روانشناسی مصرف آنلاین در بازار پس از همه گیری

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب

این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب

پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب

ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

همان چیست؟ تحت کنترل

در حالی که خرید وحشتناک ممکن است بدترین چیزها را در تصمیمات خرید مردم به همراه داشته باشد، نیاز واقعی به کنترل عادات مختلف را برجسته می کند. این باور روانشناختی که درک ما از کنترل روزانه از تفکر منطقی تا احساسی متفاوت است، بر توانایی ما برای خرید تأثیر می گذارد.

عموماً اعتقاد بر این است که خرید آنلاین آنی معمولاً بعد از ظهر اتفاق می‌افتد که ضربه‌های سخت روز توانایی ما را برای کنترل از بین برده است.

ممکن است با داستان عاشقانه سنتی اوایل دهه 2000 آشنا باشید که برای اینکه احساس بهتری داشته باشد، شخصیت اصلی باید با دوست دخترش به خرید (معروف به خرده فروشی) برود و تا مغازه ها مانند بنشی ها فریاد بزند. این یک پایه در زمینه های روانشناختی کنترل دارد – قهرمان مورد بحث تمام کنترل خود را بر زندگی عاشقانه خود از دست داده است، اما هی! حداقل می تواند خریدهایش را کنترل کند.

شاید بدون اعتراف یا دانستن آن، مشتریان شما تحقیقات کلمات کلیدی را انجام می دهند تا بفهمند چه چیزی و کجا می خواهند بخرند. نظارت بر روند جستجو از طریق خدمات جستجوی کلمات کلیدی و بهینه سازی سفارشی ما به شما این امکان را می دهد که پلت فرم خرده فروشی آنلاین خود را با مشتریان خود هماهنگ کنید.

پیک های فصلی

ما قبلاً در مورد جستجوها و خریدهای فصلی صحبت کرده ایم، از آنجایی که مصرف کنندگان شروع به آماده شدن برای آب و هوا و فصول مختلف می کنند، شروع به خریدهای متفاوت می کنند. درک اینکه چرا مشتریان شما محصولات خاصی را در زمان های خاصی از سال می خرند به شما کمک می کند تا به آنها بفروشید.

خرده فروشان می توانند فرصت ها و تبلیغات منحصر به فرد خود را در خارج از ساعات اوج فروش (مانند تابستان و کریسمس) ایجاد کنند تا محصولات مختلف را به خارج از تقویم استاندارد خرده فروشی منتقل کنند تا به اوج علاقه مشتریان جدید (و بازگشتی) دست یابند.

خرده فروشان باید بر روندهای قدیمی نظارت داشته باشند تا به موارد جدید دامن بزنند و فوراً برای ارائه محصولات یا ویژگی های مناسب به مصرف کنندگان خود اقدام کنند.

خرده فروشان باید با ارائه پیشنهادهای منحصر به فرد که حول نحوه تعامل مشتری با برندشان ساخته شده است، پیشنهادات خود را متمایز کنند.

اثبات اجتماعی

مانند خرید وحشتناک در میان همه گیری کووید-19، مردم مردم را دنبال کردند. این اساساً اثبات اجتماعی است.

اثبات اجتماعی پدیده ای است که در آن افراد از اعمال دیگران پیروی و کپی می کنند تا رفتار پذیرفته شده یا صحیح بر اساس ایده نفوذ اجتماعی هنجاری را نشان دهند.

با معرفی رسانه های اجتماعی، به طور بالقوه استفاده از اثبات اجتماعی آسان تر از همیشه است. استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی ما به شما کمک می‌کنند تا به روند داده‌ها نگاه کنید و واقعاً از نظر اثبات اجتماعی امتیاز خوبی داشته باشید.

مقالات مرتبط :


باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب


این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب


پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *