
یک ماه دیگر گذشت و در حالی که همه ما منتظر رسیدن بهار بودیم تا بالاخره فرا برسد، تیم روابط عمومی دیجیتال ما بسیار مشغول برداشتن برخی از اتصالات و پوشش های ستاره ای برای مشتریان خود بوده است. از کمپین های برندسازی تحت تأثیر هوش مصنوعی گرفته تا پیروزی های سریع مرتبط با تاج گذاری، تیم در این ماه سر و صدای زیادی به راه انداخته است. برای برخی از نکات برجسته، نتایج و بینش از سوپراستارهای روابط عمومی دیجیتال ما به ادامه مطلب مراجعه کنید.
کمپین های برند بازگشت به اصول – PureGym
https://www.puregym.com/blog/how-fit-is-the-population/
پس از اینکه برخی از تحقیقات قبلی ما در مورد PureGym به این نتیجه رسیدند که یک چهارم از جمعیت بریتانیا خود را مناسب نمی دانند، تصمیم گرفتیم این موضوع را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم و دریابیم که چند نفر می توانند ورزش های «پایه» را انجام دهند. یافتهها بسیار تکاندهنده بود و نشان داد که تقریباً از هر 3 نفر 1 نفر نمیتوانست ورزشهایی مانند فشار دادن، اسکات یا دویدن کوتاه را انجام دهد و نیمی از جمعیت در پیادهشدن از مبل یا بالا رفتن از پلهها مشکل داشتند. برای کمک، ما با PureGym PT کار کردهایم تا نکاتی را در مورد اینکه چگونه مردم میتوانند زندگی سالمتری داشته باشند ارائه دهیم.
این یک کمپین در حال انجام است، اما تاکنون در هافینگتون پست، مترو، Indy100 و 9Honey در استرالیا پوشش داده شده است.
برخی از مردم واقعاً طرفدار نظرسنجی نیستند، اما اگر آنها را با بینش تخصصی ترکیب کنید تا چیزی کمی متفاوت ایجاد کنید، می توانند واقعاً مؤثر باشند. ما کاملاً از نتایج شوکه شدهایم، بنابراین دیدن این رشد تا اینجا خوب بوده است، زیرا امیدواریم این کمپین منجر به ارزیابی مجدد سطح تناسب اندام و سلامتی افراد بیشتری شود – که فقط میتواند چیز خوبی باشد!» ریچارد پل، خلاق. کارگردان
طراحی مجدد ساختمان های معروف – GetAgent
https://www.getagent.co.uk/blog/research/famous-buildings-redesigned
فناوری هوش مصنوعی راه خود را در بسیاری از زمینه های زندگی ما پیدا کرده است. ما میخواستیم از وزوز هوش مصنوعی بهره ببریم و از این فناوری برای نشان دادن اینکه برخی از نمادینترین ساختمانهای جهان در صورت بازطراحی به سبکهای مختلف معماری چه شکلی خواهند بود استفاده کنیم. ما با GetAgent کار کردیم که در همه امور دارایی و ساختمان متخصص هستند و از ابزار هوش مصنوعی Midjourney برای طراحی مجدد ساختمانهای معروف از جمله The Shard، برج ایفل و خانه اپرای سیدنی استفاده کردیم. این تصاویر خیره کننده نشان داد که اگر به سبک های مختلف معماری از روکوکو گرفته تا بیزانس طراحی می شدند، قابل تشخیص ترین سازه های جهان چگونه به نظر می رسیدند.
این کمپین در نشریاتی از جمله Independent، Design Boom، Architectural Digest Italy و Casa Vogue، پیوندها و پوششی دریافت کرد.
کار بر روی این کمپین فوق العاده سرگرم کننده بود و این اولین باری بود که تیم از فناوری هوش مصنوعی به عنوان بخشی از یک کمپین روابط عمومی دیجیتال استفاده کرد – بنابراین طراحی تصاویر یک منحنی یادگیری واقعی بود! در نهایت تصاویری فوقالعاده تخیلی به دست آوردیم که مخاطبان را تشویق میکردند به این فکر کنند که برخی از معروفترین ساختمانهای جهان اگر در زمان، کشور یا سبک متفاوتی طراحی شوند، چه شکلی خواهند بود. انتشارات در صنایع ساختمان، طراحی و معماری داستان را دوست داشتند، که به ما اجازه داد دامنههای پیوند شگفتانگیز زیادی بسازیم.» – ابی بنتس، مدیر روابط عمومی دیجیتال
اتومبیل های رها شده – مقایسه اتومبیل های قراضه
ماشینهایی که رها میشوند اغلب ممکن است به زبالهدان ختم شوند، بنابراین تحقیق در این مورد برای مقایسه خودروهای اسقاطی بسیار منطقی است – به خصوص وقتی مقدار شگفتانگیزی وجود داشته باشد که هر سال رها میشود. ما بسیاری از درخواستهای آزادی اطلاعات را به شوراهای محلی فرستادیم تا بفهمیم چه تعداد خودرو در منطقه خود رها شدهاند و از این طریق رتبهبندی پایتختهای خودروهای متروکه بریتانیا را ایجاد کردیم. این دادههای منحصربفرد اطلاعات اطلاعاتی در بریتانیا طنینانداز بسیار خوبی داشت و ارزش زمان صرف شده برای این درخواستهای اطلاعات اطلاعاتی را داشت.
این داستان در 19 نشریه مختلف منتشر شد که 9 مورد آن شامل پیوند بود. از جمله این موارد می توان به MyLondon، The Argus، The Star و دیگران اشاره کرد – بنابراین برای گسترش نام تجاری در نشریات منطقه ای بسیار خوب عمل کرد.
پایتخت های توریستی جایگزین – Premier Inn
https://www.premierinn.com/gb/en/news/2023/alternative-capitals.html
لندن، پاریس، برلین. اینها همه شهرهای محبوب برای سفر در هنگام بازدید از بریتانیا، فرانسه و آلمان هستند. اما در مورد مسافری که به دنبال مقصدی کمتر واضح است، چه میتوان گفت؟ ما دادههای جستجوی Google را برای 420 شهر در 89 کشور در سراسر جهان تجزیه و تحلیل کردیم و نتایج برتر را برای هر یک از آنها استخراج کردیم تا پایتختهای سفر جایگزین جهان را نشان دهیم.
این کمپین با 76 نمایش با میانگین DA 62، شامل 31 پیوند و 17.6 هزار رسانه اجتماعی، آن را شکست داد. موارد برجسته پوشش عبارتند از Forbes، The Express، The Sun، ELLE Spain، Esquire Spain و 9 Travel.
«همه ما داستانهای سفری را دیدهایم که به مقاصد برتر یا محبوب جهان برای بازدید نگاه میکردند، اما این کمپین با حذف آن مقاصد به نفع مقاصد کمتر شناختهشده و شاید کمتر توریستی، آن را تغییر داد. روش ساده جستجوی دادههای Google ما به ما این امکان را میدهد که به سرعت این کمپین را تغییر دهیم، و به ما زمان بیشتری برای کار بر روی نقشه گرافیکی همراه که دادهها را به روشی آسان برای درک ارائه میدهد، میدهد. این کمک بصری – همراه با دادههای خاص کشور – توجه روزنامهنگاران سراسر جهان را به خود جلب کرد که در پوششهای متنوع و دامنههای پیوند جدیدی که ما ایمن کردیم منعکس شد. ما دوست داشتیم روی این کمپین کار کنیم و مشتری نتایج را دوست داشت. چه چیز دیگری می توانید بخواهید؟!» الساندرا کاریبان، مدیر روابط عمومی دیجیتال
چیزی که دنیا سینه را می نامد – پور موی
https://www.pourmoi.co.uk/nowtrending/now-trending-what-the-world-calls-boobs-revealed
هنگامی که ما این کمپین را طراحی می کردیم، متوجه شدیم که افراد مختلف از کلمات مختلفی برای توصیف سینه استفاده می کنند، که ما را متعجب کرد که چگونه این موضوع در سراسر جهان متفاوت است. بنابراین، ما Reddit را جستوجو کردهایم تا (تقریبا) کلمات مربوط به سینهها را در هر کشوری پیدا کنیم. برای زنده کردن داستان، نتایج را بر روی یک نقشه جهانی با نام مستعار محبوب هر کشور به تفصیل در خطوط کلی کشور ارائه کرده ایم. از آنجایی که برخی از کلمات کمی خلاقتر و بدیعتر از دیگران هستند، ما همچنین از بریتانیاییها نظرسنجی کردیم تا عباراتی را که بیشترین ضربه را به ما میدهند، بیابیم.
این کمپینی است که به تازگی راه اندازی شده است که هنوز ادامه دارد، اما تاکنون توسط نشریاتی مانند Daily Star و Mail Online مورد توجه قرار گرفته است.
«این یک کمپین واقعاً سرگرمکننده و گستاخانه است که به خوبی با لحن صدای پور موی و برند کلی تطابق دارد. ما بسیار خوش شانس هستیم که آنها می دانند که می توانند به ما اعتماد کنند تا داستان های سرگرم کننده و خلاقانه تری بسازیم که بتواند کمی مرزها را جابجا کند. مشاهده نتایج ارائه شده در کارتهای صورتی زیبا هم برای محتوای سایت و هم برای مطالب مطبوعاتی خوب کار میکند – این یک روش آزمایش شده و آزمایش شده برای دریافت پیوند از سایتهای مرتبط و معتبر است. – مدی دیویس، مدیر روابط عمومی دیجیتال
دفتر مطبوعات بهترین بیت SpaSeekers – بهترین محصولات آبگرم CBD
مجله سلام
این برد سریع SpaSeekers از آرام ترین روز کشور بهره برد…
افراد دارای رتبه – جریمه های تاج گذاری
خورشید
با نزدیک شدن به تاج گذاری پادشاه چارلز، تیم Rated People برخی از پوشش ها را با یک هشدار آتش سوزی مشخص کرد.
سال اول من – بیشترین فالوورهای خانواده در TikTok
Nine Honey استرالیا
از آنجایی که «مومیایی وبلاگ نویس» به خانواده ای از تأثیرگذاران تبدیل شده است، تیم My 1st Years با رتبه بندی خانواده های TikTok که بیشترین فالوور را دارند، در اوز ارتباط برقرار کرده است.
مقایسه ماشین قراضه – رانندگی با تب یونجه
خورشید
شاید هنوز گرمای بهار نرسیده باشد، اما فصل تب یونجه قطعاً همین جاست! با وجود یک بمب گرده در افق، تیم مقایسه خودروهای قراضه نشان داده است که عطسه در حین رانندگی می تواند باعث جریمه سنگین شود.
مقایسه ماشین اسقاط – آیا رانندگی بد ارثی است؟
اتوبلاگ
هیچکس نمیخواهد اعتراف کند که عادتهای بد رانندگی خود را از پدرش گرفتهاند، اما تیم مقایسه ماشینهای ضایعاتی متوجه شدند که ناتوانی شما در اشارهکردن صحیح ممکن است ارثی باشد!
چیزی که میبینی رو دوست داری؟ با تیم روابط عمومی دیجیتال ما بنویسید تا دریابید که چگونه آنها می توانند جادوی خود را برای کمپین برند بعدی شما انجام دهند.