فناوری کاهش وزن – آیا واقعا کار می کند؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اینکه بگوییم سال 2020 یک سفر بوده است، دست کم گرفته شده است. من می‌توانم درباره همه‌گیری‌های جهانی، تعطیلی‌های جهانی و عدم اطمینان اقتصادی صحبت کنم، اما صادقانه بگویم، فکر می‌کنم همه ما از آن خسته شده‌ایم. در عوض، تصمیم گرفتم بخشی از سفر شخصی ام را که با تماس های تجاری منظم، عکسی که حتی مرا شوکه کرد و ملاقات با پزشکان شروع شد، به اشتراک بگذارم.

من همیشه آدم نسبتا سالمی بوده ام. همانطور که یک کارفرمای سابق اخیراً به من یادآوری کرد، در سن 19 سالگی هر روز بیش از 100 کیسه الکل را از یک پله بالا و پایین می بردم. آخر هفته 12 تا 15 مایل دویدم و در منچستر درس خواندم، جایی که روزی 10 مایل پیاده‌روی می‌کردم فقط برای اینکه کرایه اتوبوس را پرداخت نکنم (من همیشه کمی سخت بودم، این هرگز تغییر نمی‌کند). من همیشه به غذاهای آماده معتاد بودم، اما ورزش منظم و، صادقانه بگویم، متابولیسم یک جوان 20 ساله باعث شد همیشه در فرم خوبی باشم.

اما همه چیز از لحظه ای که اولین کار روی میز خود را پیدا کردم شروع به تغییر کرد. روزی 9 ساعت در دفتر نشستم، برای ناهار به ساندویچ‌فروشی می‌رفتم، به خودم می‌گفتم که نمی‌توان یک ساندویچ را بدون یک کیسه چیپس… و یک نوشیدنی… خورد و یک تخته شکلات معمول شد. راه اندازی کسب و کار خودم (DigiEnable) این را به سطح دیگری رساند. من هر روز در سراسر کشور سفر می کنم، ایستگاه خدمات شروع به تبدیل شدن به ایستگاه اجتناب ناپذیر من در طول مسیر کرده است، و اگر برای استفاده از سرویس های بهداشتی آنها توقف کنم، بی ادبی است که تا زمانی که آنجا هستم چیزی شیرین نخرم، درست است. ?

شبکه های تجاری 2 روز در هفته با یک صبحانه انگلیسی مجلل، یک روز دیگر با دو دوره، یکی با پیتزای کامل. من مطمئن هستم که می توانید ببینید این به کجا می رود. به بیان ملایم، من بیش از حد غذا می خوردم و به اندازه کافی تحرک نداشتم که بتوانم با آن مقابله کنم… و وزنم شروع به بالا رفتن کرد. وانمود نمیکنم که فراموشش کردم من در واقع به خوبی آگاه بودم، به اندازه کافی آگاه بودم که بتوانم رژیم غذایی 5:2 را دنبال کنم. اما تنها کاری که انجام داد این بود که من را از بزرگ شدن من باز داشت زیرا در طول آن 5 روز که رژیم نداشتم، همچنان میان وعده‌ها می‌خوردم و نوشیدنی‌های انرژی‌زا را که در سفر مصرف می‌کردم می‌نوشیدم.

من واقعاً از آسیب پذیر بودن نمی ترسم، بنابراین می خواهم تصویری را با شما به اشتراک بگذارم که با دیدن آن شروع به آزارم کرد. این یک عکسبرداری برای یک پروژه اجتماعی بود که روی آن کار می‌کنم، و فقط دیدن اینکه دکمه‌های پیراهنم چقدر محکم به نظر می‌رسند باعث شد متوجه شوم که باید تغییر کنم.

برای کسانی که من را نمی شناسند، من همان مرد سمت راست هستم. وقتی برای اولین بار این عکس را دیدم، حتی فکر نمی کردم جای نگرانی وجود داشته باشد. این فقط من هستم، و شما این ضرب المثل را می دانید که دوربین 10 پوند اضافه می کند، بنابراین احتمالاً فقط یک زاویه بد است. اما من شروع به احساس تفاوت فیزیکی کردم. من همیشه آسم داشتم، پس اگر احساس تنگی نفس می کردم، این آسم من بود، متأسفانه یک بهانه دیگر.

حدود 3 هفته پس از گرفتن این عکس، ایمیلی از پزشکانم دریافت کردم که از من می خواستند برای آزمایش آسم معمولی خود شرکت کنم. وقتی وارد مطب پزشکان شدم، نمی‌دانم او چه دید، اما از او پرسید که آیا می‌تواند چند آزمایش دیگر را در زمانی که من آنجا بودم انجام دهد. پس از حدود 15 دقیقه اتصال به چندین دستگاه، او به من گفت که نگران BMI من است. قبلاً هرگز آن را خیلی جدی نگرفتم، اما متوجه شدم که وضعیت خوبی ندارم.

تقریباً بلافاصله سبک زندگی من تغییر کرد. بیشتر غذاهای خانگی به جای غذای بیرون بری، ممنوعیت کامل نوشیدنی های انرژی زا و بازدید منظم بیشتر از باشگاه. حالا در باشگاه، یک داستان جالب وجود دارد… من کاملاً راحت به مردم می گویم که در باشگاه ورزشی هستم، همیشه به آنها نمی گفتم منظورم 20 دقیقه روی تردمیل و سپس 40 دقیقه در جکوزی است، اما حداقل داشتم یه کاری میکردم و می دانید چه چیزی، خیلی آرام وزن شروع به پایین آمدن کرد. آن روز نزد پزشکان 108 کیلوگرم (17 سنگ) وزن داشتم و با یک رژیم غذایی بهتر به 104 کیلوگرم (165 پوند) رسیدم. خوبه ولی کافی نیست

خوب، اجازه دهید شما را به یک تاریخ بسیار خاص ببرم، 23 مارس 2020 … روزی که بریتانیا “قفل” شد.

من از آن دسته افرادی بودم که از این که به من می گویند در خانه بمانم ناراحت بودم و وقتی از من دعوت شد که یک بار در روز برای ورزش به بیرون بروم، تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. اما بدون تجهیزات تناسب اندام و ترازوهای الکترونیکی، کاری را که اینجا در DigiEnable به بهترین نحو انجام می‌دهیم انجام دادم… به فناوری روی آوردم.

سه برنامه وجود دارد که من به طور مداوم در طول این دوره قرنطینه استفاده می‌کردم و به من کمک کردند تا در راستای اهداف تناسب اندام خود تلاش کنم، و فکر کردم آنها را با شما در این وبلاگ به اشتراک بگذارم.

1) فیت بیت

من بیش از یک سال است که ساعت فیت بیت می‌پوشم اما هرگز آن را خیلی جدی نگرفتم، اما دانستن سطح فعالیتی که در آن شرکت داشته‌ام خوب بود. ارائه دهنده بیمه عمر من انگیزه های زیادی برای رسیدن به اهداف تناسب اندام دارد که دوست داشتم از آنها استفاده کنم، اما همیشه به اندازه کافی انجام دادم.

Fitbit دارای تعدادی ویژگی کلیدی است که به نظر من مفید است و آنها در زیر لیست شده اند:

1) ردیابی مرحله ای – احتمالا واضح ترین کاربرد Fitbit است، اما چه دویدن، پیاده روی یا دویدن، می توانید میزان مسافتی را که در یک روز پیاده روی می کنید، پیگیری کنید. می توانید برای جایی که می خواهید بروید اهداف شخصی تعیین کنید. من با توصیه NHS 10000 قدم در روز شروع کردم اما اخیراً این مقدار را به 12500 قدم در روز افزایش داده ام. نمی‌توانم توضیح دهم که چرا، اما انیمیشن آتش‌بازی کوچکی که در Fitbit Blaze من در آن مراحل انجام می‌دهم، باعث می‌شود احساس کنم که به هدف تناسب اندام روز رسیده‌ام.

2) برنامه ها – شما برنامه های تمرینی رایگان، برنامه های تغذیه و حتی آهنگ های مدیتیشن را دریافت می کنید تا نه تنها بدن، بلکه ذهن خود را نیز سالم نگه دارید.

3) تمرینات صوتی و تصویری – اگر ترجیح می دهید دستورالعمل های تمرین را تماشا یا گوش دهید، می توانید از راحتی در خانه خود به آنها دسترسی داشته باشید. عضو ممتاز بودن به شما این امکان را می دهد که بیش از 240 تمرین و همچنین تعداد زیادی ویژگی دیگر را باز کنید.

4) ابزار خواب – با این ابزار می توانید الگوی خواب خود را ردیابی کنید و متوجه شوید که آیا هر شب راحت می خوابید یا خیر. من هنوز بهترین خواب را ندارم، به طور متوسط ​​حدود 6-7 ساعت در شب، اما جالب است که ببینیم و تجزیه و تحلیل کنیم که چه چیزی منجر به یک خواب مثبت شبانه می شود، و از همه چیزهایی که خوانده ام، خواب خوب کلید یک سبک زندگی سالم است. .

5) ردیابی کالری و ضربان قلب – اگرچه به اندازه برنامه قبلی گسترده نیست، اما این برای کسانی که فقط می خواهند تخمینی از کالری مصرفی روزانه خود را بدست آورند کافی است. همچنین می توانید از ردیاب ضربان قلب برای درک روند ضربان قلب خود استفاده کنید و به شما یادآوری کند که در هنگام استرس استراحت کنید. ردیابی کالری‌هایم مهم بود، بنابراین به راه‌حل دیگری برای آن نیاز داشتم…

2) MyFitnessPal

MyFitnessPal تا حد زیادی روش غذا خوردن من را متحول کرده است. همانطور که قبلاً اشاره کردم، من همیشه یک «میان‌وعده» بوده‌ام، از بوفه‌ی جلسه استفاده می‌کردم، در راه خانه در مغازه‌ها توقف می‌کردم تا «میان‌وعده‌ای آماده» بخورم. باید می دانستم دقیقا چقدر می خورم. من هرگز به رژیم های غذایی افراطی اعتقاد نداشتم. من از گرسنگی کشیدن خود خوشم نمی آید زیرا قرار است زندگی خوب باشد و متاسفانه غذا لعنتی خوب است. اما اولین باری که یک روز غذا را دنبال کردم، شوکه شدم. تعداد کالری هایی که می خوردم مسخره بود. که باید تغییر می کرد.

بنابراین، من شروع به پیگیری همه چیز کردم، اما همچنین همه چیز را برنامه ریزی کردم. من برنامه غذایی خود را در روز نوشتم، آن را در MyFitnessPal وارد کردم و همیشه هدفم این بود که چند صد کالری کمتر از میزان توصیه شده روزانه خود داشته باشم. با انجام این کار می توانم کسری کمی داشته باشم و امیدوارم همیشه احساس گرسنگی نکنم و کار می کند. من نتایج را بعداً به اشتراک خواهم گذاشت، اما ابتدا اجازه دهید در مورد برنامه بیشتر به شما بگویم. این برنامه تناسب اندام برای کسانی است که دوست دارند کالری خود را دنبال کنند و به کارآمدترین روش ممکن چربی بسوزانند. همچنین گزینه های سفارشی سازی زیادی برای تنظیم آن بر اساس نیازها و اهداف خاص خود دریافت می کنید.

توابع اساسی:

1) پایگاه داده عظیم – یکی از مهمترین جنبه های یک برنامه کالری شمار، پایگاه داده آن است و شما بیش از 11 میلیون نوع غذا در این برنامه دریافت می کنید.

2) عملکرد بارکد – آیا باید بدانید دقیقاً چه مقدار کالری در غذای بسته بندی شده شما وجود دارد؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که بارکد آن را اسکن کنید و آماده هستید. این برنامه همچنین از بیش از 4 میلیون بارکد پشتیبانی می کند.

3) بینش – اطلاعات بیشتری در مورد غذاهای سالمی که می توانید به رژیم غذایی خود اضافه کنید، دریافت کنید.

4) سفارشی سازی – می توانید غذاها و دستور العمل های سفارشی ایجاد کنید و آنها را در برنامه ذخیره کنید. همچنین می توانید صبحانه، ناهار، میان وعده و شام خود را ثبت کنید.

5) ردیابی کالری و ماکرو – این کار ردیابی هر کالری که روزانه دریافت می کنید را آسان می کند. همچنین می‌توانید قند، فیبر، کلسترول، ویتامین‌ها و موارد دیگر را پیگیری کنید تا تصویر کلی بهتری از هر چیزی که وارد بدنتان می‌شود به دست آورید.

خط پایین

اگر به دنبال یک برنامه کالری شماری هستید که بتواند یک نمای کلی از همه چیزهایی که مصرف می کنید به شما ارائه دهد، این برنامه مناسب شما خواهد بود. همچنین می توانید آن را با سایر برنامه های مبتنی بر تناسب اندام مانند Fitbit، Garmin، Runkeeper و موارد دیگر برای هم افزایی بهتر متصل کنید.

با مرتب‌سازی ردیابی‌ام، فقط باید یک برنامه تمرینی را مرتب می‌کردم و به من اعتماد می‌کردم که چیزهای زیادی وجود دارد، اما می‌دانم که اگر خیلی سریع پیش بروم، پشیمان خواهم شد. بنابراین، برای شروع، تصمیم گرفتم از خانه بیرون بیایم و حرکت کنم. به برنامه Couch to 5k سلام کنید.

3) مبل تا 5k

این یک برنامه شروع پولی است (حدود 2 تا 3 پوند) که دارای ویژگی های مختلفی است که برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خود طراحی شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر روز حدود 20 تا 30 دقیقه وقت بگذارید و در عرض چند ماه می توانید نتیجه را ببینید.

توابع اساسی:

1) آموزش تعاملی – می توانید از بین 4 مربی مجازی انتخاب کنید که به برقراری ارتباط با شما ادامه می دهند و در طول سفر به شما انگیزه می دهند. هر مربی حوزه تخصصی و شخصیتی خود را به همراه دارد تا شما را درگیر و الهام بخش نگه دارد.

2) هشدارهای صوتی – با کمک هشدارهای صوتی، می توانید خود را در تمرینات خود غرق کنید و رژیم تمرینی خود را به درستی درک کنید.

3) پشتیبانی GPS – با پشتیبانی GPS، می توانید مسافت طی شده، سرعت و حتی نقشه مسیرهای خود را برای راحتی بهتر محاسبه کنید.

4) جنبه اجتماعی – می توانید تمرینات و پیشرفت خود را با دوستان خود در فیس بوک به اشتراک بگذارید و به یکدیگر انگیزه دهید.

5) اعلان ها – اگر رویدادی در حال انجام در نزدیکی منطقه شما وجود داشته باشد، اعلان هایی در مورد آن دریافت خواهید کرد. اگر در Active ثبت نام کرده اید، حتی می توانید با سایر کاربران منطقه خود ارتباط برقرار کرده و با هم آموزش ببینید.

خط پایین

اگر اهل دویدن یا دویدن هستید و نیاز به کاهش وزن دارید، این یک برنامه عالی برای استفاده است. این شما را درگیر، با انگیزه نگه می دارد و به شما امکان می دهد اهداف خود را سفارشی کنید و دنبال کنید.

به بیان ساده، من چند تغییر کلیدی ایجاد کردم، اما ثابت ماندن به تکنولوژی منجر شد.

پیاده روی 12500 قدم در روز که توسط FitBit اندازه گیری شده است

من غذای خود را با MyFitnessPal دنبال می کنم و هدفم دریافت 2400 کالری در روز است و اگر احساس کنم به آن نیاز دارم به خودم اجازه می دهم 2800 کالری دریافت کنم.

سه بار در هفته دویدن برای تکمیل برنامه Couch25k و تمرکز کمی بیشتر روی ورزش در طول هفته.

خودتان ببینید که آیا تفاوتی وجود دارد یا خیر.

من در حال حاضر 93 کیلوگرم (149 پوند) وزن دارم که با 17 سنگی که شروع کردم کمی تفاوت دارد. اما مهم‌تر از اعداد این واقعیت است که اکنون احساس بهتر، سالم‌تر، قوی‌تر و سریع‌تر می‌کنم و می‌توانم به جای نگرانی در مورد سلامتی، بیشتر روی کسب‌وکارم تمرکز کنم.

چه کسی می داند، من ممکن است این را ظرف 6 ماه به روز کنم و ببینم که آیا پس از قرنطینه و بازگشت به تجارت، حفظ این سبک زندگی آسان تر یا سخت تر می شود.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *