
در قسمت امروز، کت اندرسون، رئیس بازاریابی EMEA در Sprout Social به ما ملحق شد. Sprout Social به تازگی دومین گزارش سالانه شاخص بریتانیا و ایرلند خود را منتشر کرده است که آخرین روندها در بازاریابی رسانه های اجتماعی و مصرف گرایی را نشان می دهد.
در این قسمت بحث می کنیم:
چگونه Sprout Social گزارش شاخص سالانه خود را ایجاد می کند روش های ارجح برای برقراری ارتباط با خدمات مشتری در بریتانیا و ایرلند چیست؟ چرا کسب و کارها در بریتانیا و ایرلند در اتخاذ راه حل های پیام رسانی مانند WhatsApp برای پشتیبانی از خدمات مشتری کند هستند؟ آیا کسب و کارها بیش از حد از مدیران رسانه های اجتماعی می خواهند؟ آیا برندها در ادغام عملکرد AR، VR و Metaverse با مصرف کنندگان هماهنگ هستند؟
در این قسمت ذکر شد:
تماس با گربه/جوانه اجتماعی:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.