سئو و اخبار اجتماعی برای آوریل 2023

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب

این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب

پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب

ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

بنابراین چه چیز جدیدی در جستجو در آوریل 2023 وجود دارد؟ سرفصل‌ها شامل یک موتور جستجوی جدید، به‌روزرسانی بررسی جدید از Google و اطلاعات بیشتری است که به نتایج جستجو در سایت تجارت الکترونیک اضافه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید:

اخبار گوگل

خبر مهم این ماه این است که گوگل در پاسخ به تهدید بالقوه ای که توسط ربات های چت مانند ChatGPT ایجاد می شود، روی یک موتور جستجوی جدید کار می کند. ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل اخیراً گفت که گوگل در حال آزمایش چندین محصول جستجوی جدید است، مانند نسخه هایی که به کاربران اجازه می دهد سوالات بعدی را برای درخواست های اصلی خود بپرسند. یکی که قطعاً باید مراقب آن بود، اگرچه به نظر منصفانه است که بگوییم تقاضا همیشه وجود خواهد داشت زیرا مردم همیشه می خواهند اطلاعات را جستجو کنند – اما نحوه انجام این کار ممکن است تغییر کند. در ماه آوریل نیز گوگل به‌روزرسانی بررسی‌های خود را منتشر کرد که از به‌روزرسانی‌های قبلی بررسی محصول خود فراتر رفت. این به‌روزرسانی بررسی‌های هر موضوع قابل بررسی، از جمله مشاغل، خدمات، مقصدها و رسانه‌ها (از جمله بازی‌ها و فیلم‌ها) را پوشش می‌دهد. این تغییر به این معنی بود که هر دستورالعملی که قبلاً برای بررسی محصول با کیفیت بالا منتشر کرده بودند، اکنون برای هر بررسی اعمال می شود. بنابراین هر وب‌سایتی که هر نوع محتوای نقدی را منتشر می‌کند، می‌تواند شاهد نوسانات در رتبه‌بندی باشد. خبر بزرگ در این ماه برای سایت‌های تجارت الکترونیک از طرف Google – آنها اکنون اطلاعات حمل و نقل و بازگرداندن اطلاعات را در نتایج جستجوی ایالات متحده نشان می‌دهند (اما به زودی در کشورهای بیشتری عرضه می‌شوند). گوگل همچنین گزارشی را به کنسول جستجو اضافه کرد تا به سئوکاران کمک کند تا داده های ساختاریافته مورد نیاز گوگل برای نمایش این اطلاعات را نظارت و تنظیم کنند.

اخبار بینگ

بینگ در حال حاضر در مورد گنجاندن ویژگی های هوش مصنوعی در جستجو بسیار جلوتر از گوگل است و ماه گذشته (آوریل) شاهد معرفی صفحه کلید SwiftKey با هوش مصنوعی GPT بودیم. این صفحه کلید به روز شده دارای سه ویژگی جدید است: Search، Chat و Tone. جستجو به شما امکان می‌دهد بدون تغییر برنامه‌ها، وب را از صفحه‌کلید خود به سرعت جستجو کنید، Chat به شما امکان دسترسی به Bing جدید را برای جستجوهای دقیق‌تر می‌دهد، و Tone به شما کمک می‌کند تا با استفاده از هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی متن فعلی‌تان، ارتباط مؤثرتری برقرار کنید.

اخبار هوش مصنوعی

در ماه آوریل، Databricks، شرکت انبار داده و دریاچه داده، اولین مدل زبان بزرگ (LLM) منبع باز و مطابق با دستورالعمل را منتشر کرد که روی مجموعه داده های انسانی برای استفاده تجاری تنظیم شده بود – Dolly 2.0. این خبر بزرگی است زیرا می‌تواند شاهد راه‌اندازی ChatGPT بسیاری از رقبا باشد، زیرا کسب‌وکارها می‌توانند LLM خود را بدون نیاز به اشتراک‌گذاری داده‌ها با اشخاص ثالث یا پرداخت برای دسترسی API بسازند و اجرا کنند.

اخبار شبکه های اجتماعی

اینستاگرام سرانجام یکی از پر درخواست‌ترین به‌روزرسانی‌های ویژگی خود را در ماه آوریل ارائه کرد – کاربران اکنون می‌توانند نه یک، بلکه حداکثر پنج لینک را به بیو خود اضافه کنند و به سازندگان کمک کند ترافیک بیشتری را جذب کنند.

SEO دیجیتال / 9 مه 2023

بنابراین چه چیز جدیدی در جستجو در آوریل 2023 وجود دارد؟ سرفصل‌ها شامل یک موتور جستجوی جدید، به‌روزرسانی بررسی جدید از Google و اطلاعات بیشتری است که به نتایج جستجو در سایت تجارت الکترونیک اضافه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید:

اخبار گوگل

خبر مهم این ماه این است که گوگل در پاسخ به تهدید بالقوه ای که توسط ربات های چت مانند ChatGPT ایجاد می شود، روی یک موتور جستجوی جدید کار می کند. ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل اخیراً گفت که گوگل در حال آزمایش چندین محصول جستجوی جدید است، مانند نسخه هایی که به کاربران اجازه می دهد سوالات بعدی را برای درخواست های اصلی خود بپرسند. یکی که قطعاً باید مراقب آن بود، اگرچه به نظر منصفانه است که بگوییم تقاضا همیشه وجود خواهد داشت زیرا مردم همیشه می خواهند اطلاعات را جستجو کنند – اما نحوه انجام این کار ممکن است تغییر کند. در ماه آوریل نیز گوگل به‌روزرسانی بررسی‌های خود را منتشر کرد که از به‌روزرسانی‌های قبلی بررسی محصول خود فراتر رفت. این به‌روزرسانی بررسی‌های هر موضوع قابل بررسی، از جمله مشاغل، خدمات، مقصدها و رسانه‌ها (از جمله بازی‌ها و فیلم‌ها) را پوشش می‌دهد. این تغییر به این معنی بود که هر دستورالعملی که قبلاً برای بررسی محصول با کیفیت بالا منتشر کرده بودند، اکنون برای هر بررسی اعمال می شود. بنابراین هر وب‌سایتی که هر نوع محتوای نقدی را منتشر می‌کند، می‌تواند شاهد نوسانات در رتبه‌بندی باشد. خبر بزرگ در این ماه برای سایت‌های تجارت الکترونیک از طرف Google – آنها اکنون اطلاعات حمل و نقل و بازگرداندن اطلاعات را در نتایج جستجوی ایالات متحده نشان می‌دهند (اما به زودی در کشورهای بیشتری عرضه می‌شوند). گوگل همچنین گزارشی را به کنسول جستجو اضافه کرد تا به سئوکاران کمک کند تا داده های ساختاریافته مورد نیاز گوگل برای نمایش این اطلاعات را نظارت و تنظیم کنند.

اخبار بینگ

بینگ در حال حاضر در مورد گنجاندن ویژگی های هوش مصنوعی در جستجو بسیار جلوتر از گوگل است و ماه گذشته (آوریل) شاهد معرفی صفحه کلید SwiftKey با هوش مصنوعی GPT بودیم. این صفحه کلید به روز شده دارای سه ویژگی جدید است: Search، Chat و Tone. جستجو به شما امکان می‌دهد بدون تغییر برنامه‌ها، وب را از صفحه‌کلید خود به سرعت جستجو کنید، Chat به شما امکان دسترسی به Bing جدید را برای جستجوهای دقیق‌تر می‌دهد، و Tone به شما کمک می‌کند تا با استفاده از هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی متن فعلی‌تان، ارتباط مؤثرتری برقرار کنید.

اخبار هوش مصنوعی

در ماه آوریل، Databricks، شرکت انبار داده و دریاچه داده، اولین مدل زبان بزرگ (LLM) منبع باز و مطابق با دستورالعمل را منتشر کرد که روی مجموعه داده های انسانی برای استفاده تجاری تنظیم شده بود – Dolly 2.0. این خبر بزرگی است زیرا می‌تواند شاهد راه‌اندازی ChatGPT بسیاری از رقبا باشد، زیرا کسب‌وکارها می‌توانند LLM خود را بدون نیاز به اشتراک‌گذاری داده‌ها با اشخاص ثالث یا پرداخت برای دسترسی API بسازند و اجرا کنند.

اخبار شبکه های اجتماعی

اینستاگرام سرانجام یکی از پر درخواست‌ترین به‌روزرسانی‌های ویژگی خود را در ماه آوریل ارائه کرد – کاربران اکنون می‌توانند نه یک، بلکه حداکثر پنج لینک را به بیو خود اضافه کنند و به سازندگان کمک کند ترافیک بیشتری را جذب کنند. نوشته شده توسط لو

مقالات مرتبط :


باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب


این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب


پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *