شورت های سئو – رتبه های بالاتر گوگل را دریافت کنید و افرادی که مطالب شما را می خوانند

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

SEO Short پاسخی به سؤال جستجوی کاربر در بالای صفحه وب ارائه می دهد و به دنبال آن توضیحی عمیق در زیر ارائه می شود که منجر به رتبه بندی، کلیک ها و عملکرد بهتر می شود.

بگذار توضیح بدهم.

نقشه حرارتی و تا زدن

این نقشه حرارتی افرادی که از صفحه تبلیغات محلی من بازدید می کنند را بررسی کنید.

اکثر مردم از خط افقی یا ناحیه سبز عبور نمی کنند، بنابراین مقاله من را نمی خوانند.

“هیچ کس نمی خواهد مزخرفات شما را بخواند.”

همانطور که نویسنده استفان پرسفیلد می نویسد، “اولین چیزی که در تبلیغات یاد می گیرید این است که هیچ کس نمی خواهد مزخرفات شما را بخواند.”

بنابراین، در 2 هفته گذشته سعی کردم این مشکل را برای خودم حل کنم.

من Clarity را نصب کردم تا به نقشه های حرارتی و مکان هایی که مردم روی صفحات وب من کلیک می کنند نگاه کنم.

با دانستن اینکه تعداد کمی از افراد اسکرول می کنند، سعی کردم آنچه را که از جست و جوی خود در بخش بالای قسمت قابل مشاهده صفحه می خواستند به آنها ارائه دهم. قصد کاربر

در اینجا نمونه ای از چک لیست و صفحه قالبی است که من ایجاد کردم.

سپس یک پنجره فرم اضافه کردم.

بر روی دعوت به اقدام کلیک کنید. پنجره ای ظاهر می شود. شما فرم را پر کنید من در حال ارسال الگو یا چک لیست هستم. شما در صفحه بمانید و به خواندن ادامه دهید.

بنابراین، به جهنم با مقدمه های طولانی PAS (مشکل، مخلوط کردن، راه حل). من آنچه را که مردم می خواهند در 20 تا 30 کلمه بیان می کنم.

در ادامه مقاله اطلاعات و دستورالعمل های بیشتری برای برنامه ریزی یک کمپین ارائه شده است.

ps: اگر تا اینجا خوانده باشید احتمالاً به این فکر می کنید که “من نمی توانم در 20 کلمه پاسخ دهم”.

Clarity را نصب کنید و نقشه های حرارتی خود را ببینید و افراد تا چه حد صفحات شما را پایین می روند، سپس به من بگویید که آیا متفاوت فکر می کنید.

من این تغییرات را در حدود 6 صفحه دیگر انجام دادم.

سپس کل پیشنهاد سایت خود را که در هر مقاله ظاهر می شود تغییر دادم.

قبل از پیشنهاد من “یک استراتژی سئو هر دو هفته” بود.

پیشنهاد جدید من مبتنی بر مزایا اکنون “به 2281 خواننده بپیوندید تا ترافیک سئوی خود را افزایش دهید.”

من این پیشنهاد را به نام خود اضافه کردم زیرا خوانندگان را قطع نمی کند و دید خوبی از سایت پیدا می کند زیرا هیچ کس در حال پیمایش نیست.

به SEO Shorts خوش آمدید

شما آنچه را که مردم می خواهند (پاسخی به سؤال جستجوی آنها) در بخش قابل مشاهده صفحه می دهید، به عنوان مثال: شما به یک هدف خدمت می کنید.

در ادامه صفحه، در زیر قسمت قابل مشاهده صفحه، توضیحات و جزئیات تکمیلی با استفاده از تخصص و تجربه شما ارائه شده است.

در اینجا چند نمونه آورده شده است.

به بالای صفحه بازگردید

مثال اول: قفل ساز

بیایید بگوییم شما خود را در خانه حبس کرده اید.

“قفل ساز منچستر” گوگل

صفحه اول نتایج جستجو (سمت چپ اسکرین شات زیر) به شما می گوید که آنها می توانند در 24 دقیقه با شما باشند و شماره تلفن خود را.

سومین نتیجه جستجو (سمت راست تصویر زیر) دارای یک صفحه سیاه و سفید خالی، دکمه های اشتراک گذاری و نظرات گوگل است.

اولین نتیجه برای هدف قسمت قابل مشاهده صفحه استفاده می شود. شماره 3

به بالای صفحه بازگردید

مثال دوم: بازنویسی پاراگراف ها

“بازنویسی پاراگراف” را جستجو کنید و عبارت شماره 1 است.

این پرس و جو بیش از 20000 کلیک در ماه به صفحه آنها می دهد.

در بالای صفحه، می توانید از ابزار بازنویسی رایگان آنها استفاده کنید.

Frase با قصد خدمت پاداش می گیرند. یک ابزار نیت است.

آنها فراخوانی برای اقدام کرده اند. شروع کنید (با ابزارهای پولی آنها) و اطلاعات اضافی در زیر قسمت قابل مشاهده صفحه وجود دارد.

به بالای صفحه بازگردید

مثال سوم: تبلیغات محلی

شما یک کسب و کار محلی هستید که برای داشتن کسب و کار نیاز به تبلیغ دارید.

شما “چگونه به صورت محلی تبلیغ کنیم” را در گوگل سرچ کنید.

صفحه اول (سمت چپ تصویر زیر) با اطلاعاتی در مورد نحوه اجرای تبلیغات گوگل و فیس بوک شروع می شود.

صفحه چهارم (سمت راست اسکرین شات زیر) صفحه من است و با چرا، چگونه و چه کسی قبل از رسیدن به Google Ads در پایان شروع می شود.

مصرف کننده فقط کسی یا راهی را می خواهد که به سرعت تبلیغ کند تا به نتیجه برسد.

اگر صفحه خود را برای تاکید بر تبلیغات گوگل و فیس بوک تغییر دهم، ممکن است به بازدیدکنندگان شماره 1 یا تعداد بیشتری برگردم که در راهنمای من مشترک شده اند.

به بالای صفحه بازگردید

مثال چهارم: پرده

پی بردن به هدف کاربر در پشت یک کلمه کلیدی آسان نیست.

شما باید نه تنها عنوان صفحات پیشرو در SERP را تجزیه و تحلیل کنید، بلکه باید زیر پوست کاربران خود نیز قرار بگیرید.

شما باید بسیار فراتر از طبقه بندی های اصلی «دانستن»، «انجام» یا «بازدید» بروید.

جستجوی عبارت “یکپارچه پرده های دو درب” در گوگل

مقداری محصول خانگی

در اینجا این دو صفحه در تلفن همراه به نظر می رسد.

اولین نتیجه جستجو (سمت چپ اسکرین شات بالا) دارای دیواری از کلمات ریز است که نمی توانم آنها را بخوانم و یک ویدیوی YouTube که من را از صفحه خارج می کند.

نتیجه جستجوی سوم (سمت راست تصویر بالا) زمانی شبیه یک پست وبلاگ است که یک صفحه خدمات یا محصول با هدف بهتر مطابقت دارد.

ترافیک جستجو به صفحه سوم در 3 ماه گذشته 20 درصد کاهش یافته است. 80 مورد از کلمات کلیدی که این صفحه برای آنها رتبه بندی می کند در ماه گذشته کاهش یافته است. نتایج صفحه اول 3 برابر ترافیک جستجو بیشتر می شود. هر دو صفحه تعداد پیوندهای یکسانی دارند، اگرچه صفحه اول دارای اعتبار بیشتری است. هر دو صفحه در بخش قابل مشاهده صفحه پاسخ مورد نظر کاربران را به کاربر نمی دهند.

پاسخی که مصرف کنندگان می خواهند این است که “چقدر؟”

اکنون اینجا صفحه ای است که تبلیغاتی را نشان می دهد که همان کلمه کلیدی را هدف قرار می دهند.

صفحه آن‌ها عکس‌های محصول، قیمت و دعوت به عمل را در بخش قابل مشاهده صفحه دسکتاپ و موبایل نمایش می‌دهد.

در قسمت زیر اطلاعات بیشتری از قبیل ویژگی‌های محصول، گزینه‌ها، مزایا، رنگ‌ها و نصب وجود دارد.

این محصول حدود 1400 پوند به فروش می رسد، بنابراین صفحات 1 و 3 به دلیل استفاده نکردن از سئو شورت چقدر ضرر می کنند؟

به بالای صفحه بازگردید

مثال پنجم: دی جی عروسی

فرض کنید شما در حال برنامه ریزی برای عروسی هستید و به یک دی جی نیاز دارید.

شما «dj dj glasgow» را در گوگل جستجو می کنید.

این همان چیزی است که صفحه در موقعیت 1 (سمت چپ تصویر زیر) در دستگاه تلفن همراه به نظر می رسد.

فضای زیادی تلف شده است، اما صفحه به من می گوید که این شرکت در زمینه های مختلف خدمات می دهد، متخصص است و در واتس اپ یک جلسه، استعلام یا پیام ارائه می دهد.

وقتی صفحه را به پایین اسکرول می کنم، یک گواهی نامه، یک ویدیو، گواهی نامه های بیشتر، عکس های عروسی و اعتبار آنها وجود دارد.

به صفحه مارتی در موقعیت 5 (سمت راست تصویر بالا) نگاه کنید.

Wedding DJ Glasgow دو بار ذکر شده است و من فقط می توانم 3 خط متن را بخوانم.

مطمئناً، صفحات دیگر دارای لینک‌ها و اعتبار بیشتری هستند، اما چگونه مارتی می‌تواند صفحه خود را به پاسخ بهتری برای جستجوی «دی‌جی عروسی گلاسکو» تبدیل کند؟

پنهان در صفحه چیزی است که مارتی واقعاً ارائه می دهد.

کلماتی که زیر اسکرین شات ها خط کشیده شده را بخوانید.

مارتی در خانه ران زد. او هنوز آن را نمی داند

او با پاسخ به مهمترین سوال (از اولین رقص تا آخرین رقص، عروسی آرام و به یاد ماندنی) در بالای صفحه خود به نیت عروس ها خدمت کرده است.

نمی توانم قول بدهم که ناگهان به شماره 1 خواهد رفت، اما احتمالاً باعث می شود افراد بیشتری در مورد خدمات او مطالعه کنند و با او تماس بگیرند.

به بالای صفحه بازگردید

خلاصه و اقداماتی که باید انجام شود

👉 به کاربران در قسمت قابل مشاهده صفحه پاسخ سوال خود را بدهید و یک فراخوان برای اقدام.

👉 زیر قسمت قابل مشاهده صفحه با استفاده از تخصص و تجربه خود توضیحات دقیق تری بدهید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *