
آینده خرده فروشی تجارت الکترونیک است. آیا آماده سرمایه گذاری هستید؟
سال مالی جدید در راه است و با آن تصمیمات تجاری زیادی باید گرفته شود. وقتی صحبت از تجارت الکترونیک، UX و توسعه وب سایت می شود، ایستادن گزینه ای برای کسب و کارهایی نیست که بر رشد متمرکز هستند. خرده فروشان و تولیدکنندگان به دنبال سرمایه گذاری مناسب برای جلوتر از رقبا هستند. درست مانند هر فروشگاه فیزیکی، وب سایت تجارت الکترونیک شما باید بر اساس یک پایه محکم ساخته شود، با پتانسیل رشد همراه با جاه طلبی شما.
موفقیت بسیاری از کسبوکارها به توانایی آنها در پیشبینی و پذیرش تغییرات، اجرای فناوریهای بازاریابی پیشرفته که برای رشد و حفظ مشتری طراحی شدهاند، و ارائه ارزش مادامالعمر به مصرفکنندگانشان بازمیگردد. آیا پلتفرم فعلی شما را قادر می سازد؟
با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل هنوز در دوره بهبودی پس از همه گیری هستند، تجارت الکترونیک باید در خط مقدم ذهن خرده فروشان و تولیدکنندگان باشد. اما جدای از کووید، رفتار مصرفکننده در حال تغییر دائمی است و افراد بیشتر و بیشتری سبک زندگی دیجیتال را پیش میبرند. با سرعت پیشرفت فناوری، انتظارات مشتریان به سرعت به طور فزاینده ای پیچیده می شود. ضروری است که کسبوکارها بتوانند هر چه سریعتر و به لحاظ اقتصادی تغییر کنند.
سرمایه گذاری کنیم یا سرمایه گذاری نکنیم؟
مقالات زیادی وجود دارد که نشانه هایی را که نشان می دهد شما به یک پلت فرم تجارت الکترونیک جدید نیاز دارید را فهرست می کنند. با این حال، شما معمولاً می توانید این موارد را بدون ارتقاء به یک پلتفرم جدید برطرف کنید. مقصران رایج شامل موارد زیر است:
• نرخ پرش بالا• سرعت بارگذاری پایین صفحه• نام تجاری شما به درستی منعکس نمی شود• قدیمی به نظر می رسد و تجربه مشتری ضعیفی را ارائه می دهد• شما در گوگل برای عبارات کلیدی رتبه ندارید• محتوای شما پیام درستی را منتقل نمی کند و t برای SEO بهینه شده است• پیمایش گیج کننده و پیچیده است• نرخ تبدیل سرنخ ضعیف• سایت برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده است یا با توجه به کاربرانی که در حال حرکت هستند طراحی نشده است.• سایت شما با استراتژی دیجیتال شما همسو نیست.
در حالی که همه این نکات شاخص های خوبی هستند که شما باید در وب سایت خود سرمایه گذاری کنید، موارد دیگری نیز در دنیای پویا تجارت الکترونیک وجود دارد. در اینجا آنچه کسب و کارهای متمرکز بر آینده به دنبال مقیاس هستند باید در نظر بگیرند:
• اگر طرح کسب و کار بلندمدت شما شامل گسترش به قلمروها یا برندهای فرعی جدید باشد، آیا پلتفرم فعلی شما به شما امکان می دهد چندین ویترین یا قلمرو فروشگاهی را مستقر کنید؟• اگر در حال حاضر با موفقیت سایت های چند ملیتی را مدیریت می کنید، ادغام مناطق در یک پلتفرم میزبانی از امکانات را فراهم می کند. مزایایی از نظر پشتیبانی و گزارشدهی وبسایت.• با آینده «آخرالزمان کوکی»، میتوانید یک استراتژی مستقیم به مصرفکننده (D2C) را در کنار B2B به کار بگیرید و شروع به جمعآوری دادهها از سمت صفر کنید؟• آیا قصد دارید امور داخلی را ساده کنید فرآیند فروش به روش الکترونیکی، شاید می خواهید بدون کاغذ بروید یا شرکا و کاربران خود را قادر به ارائه خدمات به خود کنید؟ اگر چنین است، باید یک راه حل تبادل الکترونیکی داده (EDI) را در نظر بگیرید. • کاربران دو برابر بیشتر از دسکتاپ زمان خود را در دستگاه های تلفن همراه صرف می کنند، و Google در درجه اول از نسخه موبایل محتوا برای فهرست بندی و رتبه بندی استفاده می کند. آیا سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است؟ • کاربران بیشتری در حال مرور هستند – آیا می توانید بدون اتصال به اینترنت یک تجربه یکپارچه ارائه دهید؟ یک برنامه وب پیشرو (PWA) می تواند!
فراتر از زیرساخت داخلی شما و افرادی که کسب و کار و برند شما را می سازند – آیا دارایی بزرگتر از وب سایت شما وجود دارد؟ وب سایت شما نقطه مقاومتی است که در قلب کل استراتژی دیجیتال شما قرار دارد. اگر متوجه شدید که استراتژی دیجیتال شما با محدودیت های پلت فرم تجارت الکترونیکی شما محدود شده است، وقت آن رسیده است که آن را ارتقا دهید.
ما برخی از گرایشها و فناوریهای نوظهور را بررسی کردهایم که باید آنها را در استراتژی تجارت الکترونیک بلندمدت خود بگنجانید که بر پلتفرمی با توانایی حرکت رو به جلو و تکامل با همان سرعتهای سرسامآور صنعت تجارت الکترونیک متکی است.
پایداری
آگاهی مصرف کنندگان از پایداری با انتخاب بسیاری از خریداران دیجیتال در صورت امکان مارک های دوستدار محیط زیست افزایش یافته است. 65 درصد از خریداران مایلند تا 20 درصد بیشتر برای خریدهای پایدار هزینه کنند. برندهایی که با پایداری خوب عمل می کنند عبارتند از The Pangaia، Wild و Estrid. برای برندهای موجود، پایداری یک شبه اتفاق نمی افتد، اما قدم های کوچک تفاوت بزرگی ایجاد می کنند. بسته بندی و تحویل نقش کلیدی در هر مدل کسب و کار پایدار ایفا می کند. شراکت با یک شرکت تحقق پایدار مانند Huboo را در نظر بگیرید. Huboo نه تنها از بستهبندی سازگار با محیطزیست استفاده میکند و به تمام نیازهای انجام سفارش تجارت الکترونیک شما رسیدگی میکند، بلکه آنها با Adobe Commerce ادغام میشوند و تجربه کاربری یکپارچه از خرید تا تحویل را ارائه میدهند.
اشتراک ها و پرداخت های انعطاف پذیر
تا همین اواخر، رایجترین نمونههای اشتراک، سرویسهای پخش جریانی مانند Netflix و Spotify یا مجله یا راهنمای تلویزیونی مورد علاقه شما بود. با این حال، مدل کسب و کار اشتراکی با برندهایی مانند Glossybox، Stitchfix، Graze و حتی آمازون راه خود را به دنیای تجارت الکترونیک باز کرده است. مزایای آن هم برای مصرف کنندگان و هم برای خرده فروشان آشکار است. کاربر محصول(های) خود را در فواصل زمانی معینی که توسط خود انتخاب می کند دریافت می کند. اغلب، مصرف کننده می تواند به دلیل کاهش قیمت تک تک کالاها بسته به حجم خرید یا مدت زمان تعهد، از تخفیف بهره مند شود.
برخی از مزایای خرده فروشان عبارتند از:
• رشد قابل توجه و پایدار • حفظ مشتری و وفاداری به برند • درآمد قابل پیش بینی هر ماه و در طول زمان • توانایی مدیریت کارآمدتر عرضه و موجودی.
ارائهدهندگان پرداخت مانند Paypal و Adyen میتوانند مدلهای اشتراک متفاوتی را به خردهفروشان ارائه دهند تا مناسب کسبوکارها و مصرفکنندگانشان باشد. توانایی ادغام با پلتفرم تجارت الکترونیک و CRM به این معنی است که گزینه های گزارش هرگز کوتاه تر از این نبوده اند.
آمازون و برندهایی مانند Klarna نیز راه را برای گزینه های پرداخت انعطاف پذیر باز می کنند. طرحهای «اکنون بخرید بعداً بپردازید» (BNPL) به طور فزایندهای محبوب میشوند، همراه با گزینه تقسیم پرداخت به اقساط کوچکتر در یک دوره. 44 درصد از مصرف کنندگان بریتانیایی گفتند که اگر گزینه پرداخت ترجیحی آنها در دسترس نباشد، خرید را رها می کنند.
خرید زنده و مشاوره تصویری
مصرف کنندگانی که هوس خرید واقعی در حالی که در خانه می مانند در طول همه گیری همه گیر، منجر به افزایش خرید زنده و مشاوره ویدیویی شده است. خواه خرید به صورت زنده برای عموم مردم باشد یا یک تجربه خرید شخصی، از نکات استایل تا مشاوره پوست با L’Oreal، این روند همچنان ادامه خواهد داشت. برخی از مزایای خرده فروشان عبارتند از:
• کاهش رها شدن سبد خرید. عنصر تعامل انسانی به مصرف کنندگان فشار نهایی برای خرید می دهد. • ارتباطات قوی تر با مشتری. همکاران با توانایی چت کردن و پاسخ به سؤالات، بهتر از همیشه با کاربران آشنا می شوند. • تعاملات شخصی. کاربران می توانند از قبل یک مشاوره رزرو کنند و دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند، از آسایش خانه خود مشخص کنند.
گرایشهای فناوری برای هیجانانگیز بودن در مورد واقعیت افزوده
واقعیت افزوده امکانات بی پایانی را برای تجارت الکترونیک ارائه می دهد و قرار است صنعت را طوفانی کند. AR در تجارت الکترونیک به خریداران این امکان را می دهد که محصولات را در تنظیماتی که انتخاب می کنند پوشش دهند. با اپلیکیشن Argos AR ببینید مبل جدیدتان در اتاق نشیمن چگونه خواهد بود، یک عینک را با Specsavers امتحان کنید یا حتی ببینید با یک مدل موی جدید با Garnier چه شکلی خواهید داشت. این به مشتریان کمک می کند تا با تجسم محصولات در مکان های مورد نظر خود، تصمیمات خرید مطمئنی بگیرند.
واقعیت مجازی
تجارت الکترونیک را به سطحی بالاتر ببرید و به مشتریان تجربه ای در فروشگاه بدون خروج از درب بدهید. نمایشگاههای مجازی به مشتریان اجازه میدهند تا محصولات خاص را کاوش کرده و روی آن کلیک کنند تا اطلاعات عمیقتری را از راحتی خانه خود مشاهده کنند.
ما درباره فناوریها و گرایشهای نوظهور، از جمله شخصیسازی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، جستجوی صوتی و تجربههای اول تلفن همراه، اطلاعات بیشتری به شما خواهیم داد. ما شکی نداریم که هر یک از این روندها و فناوری ها توسط رقبای شما برای متمایز شدن و جلوتر بودن از رقبا مورد توجه قرار می گیرند. اگر واقعاً به دنبال افزایش مقیاس هستید، باید Adobe Commerce را به عنوان نیروی محرکه استراتژی تجارت الکترونیک خود در نظر بگیرید.
داشتن یک پلتفرم با انعطاف پذیری برای انطباق و تکامل برای پاسخگویی به محیط در حال تغییر و تقاضاهای رو به رشد کاربر بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Adobe Commerce، ترتیب یک نسخه آزمایشی یا بحث در مورد نیازهای خود، همین امروز با ما تماس بگیرید.