
پدر دو فرزند، صندلیدار مشتاق، کتابخوان و شنونده پادکست – جان در مقطعی در گذشتههای دور موفق به کسب امتیاز 2:1 در ادبیات و فوقلیسانس (Hons) در نوشتن خلاق شد. جان در سال 2015 به Click پیوست و مدت زمان طولانی را صرف جمع آوری گواهینامه های صنعت (Google IQ، AdWords، سایت های موبایل و فروش دیجیتال، Power User Analytics و احتمالاً هر چیزی که از آن زمان تاکنون منتشر شده)، HubSpot Inbound و Email، گواهینامه های Semrush و تکمیل تعدادی گذرانده است. دوره های HTML و CSS اگرچه او با پیشینه ای تقریباً منحصراً خلاقانه به آژانس ملحق شد، اما جان به سرعت به جنبه های فنی تر جستجو گرایش پیدا کرد و تجربه گسترده ای در استراتژی جستجو و SEO فنی به دست آورد، در حالی که اشتیاق خود را به نوشتن حفظ کرد – که باعث شد او مرتباً در برترین دیجیتالی ها مشارکت داشته باشد. ناشران مانند State of Digital، Semrush، B2B Marketing، The Drum و بسیاری دیگر. علاوه بر این، جان در رویدادهای مختلف صنعت در مورد موضوعات مختلف بازاریابی جستجو، از جمله اصول سئو، استودیوی داده های گوگل، جستجوی صوتی، و نکات و نکات الگوریتم های گوگل ارائه کرده است. جان بهعنوان مدیر بازاریابی دیجیتال، تیم بازاریابی داخلی را رهبری میکند و به طراحی و پیادهسازی سئو اختصاصی آژانس و استراتژیهای رسانه پولی کمک میکند.
مشخصات تیم را مشاهده کنید