مروری بر برنامه وابسته 1Password | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده اید و مطمئن هستید که توصیه مدیر رمز عبور ممکن است برای مخاطبان شما جذاب باشد، به جای درستی آمده اید.

برای مقاله امروز به بررسی برنامه وابسته 1Password، یکی از راحت ترین و کاربردی ترین مدیریت رمز عبور می پردازیم. ما همه چیزهایی را که باید قبل از تبدیل شدن به یک شریک 1Password بدانید، پوشش می‌دهیم، مانند میزان درآمدی که می‌توانید انتظار داشته باشید، چگونه می‌توانید به آن بپیوندید، چند وقت یک‌بار برندتان به شما پول پرداخت می‌کند و موارد دیگر.

مروری بر برنامه وابسته 1Password 1Password چیست؟

همانطور که ممکن است تا به حال متوجه شده باشید، 1Password یک مدیریت رمز عبور است که افراد می توانند از آن برای ذخیره رمزهای عبور خود استفاده کنند و حتی از برنامه بخواهند رمزهای عبور قوی را برای آنها پیشنهاد کند.

چندین پلن موجود است که در قسمت بعدی به شرح آنها می پردازیم، اما باید بدانید که یک نسخه رایگان نیز برای دستگاه های تلفن همراه و سایر موارد موجود است.

امروزه، نسخه آزمایشی رایگان تنها 14 روز است، اما در گذشته، تا زمانی که تعداد رمزهای عبور ذخیره شده از پشت بام نبود، می‌توانستید برنامه را دانلود کنید و بدون نیاز به پرداخت یک سنت، آن را برای همیشه در گوشی خود داشته باشید.

چه خدماتی را می توانید برای مخاطبان خود تبلیغ کنید؟

حتی قبل از اینکه به شریک 1Password تبدیل شوید، باید کمی وقت بگذارید و درباره آنچه باید به کاربران وبلاگ یا وب سایت خود توصیه کنید، کمی تحقیق کنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید یک بررسی خدمات بنویسید، باید جزئیاتی در مورد برنامه‌هایی که وجود دارد و ویژگی‌هایی که با آن‌ها ارائه می‌شوند را نیز توضیح دهید.

بسته به شخصیت خریدار ایده آل، عملاً دو نسخه از محصول اصلی وجود دارد. گزینه Personal & Family در دو طرح ارائه می شود، یکی با قیمت فقط 2.99 دلار در ماه در صورتحساب سالانه و دیگری هزینه 4.99 دلار در ماه برای حداکثر پنج خانواده.

برخی از تفاوت‌های اصلی بین این دو طرح شامل ویژگی‌هایی برای اشتراک‌گذاری و مدیریت همه چیزهایی است که سایر اعضای خانواده می‌توانند انجام دهند یا ببینند، و همچنین توانایی بازیابی حساب‌ها برای کسانی که گم شده‌اند یا رمز عبورشان فراموش شده است – این موارد اضافی شامل می‌شوند. در طرح بالاتر

همچنین این گزینه برای شخصی در برنامه خانواده 1Password وجود دارد که تا پنج مهمان دیگر را دعوت کند، البته، حتی اگر عضوی از یک خانواده نباشند.

در مورد راه حل تیم و کسب و کار، سه طرح اصلی در این دسته وجود دارد. ما نمی‌توانیم جزئیات زیادی در مورد Enterprise وارد کنیم و دلیل آن این است که قیمت‌گذاری بر اساس نیازهای هر کسب و کار سفارشی شده است. اما برخی از ویژگی‌های اضافی موجود در این یکی از یک مهندس onboarding تا یک مدیر حساب اختصاصی است.

بسته شروع Teams، مقرون به صرفه‌ترین بسته، 19.95 دلار در ماه است و می‌توان آن را تا چهارده روز به صورت رایگان امتحان کرد. برای مقایسه، کسب و کار فقط 7.99 دلار در ماه هزینه دارد.

اما تفاوت این دو چیست؟ خوب، Business با حداکثر 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی اسناد برای هر کاربر ارائه می شود، در حالی که گزینه 1Password Teams تنها شامل 1 گیگابایت است. طرح بزرگتر همچنین شامل انواع ویژگی های اضافی مانند گزارش ها، نظارت بر نقض امنیت، گزارش های استفاده و موارد دیگر است.

نیازی به گفتن نیست که این طرح‌های بالاتر پاسخگوی نیازهای کاربرانی است که یا برای شرکت‌های بزرگ کار می‌کنند و می‌خواهند مطمئن شوند که اطلاعات آنها کاملاً محافظت می‌شود، یا مالکان و مدیران واقعی استارت‌آپ‌ها.

به برنامه ارجاع 1Password بپیوندید

این شرکت یک صفحه رسمی در مورد برنامه خود در سایت دارد، بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری نهایی ابتدا آن را مطالعه کنید.

اما نکته اصلی این است که در مقایسه با بسیاری از برنامه‌های وابسته دیگر که در گذشته به آنها نگاه کرده‌ایم، این یکی به شما این امکان را می‌دهد که همه چیز را از طریق یک شبکه جداگانه اجرا کنید.

به نظر می رسد CJ Affiliate یکی از گزینه های انتخابی برای برند 1Password باشد زیرا آنها پیوند برنامه خود را از طریق این پلتفرم در سایت خود قرار می دهند. پس از ایجاد یک حساب کاربری CJ Affiliate، می توانید برنامه را جستجو کرده و در آنجا درخواست دهید.

اگر درخواست شما از آنچه که ما جمع آوری کرده ایم با بررسی بررسی های انجام شده توسط سایر بازرگانان این برنامه تایید یا رد شود، زمان زیادی طول نمی کشد تا پاسخی دریافت کنید.

اگر بتوانید اطلاعاتی در مورد میزان ترافیک ارگانیک دریافتی و روش های دقیقی که قصد دارید 1Password را برای خوانندگان خود تبلیغ کنید، ارائه دهید، قطعاً ضرری نخواهد داشت. اینفلوئنسرها یا ناشران بزرگ شانس بیشتری برای پذیرش در برنامه با کمترین تلاش ممکن دارند.

در نهایت، اگر جایگاه شما فناوری یا چیزی مرتبط با آن باشد، چه در مورد نرم افزار بازاریابی یا چیز دیگری بنویسید، احتمالاً سریعتر در برنامه پذیرفته می شوید. پس از انجام، کد ارجاع 1password خود را دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای تبلیغ خدمات استفاده کنید.

با پیوند وابسته 1Password خود چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

کمیسیون احتمالاً مهمترین عامل در هنگام پیوستن به هر برنامه وابسته است. بنابراین اگر بخواهید شریک 1Password شوید چه سودی برای شما دارد؟

خوب، هر بار که شخصی برای یک حساب ثبت نام می کند، نرخی معادل 2 دلار دریافت می کنید. این قطعاً زیاد به نظر نمی رسد، اما حقیقت این است که شما همچنین 25 درصد از مبلغی را که آنها برای اشتراک خود می پردازند، چه یک برنامه ماهانه یا سالانه، کمیسیون دریافت می کنید.

همچنین، این یک نرخ تکراری برای اولین سال اشتراک ارجاعات شما است، بنابراین شما فرصتی برای کسب درآمد غیرفعال دارید.

در مورد مدت زمان واقعی کوکی ها، باید بپذیریم که اطلاعات متناقضی در این مورد پیدا کردیم. برخی منابع نشان می‌دهند که این تنها 30 روز است، در حالی که برخی دیگر در مورد یک دوره 45 روزه ردیابی کوکی صحبت می‌کنند.

آستانه پرداخت نیز وجود دارد و 50 دلار است. این تا حدودی قابل قبول است با توجه به اینکه بسیاری از برنامه های دیگری که در گذشته در مورد آنها صحبت کرده ایم آستانه هایی مانند 100 دلار یا بیشتر دارند (بقیه حتی محدودیتی تا 300 دلار دارند که ممکن است برای برخی از شرکا بسیار دشوار باشد).

از آنجایی که از CJ Affiliate برای پیوستن به برنامه استفاده خواهید کرد، روش‌های پرداختی که اکنون در آنجا موجود است، از چک تا واریز مستقیم است. همچنین اگر در ایالات متحده نیستید و نمی توانید چک را دریافت کنید، می توانید از طریق Payoneer پول خود را برداشت کنید.

مزایا و معایب شریک 1Password بودن

همانطور که تقریباً در مورد هر برنامه ای که ممکن است علاقه مند به پیوستن به آن در مرحله ای از سفر بازاریابی وابسته خود باشید، هم مزایا و هم معایبی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

آیا با تبلیغ 1Password به عنوان یک محصول جداگانه در وب سایت یا صفحه اجتماعی خود ثروتمند خواهید شد؟ احتمالا نه. با این حال، حداقل کمیسیون 2 دلاری حتی برای مشتریان بالقوه نیز در دسترس است، بنابراین حتی اگر کسی دوره آزمایشی 14 روزه را دریافت کند، باز هم مبلغی به شما پرداخت می شود.

بیشترین سودی که می توانید با ارجاع این خدمات انتظار داشته باشید، برای موقعیت هایی است که یکی از ارجاع دهنده های شما طرح خانواده یا یکی از این دو را که برای تیم ها یا مشاغل طراحی شده است، دریافت می کند.

بنابراین در حالی که کمیسیون می تواند بهتر باشد، حداقل 25٪ در هر فروش در یک دوره یک ساله دریافت خواهید کرد. همچنین، این واقعیت که این یکی از طریق CJ Affiliate کار می‌کند یک مزیت دیگر است، زیرا یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین شبکه‌های موجود در حال حاضر است – بنابراین اگر با مشکلی مواجه شدید، احتمالاً کسی را خواهید داشت که در مورد آن صحبت کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: مروری بر برنامه وابسته به جریان وب

جایگزین های برنامه وابسته 1Password

اگر به دلایلی ممکن است متوجه شوید که برنامه وابسته 1Password برای شما مناسب نیست، در اینجا چند گزینه دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید – و همه آنها در یک جایگاه قرار دارند و محصولات مشابهی را می فروشند.

LastPass

این محبوب ترین برنامه افزودنی و برنامه ای است که افراد برای مدیریت رمز عبور خود از آن استفاده می کنند. یک نسخه رایگان در دسترس است، اما فقط اجازه استفاده در یک دستگاه را می دهد – بنابراین می توانید رمزهای عبور خود را برای مثال روی لپ تاپ یا تلفن همراه یا رایانه لوحی خود ذخیره کنید.

در مورد برنامه وابسته آنها، آنها به ازای هر یک از طرح های پولی که پس از کلیک بر روی پیوند وابسته شما دریافت می کنند، به شما نرخ 25% می پردازند. خوبی این یکی این است که کوکی 45 روز دوام می آورد، بنابراین کمی بیشتر از چیزی است که ممکن است با دیگران انتظار داشته باشید.

همچنین، برنامه وابسته LastPass از طریق Impact Radius، یک شبکه وابسته جداگانه کار می‌کند – که در آن می‌توانید به راحتی تمام آمار و تبدیل‌های خود را بررسی کنید، حتی زمانی که به صدها برنامه ملحق شده‌اید.

RoboForm

برنامه وابسته RoboForm خود مدیریت است، بنابراین شما آن را در هیچ شبکه جداگانه دیگری پیدا نخواهید کرد. ما آن را دوست داریم زیرا 30٪ درآمد از تمام فروش های انجام شده از طریق پیوندهای وابسته شما، عمدتاً اشتراک های شخصی، ارائه می دهد.

با این حال، اگر نمی‌خواهید از برنامه اخراج شوید، شرایط کاملاً واضحی وجود دارد، مانند این که حتی نمی‌توانید صفحه فرود خود را از طریق PPC تبلیغ کنید. حداقل آستانه پرداخت 30 دلار برای پی پال و 50 دلار برای چک های دلاری است (ظاهراً فقط در ایالات متحده موجود است).

داشلین

وقتی صحبت از این موضوع می شود، چیزهای خوب و بد وجود دارد – نکته خوب، نرخ 25 درصدی است که می توانید در تمام فروش ها انتظار داشته باشید. نکته منفی مدت کوکی 1 روزه است که در حال حاضر فقط در برنامه های وابسته کمتر محبوب مانند Amazon Associates دیده ایم.

چه این یک نقطه ضعف یا یک مزیت برای شما باشد، ما همچنین می خواهیم توجه داشته باشیم که همه برنامه های ماهانه ای که در Dashlane پیدا می کنید مقرون به صرفه هستند و فقط از 2 دلار شروع می شوند، بنابراین مخاطبان شما ممکن است تمایل کمتری به امتحان آنها داشته باشند. .

Locker.io

این یکی از بهترین جایگزین‌هایی است که ما توانسته‌ایم ردیابی کنیم و دلیل اینکه ما این را می‌گوییم این است که کمیسیون برای اولین ماه استفاده برای هر ارجاع جدیدی که به آنها ارسال می‌کنید 50٪ است.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد. برای هر اشتراک اضافی بعدی که ارجاع‌های شما دریافت می‌کنند، همچنان نرخ 10% به شما پرداخت می‌شود. اگر یکی از مخاطبان شما پس از کلیک کردن روی پیوند وابسته Locker.io شما تصمیم بگیرد که اشتراک یکساله را دریافت کند، نرخ 35٪ به شما پرداخت می شود.

شاید تنها نقطه ضعفی که در حین تحقیق در مورد آن با آن مواجه شدیم این واقعیت است که شما باید از وب سایت خود شرکت بپیوندید – هیچ راه دیگری برای انجام آن وجود ندارد.

Keeper Security

برنامه وابسته Keeper Security از طریق Rakuten، شبکه دیگری که در مورد آن نوشته ایم و در بسیاری از مقالات قبلی به آن اشاره کرده ایم، کار می کند. فرم درخواستی که باید پر کنید بسیار آسان است و در کمتر از یک هفته پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

پس از تأیید، می توانید حداقل 10٪ از تمام خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای وابسته Keeper Security خود را انجام دهید. حتی زمانی که شخصی می خواهد این سرویس را امتحان کند و نسخه آزمایشی رایگان را دریافت کند، 5 دلار به شما پرداخت می شود.

Enpass

این یکی توسط شبکه وابسته Impact Radius اجرا می‌شود که در گذشته به تفصیل به آن پرداخته‌ایم (اگر مایل هستید، از عملکرد جستجو در وبلاگ برای خواندن آن استفاده کنید).

پیوستن به برنامه به لطف پلتفرم Impact آسان است، اما این تنها دلیلی نیست که باید شریک Enpass شوید. شما بابت هر خریدی که از طریق پیوندهای وابسته خود انجام می دهید 30٪ کمیسیون دریافت می کنید که بسیار مناسب است.

برای بهتر کردن اوضاع، هر ماه با این برنامه دستمزد دریافت می‌کنید، بنابراین نگرانی کمتری در مورد آن وجود دارد. به علاوه، انواع تخفیف‌ها و تبلیغات فصلی وجود دارد که می‌تواند به شما در بهبود تبدیل‌هایتان کمک کند.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *