زمان روی آوردن به Tiktok | مقالات

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

چشم انداز اقتصاد جهانی طی سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است و کسب و کارها مجبور شده اند استراتژی های خود را برای ادامه حیات وفق دهند. یکی از بزرگترین چالش هایی که کسب و کارها با آن مواجه هستند افزایش هزینه تبلیغات است. با افزایش قیمت هزینه به ازای هر کلیک (CPC) در پلتفرم‌های جستجوی پولی مانند Google، کسب‌وکارها برای دریافت ترافیک مشابه قبل از همه‌گیری به کمک نیاز دارند. این چالش فرصتی منحصر به فرد برای شرکت ها فراهم می کند تا بر بازگشت سرمایه (ROI) تمرکز کنند. با ارزیابی CPC و بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS)، کسب‌وکارها می‌توانند استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را تغییر دهند تا به آنها در صرفه‌جویی در هزینه کمک کند و همچنان به اهداف تبلیغاتی خود برسند.

چالش‌های اقتصادی پیش روی کسب‌وکارها در سال جاری احتمالاً هزینه کلیک‌ها در Google را تغییر می‌دهد. این تغییر نه تنها بر هزینه هر کلیک تبلیغ بلکه بر ROAS نیز تأثیر می گذارد. به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، این تغییر می تواند به طور قابل توجهی بر کمپین های بازاریابی شما تأثیر بگذارد و چیزی است که باید در نظر داشته باشید.

فرض کنید کسب و کار شما برای افزایش قیمت CPC به کمک نیاز دارد. در این مورد، یک فرصت عالی برای گسترش کانال های بازاریابی به پلتفرم های کمتر رقابتی مانند TikTok وجود دارد. TikTok فرصتی منحصر به فرد برای کسب و کارها فراهم می کند تا به مخاطبان جدیدی دست یابند که به طرز باورنکردنی درگیر هستند. این پلتفرم برای محتوای کوتاه و خلاقانه مناسب است و با درک بهترین شیوه ها، بازاریابان دیجیتال می توانند محتوای ویدیویی قانع کننده ای برای بهبود CPC خود ایجاد کنند.

دریابید که الگوریتم TikTok چگونه کار می کند.

الگوریتم دائماً در حال تغییر است، اما برخی از اصول کلی وجود دارد که می‌توانید برای افزایش شانس تماشای ویدیوهای خود رعایت کنید. به عنوان مثال، استفاده از هشتگ های محبوب و افزودن کلمات کلیدی مرتبط به توضیحات ویدیوی شما می تواند به کشف محتوای شما توسط کاربرانی که در جستجوی آن موضوعات هستند کمک کند.

روی کیفیت تمرکز کنید

برخی از نکات برای محتوای جذاب عبارتند از تصاویری چشم نواز، گفتن داستان و استفاده از طنز. هرچه محتوا جذاب تر باشد، نرخ کلیک بهتری خواهد داشت و CPC کمپین را کاهش می دهد.

A/B ویدیوهای خود را تست کنید

انواع مختلف ویدیو را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی در بین مخاطبان شما بهترین عملکرد را دارد. برخی از ایده‌های ویدیویی شامل فیلم‌های پشت صحنه، فیلم‌های آموزشی، آموزش‌ها و بررسی محصول است.

با پیروی از این بهترین شیوه‌ها، می‌توانید ویدیوهای موفق TikTok ایجاد کنید که به مخاطبان هدف شما برسد. با کمی آزمایش، می توانید ترکیب مناسبی از محتوا و قالب را برای کاهش تاثیر افزایش قیمت CPC بر کسب و کار خود بیابید و همچنان اهداف تبلیغاتی خود را برآورده کنید. با ورود به سال 2023، مهم است که همه گزینه های موجود و نحوه استفاده از آنها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید. TikTok قطعا باید در رادار شما باشد و اگر برای شروع به کمک نیاز دارید، همین امروز با تیم بازاریابی ما تماس بگیرید، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *