سخنرانی برای مطبوعات در یک رویداد خبری جهانی: توقف یا عدم توقف؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

در حالی که کشور در یک دوره سوگواری ملی قرار دارد، چگونه می توانید یک داستان را برای مطبوعات مطرح کنید و از پوشش آن اطمینان حاصل کنید؟

این سوالی بود که خیلی زود پس از راه‌اندازی کمپین My1stYears با آن مواجه شدیم، اما کمی بعد به آن خواهیم رسید.

گیر افتادن در روابط عمومی دیجیتال با سال های اول

ما کمپینی می‌خواستیم که بتوانیم به سرعت آن را راه‌اندازی کنیم و مطمئن بودیم که از همان ابتدا از نظر پیوند و پوشش عملکرد خوبی خواهد داشت. وارد کنید: داده های جستجوی گوگل

برخی ممکن است بگویند که این منبع داده بیش از حد استفاده شده است، اما اگر به درستی انجام شود، کمپین های داده های جستجو همچنان داستان های روشنگری را ارائه می دهند که بینش ارزشمندی از ذهن مخاطبان به ما می دهد. برای این کمپین، ما بر والدین نوزادان و کودکان نوپا تمرکز کردیم.

داستان‌های قبل از خواب چیزی است که هم والدین و هم کودکان از آن لذت می‌برند و به طور کلی برای کمک به خوابیدن کودکان استفاده می‌شود، بنابراین برای مخاطبان اولین سال من بسیار عالی است. ناگفته نماند که به لطف مجموعه کتاب‌های دوست‌داشتنی آن‌ها برای کودکان نوپا، پیوندی عالی به صفحه‌های محصول و دسته‌بندی «سال اول من» داشتیم.

بنابراین تصمیم گرفتیم نگاهی به داستان‌های مورد علاقه قبل از خواب در جهان بیندازیم تا دریابیم که کدامیک بیشترین جستجو را در سراسر جهان دارند و شاید مورد علاقه‌هایی که به کودکان ما کمک می‌کنند شب‌ها به خواب بروند.

با استفاده از فهرست‌های اولیه محبوب‌ترین کتاب‌های کودکان از سراسر جهان و کتاب‌های برتر از نمودارهای آمازون برای کتاب‌های کودکان در 10 زبان رایج دنیا، فهرست بلندبالایی از بیش از 370 کتاب را برای تجزیه و تحلیل گردآوری کردیم. تجزیه آنها به عبارات جستجو برای “[book name] + book’، سپس Google Keyword Planner را برای جمع‌آوری داده‌ها برای هر کشور در جهان در طول 12 ماه گذشته استفاده کردیم تا به ما کمک کند آنها را به ترتیب محبوبیت برای هر کشور رتبه‌بندی کنیم.

نتایج نشان داد که کتاب‌هایی از جمله آقای مردان، آلیس در سرزمین عجایب، چارلی و کارخانه شکلات‌سازی، ماتیلدا و در کمال تعجب، کورالین از جمله کتاب‌هایی بودند که بیشترین جستجو را در سطح جهانی داشتند. بنابراین پس از ایجاد چند گرافیک نقشه دوست داشتنی برای همراهی آثار هنری و آپلود کمپین در سایت، ما دور بودیم! یا اینطور فکر می کردیم …

وقتی راه اندازی می کنید، وقتی کشور به سوگواری ملی می رود، چه می کنید؟

هنگامی که ملکه در 8 سپتامبر درگذشت، رسانه ها بلافاصله تحت تسلط اخبار قرار گرفتند و مملو از گمانه زنی ها در مورد آنچه در آینده بود، شدند. تا دو هفته بعد همینطور ماند.

در این مرحله ما دو روز از راه‌اندازی گذشته بودیم و در حال حاضر پوشش خوبی در سایت DA 85 داشتیم، بنابراین می‌خواستیم حرکت را ادامه دهیم. البته، به محض انتشار اخبار ملکه، ما سعی کردیم در حین بررسی وضعیت، همه تماس ها و پیگیری ها را متوقف کنیم. اما بعدش چکار کنیم؟

اجرای انگلستان کاملاً منتفی بود، اما آیا اجرای بین المللی نیز ممنوع بود؟

ما به این نتیجه رسیدیم که بهتر است محتاط باشیم.

چند روز اول محکم نشسته بودیم و منتظر بودیم که طوفان رسانه ای اولیه خاموش شود. جای تعجب نیست که ما پوشش بیشتری از ارائه های روز راه اندازی خود ندیدیم.

با نگاهی به تعداد توییت‌هایی که سعی در جمع‌آوری توصیه‌هایی در مورد زمان از سرگیری پیتینگ داشتند، واضح بود که همه ما در یک موقعیت قرار داشتیم – هیچ کتاب راهنما برای روابط عمومی در مورد نحوه برخورد با وضعیت وجود نداشت. تنها کاری که می توانستیم انجام دهیم این بود که سعی کنیم تا حد امکان حساس باشیم، نفس عمیقی بکشیم و ادامه دهیم.

هفته بعد دوباره به ارسال‌های بین‌المللی و سپس در بریتانیا به عمودی‌هایی رفتیم که هفته بعد از آن تحت تأثیر اخبار قرار نگرفتند. برای ما، ارائه یک داستان متمرکز بر کودک/والدین کمی کمتر ترسناک بود، زیرا بسیاری از آن تیترها و روزنامه نگاران به هر حال خانواده سلطنتی را پوشش نمی دادند. من برنده هستم!

با این حال، حتی زمانی که ارائه از سر گرفته شد، کاملاً مشخص بود که چرخه اخبار چنان متزلزل شده بود که هنوز شکستن آن دشوار بود. اما ما استقامت کردیم و بعد از دو هفته انتظار عصبی همه چیز شروع به نتیجه کرد.

یک پوشش دوست داشتنی IOL به خشکسالی ما پایان داد و به آرامی اما مطمئناً پوشش شروع به بازگشت کرد…

و پوشش همچنان ادامه داشت و 9Honey، Her Family، Fatherly و Bebes y Mas نیز به پوشش داستان ادامه دادند. ناگفته نماند، نیل گیمن، نویسنده کورالین (که تاج محبوب ترین داستان کودکان در ایالات متحده را به خود اختصاص داد) نیز این داستان را در توییتر خود به اشتراک گذاشت!

سرانجام پس از شروعی بسیار عصبی و ناراحت کننده، ارسال خود را با تقریباً 30 پیوند و 33 قطعه جلد به پایان رساندیم – که ما و مشتری واقعاً از آن راضی بودیم!

پس چه چیزی می توانیم از این تجربه بیاموزیم؟

من مطمئن هستم که هر روابط عمومی تأیید می کند که این چند هفته آسان نبوده است و قطعاً منجر به افزایش کمی فشار خون در برخی مکان ها شده است. اما قطعاً چند چیز وجود دارد که می توانیم در نتیجه یاد بگیریم.

وحشت نکنید. همانطور که در مورد کووید و اکنون درگذشت ملکه دیدیم، رویدادهای بزرگی قرار است اتفاق بیفتد و رسانه ها را به هرج و مرج می کشانند – و ما هیچ کاری نمی توانیم در مورد آن انجام دهیم. مهمترین چیز این است که ما نباید وحشت کنیم. علی‌رغم شاخص‌های کلیدی عملکرد، پس از فرونشستن گرد و غبار اولیه، راه‌هایی وجود خواهد داشت. سرجاتون بمونین. دیدن یک کمپین در حال مبارزه و نوشتن آن می تواند یک واکنش تند و سریع باشد. به این فکر می‌کردیم که آیا نقطه خشک ما کمپین است تا وضعیت در یک نقطه. درعوض، گپ خوبی داشتیم، مراحل بعدی خود را نوشتیم (به قلاب‌های جدید، داده‌های جدید و روش‌های بازگردانی فکر کنید) و ادامه دادیم. به غریزه خود اعتماد کنید. به عنوان روابط عمومی، ما باید حس عنکبوتی داشته باشیم، همانطور که زمانی شنیدم که کسی آن را می نامد. ما معمولا احساس می کنیم که چیزی اشتباه است. در این مورد، شهود ما به ما گفت که بعد از مرگ ملکه فقط موضوع زمان است و به محض اینکه گزارش ها دوباره پخش شدند، یک ایمیل روزنامه نگاری این موضوع را برای ما تأیید کرد. مشتریان خود را راحت کنید. اگرچه اجرا بی صدا بوده است، اما در مورد ارتباطات سکوت نکرده ایم. ما هنوز کمپین را برای اجرا داشتیم و می‌خواستیم تیم My 1st Years را در جریان نگه داریم، حتی اگر کار زیادی در جریان نباشد. مانند این مورد، اگر مجبور شدید ارسال خود را متوقف کنید، دلیل آن را توضیح دهید. اما شما همچنین می‌توانید جلوتر بروید و زمانی که فکر می‌کنید ممکن است از سر بگیرید و چگونه می‌خواهید به آن ادامه دهید (آیا با عمودی‌ها یا کشورهای خاصی شروع می‌کنید؟) ترسیم کنید و وقتی به آن نقاط رسیدید به آنها اطلاع دهید. باز بودن و صادق بودن بهترین راه برای عبور از هر دوره عملکرد دشوار است و حفظ ارتباط قوی به هیچ پایانی کمک نخواهد کرد. شجاع باش. این وضعیت دور از ایده آل بود، اما کمی شجاعت ما را نگه داشت. این یک اورژانس پزشکی نیست و هیچکس نمی خواهد ناراحتی ایجاد کند، اما گاهی اوقات باید سر خود را از روی نرده نگاه کنید و آب را آزمایش کنید. در این مورد، بازگشت به تسلیم بود – آیا خیلی زود بود؟ فقط یک راه برای فهمیدن! تا زمانی که این کار را با بهترین نیت انجام می دهید و مراقب اهداف خود هستید، باید خوب پیش برود.

به هر حال، روابط عمومی در بهترین زمان می تواند یک بازی سخت باشد، چه رسد به این که در یک رویداد خبری جهانی مانند این. اما ما در این مورد تنها نیستیم. از بقیه اعضای تیم شما گرفته تا صنعت گسترده تر، همیشه توصیه هایی در دسترس است و افراد زیادی که از به اشتراک گذاشتن خرد خود (مانند ما!) خوشحال خواهند شد. اگر فکر می‌کنید می‌توانید از پشتیبانی برای روابط عمومی دیجیتال خود استفاده کنید، می‌توانید کارهای بیشتر ما را در اینجا مشاهده کنید و همچنین با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *