مروری بر برنامه وابسته GrooveFunnels | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

بازاریابی وابسته همیشه یک راه عالی برای تنوع بخشیدن به جریان های درآمدی شما بوده است، بنابراین اگر وبلاگ یا وب سایت نسبتا موفقی دارید، ممکن است به دنبال فرصت های جدیدی باشید.

و اگر شما هم در جایگاه مناسبی قرار دارید، برنامه وابسته GrooveFunnels ممکن است درست در مسیر شما باشد. در مقاله امروز، همه چیز را بررسی می‌کنیم، از اینکه چقدر می‌توانید برنده شوید تا قوانینی که نباید زیر پا بگذارید، و همچنین به شما چند جایگزین می‌دهیم.

مروری بر برنامه های وابسته GrooveFunnels Groove چیست؟

GrooveFunnels تنها بخشی از برنامه هایی است که این شرکت ارائه می دهد. تحت نام جمعی Groove، این برند به کاربران امکان می دهد تقریباً به هر چیزی در اینترنت دست یابند.

اگرچه کمی ناعادلانه خواهد بود، بهترین راه برای توصیف کاری که Groove انجام می دهد این است که آن را یک شرکت نرم افزار بازاریابی بنامیم.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

به عنوان یک Groove Associate، می توانید محصولات دیجیتالی مختلفی را به دنبال کنندگان خود توصیه کنید، از سرویس واضح GrooveFunnels که به بازاریابان و صاحبان مشاغل کوچک اجازه می دهد تا کسب و کار خود را در اسرع وقت به GrooveMail، یک سرویس اتوماسیون که به افراد اجازه می دهد در با لیست ایمیل آنها و غیره تماس بگیرید.

برخی از برنامه های دیگری که ممکن است بتوانید به خوانندگان خود توصیه کنید به شرح زیر است:

GroovePages GrooveSell GrooveAffiliate GrooveKart GrooveMember GrooveVideo GrooveBlog GrooveWebinar GrooveProof

تعجب آور است، اما کیفیت و ویژگی های غنی برخی از این محصولات استثنایی است. برای مثال، با GroovePages، هر کسی می‌تواند یک وب‌سایت با یک صفحه‌ساز آسان برای استفاده بسازد که تقریباً همه چیز از طراحی واکنش‌گرا گرفته تا هزاران قالب برای انتخاب دارد.

بدیهی است که GrooveFunnels می تواند برای ایجاد قیف های بازاریابی استفاده شود، اما نه تنها این – همچنین می توان از آن برای فروش محصولات، دریافت سرنخ ها و ردیابی قیف های ایجاد شده در گذشته استفاده کرد.

GrooveMail همه چیزهایی را که از سازنده ایمیل گرفته تا لیست های بازاریابی، فرم ها، تحویل، تقسیم بندی و موارد دیگر نیاز دارید، ارائه می کند.

GrooveSell به عنوان جایگزینی برای سرویس‌هایی عمل می‌کند که ممکن است قبلاً درباره آنها شنیده باشید، یعنی ThriveCart، Infusionsoft یا SamCart – بنابراین در فروش محصولات و خدمات آنلاین، از مدیریت ایمیل‌های تراکنش گرفته تا جمع‌آوری اطلاعات مشتری، همه چیز را در یک مکان دارید.

بقیه خدمات تقریباً خود توضیحی هستند، اما آنچه ما سعی داریم بر آن تأکید کنیم این است که اگر می‌خواهید در سفر شریک Groove خود تا حد امکان موفق باشید، چیزهایی که می‌توانید به مخاطبان خود توصیه کنید کم نیست.

هزینه Groove چقدر است؟

همانطور که احتمالاً می دانید اگر قبلاً از بازاریابی وابسته استفاده کرده اید، قیمت گذاری نقش مهمی در ترغیب مردم به خرید تقریباً هر چیزی آنلاین دارد.

یک نسخه رایگان از Groove در دسترس است، بنابراین نگرانی کمتری در مورد آن وجود دارد، و دارای ویژگی های زیادی است، اما بیش از چند محدودیت نیز دارد. به عنوان مثال، کاربرانی که در طرح رایگان باقی می‌مانند ماهیانه 500 مخاطب و 2500 ایمیل ارسال می‌کنند با GrooveMail، یک دامنه سفارشی و حداکثر 25 صفحه میزبانی شده با GroovePages، یک وبلاگ با GrooveBlog، فروشگاه‌های تجارت الکترونیک نامحدود با GrooveKart و غیره.

با این حال، آنها به کتابخانه قالب، الگوهای بازاریابی ایمیلی، سازنده ایمیل، یا هیچ ادغام دسترسی ندارند. ضمناً آنها در برنامه وابسته Groove به سطح دوم دسترسی ندارند، بنابراین کسب درآمد بیشتر غیرممکن است.

طرح راه‌اندازی با همان ویژگی‌هایی که قبلاً به آن اشاره کردیم ارائه می‌شود، اما امکانات اضافی زیادی مانند یکپارچه‌سازی نامحدود، پورتال‌های مختلف از Stripe تا PayPal، سه وبینار خودکار، سه سایت عضویت و موارد دیگر وجود دارد.

این طرح معمولاً 99 دلار در ماه صورت‌حساب می‌شود، اما با مدل صورتحساب سالانه، قیمت در ماه فقط 39.99 دلار خواهد بود.

همانطور که انتظار می رود، طرح CREATOR با تمام ویژگی هایی که قبلاً در طرح راه اندازی گنجانده شده است و موارد اضافی مانند 5000 مخاطب، 50000 ایمیل ارسالی در ماه، 30% کمیسیون وابسته، ادغام نامحدود، پورتال ها و وبلاگ ها و دسترسی به کتابخانه قالب برای وب سایت ها ارائه می شود. .

هزینه فروشگاه هنگام خرید این طرح نیز حذف می شود که یک نقطه فروش عالی است. هزینه اشتراک CREATOR 149 دلار در ماه است، اما با مدل صورتحساب سالانه به تنها 83 دلار در ماه کاهش می یابد.

سه طرح سخاوتمندانه دیگر به نام‌های PRO، PREMIUM و PREMIUM + LIFETIME وجود دارد که دومی گران‌ترین است اما شامل همه چیز از مخاطبین نامحدود و ارسال نامحدود تا دسترسی به پلتفرم طراحی گرافیک قیفی است.

چگونه به یک GrooveFunnels Affiliate تبدیل شویم

ثبت نام در این برنامه نسبتا آسان است. نکته منفی این است که به نظر نمی رسد در یک پلت فرم وابسته جداگانه میزبانی شود، به این معنی که شما باید همه چیز را در وب سایت شرکت کنترل کنید.

همچنین، شما عملا هیچ راهی برای دسترسی به برنامه ندارید، مگر اینکه یک حساب Groove داشته باشید، چه رایگان و چه پولی.

شما فقط می توانید از طریق حساب کاربری خود به داشبورد وابسته خود دسترسی پیدا کنید و به چیزی به نام “برنامه وابسته” دسترسی پیدا کنید، که شامل همه چیز از تبلیغات و پیوندها گرفته تا پیوندهای ردیابی، پاداش ها و هر چیز دیگری است که می توانید نیاز داشته باشید.

آیا GrooveFunnels قانونی است؟

بله، هم شرکت Groove و هم سرویس GrooveFunnels قانونی هستند، بنابراین نگرانی کمتری در مورد آن وجود دارد. شما هیچ چیز مبهمی را به مخاطبان خود توصیه نمی کنید، بنابراین از این طریق شکایتی دریافت نخواهید کرد.

بیش از اندازه کافی نظرات مثبت آنلاین برای این سرویس وجود دارد و به نظر می رسد که در حال رشد است، هم از نظر برنامه های ارائه شده و هم از نظر ویژگی هایی که با آنها ارائه می شود.

کمیسیون های وابسته GrooveFunnels – چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

شما با یک کمیسیون 20 درصدی برای عضویت های ارجاع شده از طریق پیوند وابسته خود و سرنخ هایی که از این طریق به دست می آورید، شروع می کنید. این قیمت برای افرادی که دارای حساب Groove هستند اما رایگان است یا هنوز به Premium ارتقاء نداده اند در دسترس است.

به هر حال، شما به نوع خاصی از طرح ممتاز نیاز دارید – حتی طرح آغازین شامل افزایش 40 درصدی کمیسیونی نیست که هر شرکت وابسته در این مورد به دنبال آن است، به این معنی که باید خودتان به برنامه مادام العمر پلاتینیوم ارتقا دهید. این نرخ در دسترس شما قرار گیرد.

از آنجایی که هزینه اشتراک Platinum Lifetime می تواند گزاف باشد (تقریباً 2000 دلار است)، یک طرح اقساطی در دسترس است، بنابراین می توانید به جای یک پرداخت، چندین پرداخت انجام دهید.

حتی می توانید یک مدل 6 قسطی را انتخاب کنید که در آن هر پرداخت به 597 دلار کاهش می یابد. بهتر از همه، هنگامی که مبلغ کامل را پرداخت کردید، تمام محصولات Groove را با تمام ویژگی‌هایشان مادام العمر دریافت می‌کنید.

اطلاعات پرداخت

از آنچه ما توانستیم جمع آوری کنیم، دو روش پرداخت اصلی با این برنامه وابسته وجود دارد – PayPal و حواله های بانکی معمولی.

هر دو روش دارای مزایا و معایبی هستند، اما ما به آنها نمی پردازیم زیرا شما فقط باید یکی را انتخاب کنید که با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد.

با این حال، اطلاعاتی وجود دارد که باید با آنها آشنا باشید تا بعداً غافلگیرکننده نباشید. تنها پس از انجام دو فروش پولی می توانید به صورت هفتگی دستمزد دریافت کنید.

با توجه به اینکه برخی از فروش ها با یک دوره آزمایشی رایگان شروع می شود که می تواند تا 14 روز ادامه داشته باشد، در ابتدا در داشبورد وابسته خود کمیسیونی مشاهده نخواهید کرد. هنگامی که ظاهر شد، می توانید انتظار داشته باشید که پس از یک دوره 37 تا 42 روزه بتوانید برنده ها را پس بگیرید.

دلیل وجود این دوره انتظار این است که مشتریان می توانند در ماه اول پس از اشتراک در طرح Groove درخواست بازپرداخت کنند – پس از آن یک دوره بافر وجود دارد که 7 روز طول می کشد. با فاکتورگیری در تعطیلات آخر هفته و روزهای تعطیل احتمالی، همه اینها به 42 روز کاهش می یابد.

برای اینکه بتوانید برنده های خود را برداشت کنید یا طبق برنامه پرداخت معمولی وجه هفتگی دریافت کنید، باید اطلاعات مالیاتی خود را در حساب وابسته خود تکمیل کرده باشید.

مزایا و معایب شریک Groove بودن

مانند هر برنامه وابسته دیگر، این برنامه نیز دارای مزایا و معایب احتمالی است.

نرخ کمیسیون کاملا مناسب است، به خصوص زمانی که به قیمت طرح هایی که در قسمت اول بررسی خود اشاره کردیم نگاه می کنید. اگر افراد را وادار به ثبت نام حتی برای طرح راه اندازی کنید، می توانید سودهای بسیار جدی کسب کنید.

از نظر الزامات، هیچ شگفتی وجود ندارد زیرا Groove از شرکای خود می‌خواهد که از تبلیغات مشابه سایر شرکت‌های مدیریت برنامه‌های وابسته خودداری کنند – هرزنامه، تخفیف‌های نقدی، کلاهبرداری، پر کردن کوکی‌ها، استفاده از کارت‌های اعتباری تقلبی یا ارائه نادرست برنامه‌ها در Groove یا محصولات.

در مورد دوره انتظار زمانی که می‌توانید پول دریافت کنید، باز هم این غیرعادی نیست زیرا برخی از شرکت‌های دیگر دوره‌های انتظار برای Net60 دارند، بنابراین می‌توانید منتظر دو ماه نشستن در انتظار باشید تا درآمدتان به صورت حسابتان برسد.

شاید تنها راهی که این برنامه می‌توانست بهتر باشد، استفاده از یک مدل قیمت‌گذاری کاربرپسندتر بود – منظور ما از این است که در حالی که همه ابزارهای بازاریابی و مزایای موجود در هر طرح عالی هستند، فروش برنامه‌ها به‌صورت جداگانه می‌توانست آن را به ارمغان بیاورد. برای شما، به عنوان یک شرکت وابسته، آسان است، زیرا هزینه هر یک چندان گزاف نخواهد بود.

به طور کلی، به نظر می‌رسد که این یک برنامه وابسته بسیار خوب برای ثبت‌نام است، حتی با نقص‌های جزئی که ذکر کردیم – و خود برنامه‌ها عالی هستند، به این معنی که شما چیزی مفید را به مخاطبان خود توصیه می‌کنید، نه فقط کمیسیون پولی کسب کنید.

برنامه های جایگزین GrooveFunnels ClickFunnels Affiliate Program

ما در گذشته یک بررسی جداگانه درباره برنامه وابسته ClickFunnels نوشته‌ایم، بنابراین اگر کمی وقت دارید، حتماً توصیه می‌کنیم آن را بخوانید.

از نظر قیمت، کم و بیش شبیه همان چیزی است که در هنگام توضیح GrooveFunnels درباره آن صحبت کردیم، اما مایلیم توجه داشته باشیم که دومی از نظر برنامه ها، هم از نظر تعداد و هم از نظر ویژگی، کمی سخاوتمندتر است.

کمیسیون اصلی شما به عنوان یک زیرمجموعه ClickFunnels 20٪ است، اما بسته به میزان کسب و کاری که به شرکت مراجعه کرده اید تا 30٪ و حتی 40٪ افزایش می یابد. روش‌های پرداخت در اینجا کمی متنوع‌تر است، زیرا می‌توانید هر چیزی از PayPal، ECH، نقل و انتقالات محلی یا چک را انتخاب کنید.

SamCart

این یکی دیگر از برنامه های وابسته خودگردان است که ممکن است به عنوان جایگزینی برای GrooveFunnels برای شما کار کند. اگرچه از نظر ویژگی ها سخاوتمندانه کمتری دارد، بنابراین پیشنهاد می کنیم آن را بردارید تا همه تخم مرغ های خود را در یک سبد نگه ندارید.

به‌عنوان یک شرکت وابسته به SamCart، می‌توانید انتظار داشته باشید که 40 درصد از مبلغی را که مراجعان شما برای اشتراک خود در کل دوره اشتراک خود می‌پردازند، بپردازید. توجه داشته باشید که قیمت این یکی بسیار مقرون به صرفه است، با کمترین طرح فقط 49 دلار در ماه – بنابراین با این برنامه وابسته به سرعت ثروتمند نخواهید شد.

پرش کردن

برنامه وابسته Unbounce بسیار ساده است، اما می‌توانیم بگوییم که از نظر کمیسیون کمی ناامیدکننده است (مخصوصاً وقتی آن را در کنار آنچه GrooveFunnels در این زمینه ارائه می‌دهد قرار دهیم).

نرخی که می توانید برای هر فروش تکمیل شده انتظار داشته باشید 20٪ است – نکته خوب این است که تکرار می شود، بنابراین حداقل هر بار که معرفی کنندگان شما اشتراک خود را تمدید می کنند، کمیسیون به شما پرداخت می شود.

تنها راه پرداخت با این یکی از طریق PayPal یا Stripe است.

افکار نهایی

بنابراین، آیا منطقی است که از Groove برای اهداف بازاریابی وابسته خود استفاده کنید؟ به طور کلی، به نظر می رسد این یک برنامه بسیار قوی است، بنابراین پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید – به خصوص اگر به دنبال تنوع بخشیدن به جریان درآمد خود هستید.

و اگر هنوز متقاعد نشده اید، در اینجا چند جایگزین دیگر وجود دارد (برخی از آنها را در گذشته بررسی کرده ایم، بنابراین پیوندها را نیز بررسی کنید!).

LeadPages OptimizePress Kajabi Sendinblue HubSpot ActiveCampaign

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *