قرار دادن محتوای محصول بالاتر در صفحه شما می تواند منجر به کلیک بیشتر شود

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

آیا می دانستید که چیدمان صفحات شما می تواند تاثیر بیشتری بر روی کلیک سایت شما داشته باشد؟

SearchPilot این سوال را مطرح کرد: “آیا افزودن توضیحات محصول در بالای قسمت قابل مشاهده صفحه باعث بهبود سئو می شود؟” و به نظر می رسد نتایج تحقیقات آنها مثبت است.

SearchPilot Research

SearchPilot شروع کرد تا ببیند موقعیت توضیحات محصول در صفحه چگونه بر رتبه بندی تأثیر می گذارد. برای انجام این کار، آنها محتوای توضیحات محصول در یک وب سایت تجارت الکترونیک را از پایین قسمت قابل مشاهده صفحه، جایی که هنگام بارگیری صفحه برای اولین بار، بدون نیاز به پیمایش، دیده می شود، منتقل کردند.

نتیجه این تغییر تاثیر مثبت بر ترافیک ارگانیک با افزایش 14 درصدی در هر دسکتاپ بود.

چرا بهتر است کپی محصول در صفحه شما بالاتر باشد؟

دلایل مختلفی وجود دارد که قرار دادن محتوا در قسمت قابل مشاهده صفحه می تواند تأثیر مثبتی بر کلیک ها داشته باشد.

اول، داشتن اطلاعات در قسمت قابل مشاهده صفحه هنگام بارگذاری صفحه برای اولین بار برای کاربران مفید است. این به مشتری شما کمک می کند تا جزئیات مورد نیاز خود را سریعتر و با سهولت مشاهده کند. اولویت‌بندی تجربه کاربر توسط گوگل به این معنی است که صفحه‌آرایی که قابلیت استفاده را برای مشتریان مطلوب‌تر می‌کند، بهتر دیده می‌شود و گوگل می‌تواند با رتبه‌بندی سایت بالاتر به این کار پاداش دهد. با انتشار به روز رسانی محتوای مفید گوگل، واضح است که آنها الگوریتم خود را بیش از پیش متمرکز کرده اند تا نتایج جستجو برای کاربران مفید باشد.

به همین ترتیب، با خواندن این اطلاعات ابتدا در صفحه، گوگل ممکن است تصمیم بگیرد که محتوا مرتبط تر و معتبرتر است، که باز هم مزایای رتبه بندی مثبتی دارد.

چگونه از کپی محصول خود بهترین نتیجه را بگیرید

این فقط موردی برای قرار دادن متن قدیمی در بالاتر از صفحه نیست – برای به دست آوردن بهترین رتبه برای سایت خود، نسخه ای که استفاده می کنید باید با کیفیت، بهینه، مرتبط و منحصر به فرد باشد.

استفاده از کلمات کلیدی دم بلند در کپی محصول

برای بهینه سازی کپی محصول خود، مطمئن شوید کپی صفحه شما حاوی کلمات کلیدی به اندازه کافی طولانی برای عباراتی است که می خواهید هدف گذاری کنید و رتبه بندی کنید.

کیفیت خوب و نمونه منحصر به فرد

کپی باید از نظر گرامری صحیح باشد، با املای دقیق و قالب بندی منسجم هم برای قابلیت استفاده و هم به نفع Google باشد.

همچنین، کپی باید منحصر به فرد، بدون سرقت ادبی از سایت های دیگر یا متنی مشابه از صفحات دیگر در وب سایت شما باشد. از استفاده از توضیحات محصول دیگ بخاری خودداری کنید، در عوض با یک نسخه منحصر به فرد ارزش اضافه کنید تا مزایایی را که از کار سئوی محصول خود خواهید دید چند برابر کنید.

محتوای آموزنده

متنی که برای محصول یا کپی صفحه خود استفاده می کنید باید اطلاعات کافی برای تصمیم گیری در اختیار کاربر قرار دهد یا او را تشویق به افزودن به سبد خرید کند. می توان از آن برای تثبیت خود به عنوان یک مرجع در حوزه کاری خود با ارائه اطلاعات تخصصی یا مشاوره در مورد نحوه استفاده از محصول یا خدمات استفاده کرد.

سعی کنید با پاسخ دادن به سوالاتی مانند:

چگونه از آن استفاده کنم؟ چقدر طول می کشد؟ چگونه ذخیره کنیم؟ نکات پشتیبانی (در صورت نیاز) و غیره

مطمئن نیستید که چگونه بهترین نسخه را ایجاد کنید یا در کجا قرار دهید چیزها را در صفحه خود قرار دهید؟ اینجا جایی است که ما می توانیم کمک کنیم! خدمات بهینه سازی نرخ تبدیل، UX و SEO ما می توانند به شما در توسعه صفحات محصول عالی کمک کنند.

امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید که چگونه سایت شما را برای موفقیت طراحی می کنیم.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *