
امسال سالی طولانی بود و برای بسیاری از مردم وقت آزاد زیادی برای گشت و گذار در اینترنت وجود داشت. چه کمی وقت اضافی در خانه بدون مدت زمان رفت و آمد باشد، چه کارکنان در مرخصی یا بچههایی که تا همین اواخر از مدرسه خارج شدهاند، محتوای آنلاین هرگز مهمتر از این نبوده است که به پایان سال 2020 میرویم، این تغییری نکرده است. حتی اولین ارقام نشان می دهد که استفاده از اینترنت و پهنای باند در مقایسه با ارقام سال گذشته حدود 47 درصد افزایش یافته است، با افزایش 17 درصدی نسبت به سه ماهه چهارم 2019 که در ماه مارس بازگشت. از آنجایی که مردم شروع به کار از خانه کردند و کسانی که نمی توانستند کار کنند شروع به پخش محتوا یا خواندن محتوا کردند، اعتقاد بر این است که این تعداد افزایش یافته است. به همین دلیل است که مطمئن شوید محتوای شما بهترین است، بهترین راه برای حفظ برتری در فصل جشن است – در اینجا نحوه شروع به کار آمده است.
حواس پرتی را هنگام نوشتن از بین ببرید
چه از خانه کار کنید و چه هنوز در دفتر کار، حواس پرتی همه جا وجود دارد و می تواند برای کیفیت محتوا بیشتر از آنچه فکر می کنید مضر باشد. همکاران، ایمیلها، رسانههای اجتماعی و حتی شلوغی میز کار شما میتواند تمرکز بر آنچه مینویسید را دشوار کند یا حتی احساس فوریت یا استرس را ایجاد کند. عادت کردن به کنار گذاشتن کار فعلی برای پاسخ دادن به ایمیل آسان است، اما اگر فوری نباشد، حذف این نوع حواسپرتی میتواند به بهبود جریان و کیفیت نوشتار شما کمک کند. وقتی حواستان پرت میشود، محتوایتان با خطر تکهتکه شدن مواجه میشود، که میتواند مشتریان یا مشتریان بالقوهای را که در حین خواندن به آن برخورد میکنند، آزار میدهد، اما در کل خطر محتوای با کیفیت پایین را نیز به دنبال دارد.
تحقیقات نشان میدهد که حتی حواسپرتیهای خفیف میتوانند کار را به طور قابل توجهی طولانیتر کنند و کیفیت نیز آسیب میبیند، به این معنی که یکی از بهترین راهها برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا، حذف این حواسپرتیها تا حد امکان است.
اولین طرح کلی
چه در حال نوشتن محتوای جدید باشید یا به دنبال اصلاح و اصلاح محتوای موجود در وب سایت خود باشید، مشخص کردن آنچه که قصد انجام آن را دارید یا آنچه می خواهید محتوا بیان کند، به شما کمک می کند از همان ابتدا در مسیر حرکت قرار بگیرید. وقتی طرح کلی میدهید، زمان دارید تا بهترین راه را برای رسیدن از نقطه شروع به نتیجهگیری برنامهریزی کنید و بتوانید در تمام نکات کلیدی در طول مسیر قرار بگیرید. حتی نوشتن چند موضوع در قالب عنوان می تواند به شما حس جهت گیری قوی تری در هنگام نوشتن بدهد که منجر به یکنواختی و جریان بهتر در سراسر محتوای شما می شود.
نحوه طرحریزی به فرآیندهای فکری شما و بهترین عملکرد شما بستگی دارد. برای برخی، نوشتن یک طرح کلی کافی است، در حالی که دیگران ممکن است از وقت گذاشتن برای نوشتن مطالب با دست سود ببرند. نوشتن طرح کلی یا حتی اولین پیش نویس به صورت دستی به شما زمان بیشتری می دهد تا در حین نوشتن به مسائل فکر کنید، که می تواند محتوا را آموزنده تر، جذاب تر و به طور کلی با کیفیت بالاتری کند.
مختصر باشید
محتوای کوتاه لزوماً به معنای محتوای کوتاه نیست، اما به این معنی است که باید مطمئن شوید که محتوای شما واضح و آسان است. هرگز ثابت نشده است که خوانایی محتوا یک عامل مستقیم رتبهبندی است، اما از منظر کاربر، محتوایی که به راحتی دنبال و خوانده میشود، میتواند تعامل کلی را بهبود بخشد و مشتریان را تشویق کند تا زمان بیشتری را در وبسایت شما بگذرانند، که در نهایت باعث خواهد شد احتمال تبدیل شدن بیشتر است
دانستن اینکه برای چه کسی می نویسید به شما کمک می کند بهترین سبک محتوا را برای نوشتن تعیین کنید. اگر احتمال بیشتری برای جذب کاربران با هدف اطلاعاتی دارید، محتوای طولانیتری که پاسخهایی را که به دنبال آن هستند یا راهحلی برای مشکلشان ارائه میدهد میتواند مفید باشد، اما همچنان باید فشرده و جذاب باشد تا از از دست دادن علاقه جلوگیری کند. . اگر میخواهید مخاطبان وسیعتری را جذب کنید، جملات کوتاهتر و فعالتر بهترین هستند و از واژگان رایجتر استفاده کنید تا مطمئن شوید که همه چیز قابل درک است. ابزارهایی برای تعیین خوانایی محتوای شما وجود دارد، اما بهترین راه اغلب این است که مطالب را با صدای بلند بخوانید – آیا به جملات دست می زنید یا احساس نیاز به نفس کشیدن دارید؟ مطالب ممکن است بسیار پیچیده یا خواندن آن دشوار باشد.
با محتوای خود داستان بگویید
همه یک داستان را دوست دارند و محتوایی که بتواند برخی از عناصر را ارائه دهد احتمالاً بیشترین توجه را به خود جلب می کند. مردم داستانها و حکایات را بسیار انسانیتر میدانند، و گفتن داستانهایی با محتوای شما حتی میتواند افراد را به اقدام وادار کند. داستانها قابل درکتر هستند، زمینه مرتبطتری را به نقطهای که میخواهید بسازید یا محصولی را که میخواهید بفروشید ارائه میکند – با ارائه یک عنصر داستانمانند، میتواند افراد را به انجام کاری که میخواهید برانگیزد. با به چالش کشیدن موانع با نقطه یا محصول خود، ارتباط با مشتری و جامعه برای ایجاد حس انسانیت، یا با کشف راه های جدید برای حل یک مشکل فعلی.
به بیان ساده، داستان سرایی نوعی بازاریابی احساسی است که معمولاً برای ایجاد ارتباطات عاطفی با مشتریان بالقوه و موجود استفاده می شود. این به ایجاد وفاداری و ایجاد روابط طولانیتر با مصرفکنندگان کمک میکند و اگر درست انجام شود، حتی میتواند شما را از رقبا پیشی بگیرد. موقعیتهای احساسی – حتی فقط خواندن یک مقاله – میتوانند ما را به ایجاد خاطرات ماندگارتر سوق دهند، به این معنی که خوانندگان میتوانند به برند شما بازگردند حتی اگر در زمان خواندن محتوا آماده خرید نباشند.
محتوای قدیمی یا ضعیف را بررسی کنید
بهترین راه برای حفظ محتوای خود در سال جاری، به ویژه از آنجایی که همه چیز دائماً در حال تغییر است، این است که مرتباً محتوای قدیمی یا ضعیف را بررسی کنید. 90 درصد از محتوای فهرست شده در گوگل ترافیک زیادی یا ارگانیک دریافت نمی کند، و بسیاری از آن به این واقعیت مربوط می شود که به اندازه کافی خوب نیستند. ممکن است مدتی پیش ساعتها در آنجا نشسته باشید و محتوا بنویسید، اما اگر اطلاعات قدیمی باشد یا با هدف کاربر مطابقت نداشته باشد، احتمالاً هم Google و هم پایگاه کاربر احتمالی شما به آن امتیاز بالایی نمیدهند.
به عنوان مثال، امسال، مقررات و دستورالعملهای جدیدی به طور مداوم برای مقابله با همهگیری ویروس کرونا منتشر میشوند، و کسبوکارها در همه بخشها مجبور شدهاند به سرعت شیوههای تجاری خود را تغییر دهند تا مطابقت داشته باشند – وبسایت شما نباید متفاوت باشد. از بهروزرسانیهایی در مورد نحوه عملکرد کسبوکارتان با وجود اقدامات انجام شده تا اطمینان دادن به مشتریان مبنی بر اینکه هنوز به نوعی در تجارت هستید، اطمینان از اینکه بهروز هستید و مهمترین محتوای شما تازه و مرتبط نگه داشته میشود، میتواند به شما کمک کند تا در اولویت دیگران قرار بگیرید. در چنین زمان بی ثباتی
بهبود محتوای شما می تواند به شما کمک کند تا در پایان سال 2020 و در سال جدید به تقویت مورد نیاز خود کمک کنید. اکنون بهترین زمان برای روشن کردن مسائل است، پس منتظر چه هستید؟ برای اطلاعات بیشتر، همین امروز با تیم ما تماس بگیرید.