سئو کاری نیست که بتوانید انجام دهید، یک نتیجه نهایی است

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

سئو یک چیز نیست. خوب، قبل از اینکه همه سئوکارها برای درخواست شغل جدید عجله کنند، توضیح خواهم داد. سئو تنها کاری نیست که بتوانید انجام دهید، بلکه نتیجه نهایی بسیاری از فعالیت های مختلف است.

همانطور که مطمئنم می دانید سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است. اما اگر می‌خواهید «سئو» انجام دهید، واقعاً به چه معناست؟ بیایید کمی عمیق تر به این موضوع نگاه کنیم. اگر می خواهید “سئو” انجام دهید، به این معنی است که می خواهید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

تعریف فرهنگ لغت “بهینه سازی” بهترین یا کارآمدترین استفاده از . شما می خواهید وب سایت شما بهترین استفاده را از موتورهای جستجو داشته باشد. موتورهای جستجو برای ارائه پاسخ به سوالاتی که کاربران می پرسند وجود دارد. بنابراین استفاده موثر از موتورهای جستجو به این معنی است که مطمئن شوید سایت شما همان سایتی است که افراد وقتی سوالی درباره کار شما می پرسند پیدا می کنند. هدف این است که افراد مناسب آن را پیدا کنند، از آن بازدید کنند و در نهایت با شما تجارت کنند. خب حالا داریم به جایی می رسیم.

برای اینکه وب سایت شما بهترین استفاده را از موتورهای جستجو داشته باشد، باید تعدادی فعالیت را انجام دهید. اما سئو نتیجه نهایی این فعالیت هاست، به خودی خود یک فعالیت نیست.

اگر این هنوز گیج کننده است، در اینجا یک مثال وجود دارد که ممکن است کمک کند. بیایید تصور کنیم که شما مدیر بازاریابی یک شرکت با وب سایتی هستید که به صورت آنلاین یافت نمی شود و بنابراین از ما می خواهید که برای شما سئو انجام دهیم. اینگونه به پروژه نزدیک خواهیم شد.

داده ها را ببینید

مایلیم ببینیم وضعیت فعلی شما چگونه است و مشکل را ارزیابی کنیم. ما نگاهی به رتبه بندی وب سایت شما در حال حاضر و رتبه بندی آن خواهیم انداخت تا نقطه شروعی را به ما ارائه دهیم. آیا رتبه های زیادی دارید اما در صفحه 5 یا 6 یا در گوگل؟ آیا اصلاً رتبه های بسیار کمی دارید؟ آیا رتبه خوبی دارید اما برای چیزهای اشتباه؟

ما همچنین بررسی خواهیم کرد که آیا مشکلی آشکار در گذشته نزدیک رخ داده است که منجر به افت شدید رتبه‌بندی شده است یا خیر و خواهیم فهمید که چه اتفاقی افتاده است.

بازگشت به اصول اولیه

برای درک کلمات و عبارات مناسب برای رتبه بندی، باید درباره کسب و کار بیشتر بدانیم. چه چیزی می فروشید؟ مردم چه چیزی را می خرند (ممکن است به یک شکل بیان نشود – مثلاً شما مته می فروشید، آنها سوراخ می خرند!)؟ وقتی به محصول شما نیاز دارند چه مشکلی دارند؟ مشتریان شما چه کسانی هستند؟ سودآورترین مشتریان شما چه کسانی هستند؟ اهداف کسب و کار شما چیست؟ اولویت های شما برای سال آینده چیست؟ رقبای شما چه کسانی هستند؟

استراتژی سئو

با استفاده از این اطلاعات، می‌توانیم شروع به استراتژی کنیم. با استفاده از تمام داده‌های موجود و اطلاعاتی که ارائه کرده‌اید، مهم‌ترین کارهایی را که باید انجام دهید تا بهترین استفاده را از موتورهای جستجوی اصلی انجام دهید (در واقع به این معنی است که گوگل، زیرا حدود 90 درصد از سهم بازار را دارد) . از آنجا، ما طرحی ایجاد خواهیم کرد تا شما را به جایی که می خواهید باشید منتقل کنیم.

برنامه چیه؟

این طرح بدیهی است به آنچه می یابیم بستگی دارد. برخی از تاکتیک هایی که می توانیم دنبال کنیم عبارتند از:

سرعت سایت

اگر سایت شما بسیار کند باشد، تجربه خوبی برای افرادی که در جستجوی پاسخ هستند فراهم نمی کند، بنابراین گوگل آن را پایین تر از سایتی قرار می دهد که سریع بارگذاری می شود. ما می‌توانیم سایت شما را دوباره طراحی کنیم تا آن را سریع‌تر کنیم. سرعت سایت خود را اینجا چک کنید.

سازگار با موبایل

اگر سایت شما واکنش گرا نباشد (برای اندازه های مختلف صفحه نمایش دستگاه تغییر اندازه می دهد)، گوگل خوشحال نخواهد شد. گوگل ایندکس اول موبایل را پذیرفته است، بنابراین اگر سایت شما در صفحه نمایش کوچک به خوبی کار نکند، بر رتبه شما تأثیر می گذارد.

عناوین و سرصفحه ها

همچنین به عنوان سئو در صفحه شناخته می‌شود، این سیگنال‌هایی به گوگل هستند که توضیح می‌دهند صفحه درباره چیست، و همچنین کلماتی که جستجوگران را تشویق می‌کنند تا روی صفحه شما کلیک کرده و از آن بازدید کنند. به عنوان نقطه شروع، ما مطمئن خواهیم شد که همه چیز تا حد امکان سخت کار می کند و در صورت لزوم آنها را بهبود می بخشیم.

طرح

اگر مردم به وب سایت شما بیایند و به نظر وحشتناک یا گیج کننده به نظر برسد یا به آنچه که آنها انتظار داشتند عمل نکند، به سرعت آن را ترک خواهند کرد. اگر این کار را انجام دهند، گوگل متوجه می شود و نتیجه می گیرد که صفحه شما تجربه کاربری خوبی را ارائه نمی دهد و بنابراین توصیه آن صفحه را متوقف می کند. در این سناریو، ما یک طراحی مجدد را پیشنهاد می‌کنیم تا مطمئن شویم که توجه بازدیدکنندگان خود را به خود جلب کرده‌اید و به آنها فرصتی می‌دهید تا ببینند شما در حال انجام چه کاری هستید.

مطالب مفید

آه و اینجا بزرگتر است. در بیشتر موارد، این جایی است که تلاش ما (و بودجه شما) متمرکز خواهد شد. این نیز دلیل اصلی این است که شما نمی توانید فقط «نیم پوند سئو» بخرید و سپس آن را فراموش کنید.

تنها دلیلی که گوگل وب سایت شما را به افرادی که جستجو می کنند نشان می دهد این است که بهترین پاسخ را برای سوال آنها ارائه می دهد. این در بیشتر موارد به کیفیت اطلاعات موجود در سایت مربوط می شود.

هیچ میانبری و هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد، به جز تلاش برای ایجاد صفحاتی در وب سایت شما که اطلاعات مورد نیاز بازدیدکنندگان را در اختیار آنها قرار دهد.

با استفاده از داده های کلمه کلیدی و درک مخاطبان شما، ما یک برنامه محتوای اولیه را در 2 تا 3 ماه ایجاد خواهیم کرد. از آنجا، همه چیز در مورد تحقیق و ایجاد محتوای مناسب برای همه مخاطبان مختلف شما و برای مراحل مختلف سفر آنها به خرید است. این می تواند شامل نوشتن پست های وبلاگ آموزشی، صفحات محصول آموزنده یا مطالعات موردی دقیق باشد. همچنین ممکن است شامل نوشتن اسکریپت، تصویربرداری و ویرایش ویدیوها باشد تا صفحات تا حد امکان مفید باشند.

با این حال، به اینجا ختم نمی شود – باید ادامه دهید. اگر می‌خواهید به بهترین نحو از آن استفاده کنید، هیولای Google باید مرتباً از یک رژیم غذایی با کیفیت بالا از محتوای مفید تغذیه شود.

بنابراین وقتی از آژانس دیجیتال مارکتینگ خود در مورد سئو می‌پرسید، از قبل می‌دانید که شامل چه چیزی است و چرا پاسخ ساده‌ای برای هزینه آن وجود ندارد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *