نفوذ اجتماعی هنجاری را نشان دهند.

با معرفی رسانه های اجتماعی، به طور بالقوه استفاده از اثبات اجتماعی آسان تر از همیشه است. استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی ما به شما کمک می‌کنند تا به روند داده‌ها نگاه کنید و واقعاً از نظر اثبات اجتماعی امتیاز خوبی داشته باشید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *