
اگر وبسایت یا وبلاگ دیجیتال مارکتینگ دارید و به طور کلی از طریق تبلیغات آنلاین و ابزارهای غیرسنتی برای تبلیغ آن، بیشترین استفاده را از کسب و کار میبرید، احتمالاً به دنبال فرصتهای کسب درآمد مناسب هستید.
برای مقاله امروز، یک نمای کلی از برنامه وابسته Zoho آماده کردهایم، که در آن همه چیزهایی را که در مورد این گزینه باید بدانید – از کمیسیون وابسته Zoho گرفته تا اینکه چقدر آسان است به برنامه بپیوندید، پوشش میدهیم. همچنین در صورتی که Zoho برای شما مناسب نباشد، به شما چند گزینه میدهیم.
#عنوان_تصویر
مروری بر برنامه وابسته Zoho Zoho چیست؟
Zoho یک شرکت است که در ابتدا در هند تاسیس شد و اکنون دفاتری در سراسر جهان دارد. از سال 1996، دفتر مرکزی آن در چنای، هند و پلسانتون، کالیفرنیا قرار دارد. توسط Sridhar Vembu و Tony Thomas تاسیس شد.
اگرچه وب سایت آنها به نظر می رسد که مستقیماً متعلق به دهه 90 است، Zoho یک پلت فرم CRM بسیار مؤثر است. می توان از آن برای همه چیز استفاده کرد، از ارسال ایمیل های تجاری امن گرفته تا مدیریت امور مالی از طریق ویژگی Books.
این کمی پیچیده تر از سایر خدمات بازاریابی ایمیلی است به این معنا که می توان از آن برای مدیریت یک تیم نیز استفاده کرد. ویژگیهای زیادی برای به اصطلاح Workplace وجود دارد، به خصوص که افراد را قادر میسازد نه تنها در تماس باشند، بلکه جلسات آنلاین، اسپرینتها و حتی در انجام کارهای مختلف به یکدیگر کمک کنند.
در مورد برنامه هایی که Zoho می تواند با آنها ادغام کند، تنوع بسیار زیادی وجود دارد و همچنین برنامه های Zoho مانند Forms، Social، Survey، Backstage، Bookings، Commerce و هر چیز دیگری که از نظر فروش و بازاریابی می خواهید در دسترس است.
آنها حتی خدمات مشتری و مدیریت فناوری اطلاعات را به همراه مزایای منابع انسانی دارند.
چه خدماتی را می توانید برای مخاطبان خود تبلیغ کنید؟
ما قبلاً به برخی از ویژگیهایی که Zoho به کاربران احتمالی ارائه میدهد اشاره کردهایم، بنابراین بیایید به برنامههایی که میتوانید به دنبالکنندگان خود توصیه کنید نگاهی بیندازیم.
اول از همه، یک آزمایش رایگان در دسترس است، به این معنی که خوانندگان وبلاگ یا وب سایت شما می توانند Zoho را قبل از تعهد مالی امتحان کنند. طرح اول استاندارد نام دارد و 14 یورو برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. با این یکی می توانید چرخه فروش خود را خودکار و بهینه کنید.
بعدی به عنوان Professional شناخته می شود و 23 یورو برای هر کاربر در ماه شارژ می شود و شامل ویژگی های قبلی است. با کمک آن می توانید رشد را تسریع کنید و جذب مشتری را بهبود بخشید.
طرح Enterprise 40 یورو برای هر کاربر در ماه هزینه دارد و مزایایی با برخی مزایای اضافی مانند توانایی مدیریت عملیات جهانی و دسترسی به Zoho کامل CRM دارد.
در نهایت، برنامه به اصطلاح Ultimate 52 یورو در ماه هزینه دارد و کاملاً با تمام ویژگی هایی که ممکن است نیاز داشته باشید، ارائه می شود، خواه این اطلاعات بینش ایمیل و ارزهای متعدد، قوانین واگذاری، کانال های متعدد یا وظایف، تماس ها و رویدادها باشد.
به طور خلاصه، اینها برنامه هایی هستند که ممکن است لازم باشد هنگام توصیه Zoho به مخاطبان خود در محتوای خود ذکر کنید.
به برنامه وابسته Zoho CRM بپیوندید
اگر می خواهید شریک Zoho شوید، اولین چیزی که باید به آن اشاره کنید این است که یک برنامه خود مدیریت است. به عبارت دیگر، آن را در هیچ شبکه وابسته انفرادی دیگری، چه FlexOffers، Impact Radius، CJ Affiliate یا چیز دیگری، پیدا نخواهید کرد.
این می تواند برای شرکت های وابسته با تجربه که ده ها و ده ها وب سایت خاص دارند کمی آزاردهنده باشد، اما ما آن را یک نقص کامل نمی دانیم.
یک فرم نسبتاً ساده وجود دارد که باید آن را پر کنید تا شریک این برند شوید. آنها نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، ایمیل، کشوری که در آن قرار دارید، نوع سازمانی که به آن وابسته هستید، مرکز داده و صنعت شما را می پرسند.
شما همچنین باید روش اصلی تبلیغاتی خود را انتخاب کنید و برخی از گزینه ها از بازاریابی ایمیلی گرفته تا بازاریابی تلفن همراه، بازاریابی موتورهای جستجو و محتوا را شامل می شود.
در هر صورت، عضویت در برنامه وابسته زوهو بسیار ساده و آسان است، بنابراین لازم نیست نگران چیزی در این زمینه باشید.
با برنامه وابسته ایمیل Zoho چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟
این یکی از مهمترین بخشهای این مقاله است، بنابراین در اینجا چیزی است که باید در مورد کمیسیون وابسته Zoho بدانید – هر بار که شخصی از طریق پیوند ارجاع شما خریدی انجام میدهد، نرخ 15% دریافت میکنید. این درصدی است که می توانید برای فروش واقعی انتظار داشته باشید، بنابراین سرنخ های سرد در نظر گرفته نمی شوند.
خوبی برنامه این است که کوکی 90 روز کامل دوام می آورد و سه برابر بیشتر از استاندارد صنعتی است که اکنون 30 روز است.
همچنین شایان ذکر است که شما بابت تمام خریدهای انجام شده در یک دوره 12 ماهه 15 درصد کمیسیون دریافت می کنید، بنابراین این نرخ اساساً یک نرخ تکراری است – اما اگر شخصی اشتراک خود را لغو کند، بدیهی است که کمیسیون خود را از دست خواهید داد.
بهعلاوه، همه ارجاعدهندههای شما با دریافت یک طرح پولی 100 دلار اعتبار دریافت میکنند که میتوانند از آن برای ارتقای حسابهای خود و دسترسی به ویژگیهای اضافی استفاده کنند.
هیچ محدودیتی برای اینکه چقدر می توانید برنده شوید وجود ندارد، بنابراین اگر فکر می کنید عملکرد شما فوق العاده خواهد بود، می توانید هر چقدر که می خواهید درآمد کسب کنید.
آستانه ها و روش های پرداخت
تنها روش پرداخت موجود با این برنامه، حداقل از آنچه در سایت رسمی این برند متوجه شدیم، PayPal است. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، در مورد PayPal هم چیزهای خوب و هم بد وجود دارد، با توجه به اینکه این پی پال بسیار در دسترس است.
از سوی دیگر، PayPal در مورد حذف اکانت ها بدون توضیح خاص، شهرت بسیار بدی دارد و همچنین در برخی کشورها در دسترس نیست.
در مورد آستانه، قبل از اینکه بتوانید درآمد خود را برداشت کنید، باید حداقل 100 دلار کمیسیون درآمد داشته باشید. از نظر فرکانس، لازم نیست نگران چیزی باشید زیرا پرداخت ها هر ماه انجام می شود.
مزایا و معایب شریک Zoho بودن
در حالی که نرخ کمیسیون این برنامه وابسته ممکن است چیزی ارزش نوشتن در مورد آن به نظر نرسد، صورتحساب برنامه ها سالانه است، که به این معنی است که شما به یکباره پول زیادی به دست خواهید آورد.
البته، ارجاعکنندگان شما این گزینه را دارند که آزمایشی رایگان را امتحان کنند، اما با در نظر گرفتن کوکی 90 روزه، حداقل میتوانید مطمئن باشید که اگر تصمیم به دریافت اشتراک پولی بگیرند، میتوانید این کمیسیون را دریافت کنید.
اگر برنامه Zoho خود مدیریت نمی شد، بهتر بود، اما واقعاً نمی تواند مشکلی ایجاد کند، بنابراین چیزی است که به راحتی قابل مدیریت است.
روشهای پرداخت میتوانست کمی متنوعتر باشد، به این معنا که Zoho حداقل میتوانست به پرداختهای PayPal و Payoneer اجازه دهد، اگر نه انتقال بانکی و چک.
بازاریابی وابسته برای Zoho CRM – بهترین روش ها
از آنجایی که تا پنج روز کاری منتظر خواهید بود تا یک مدیر وابسته برای بررسی درخواست شما با شما تماس بگیرد، ممکن است بخواهید در مورد راه های خوبی برای تبلیغ Zoho به مخاطبان خود فکر کنید.
ظاهراً این برند ایده مرتبط ساختن نام خود را با طرفداران و تأثیرگذاران صنعت و همچنین مشاغل در جایگاه های کم و بیش مشابه دوست دارد. اما اگر در فضای اشتباهی هستید، به این معنا که یک وبلاگ نویس مد هستید یا هر چیز دیگری، ممکن است در نتیجه درخواست شما رد شود.
ایجاد محتوا بهترین راه برای توصیه خدمات Zoho به دنبال کنندگان شما است. ممکن است بتوانید Zoho را از طریق PPC نیز تبلیغ کنید، اما ما به شما توصیه می کنیم در چنین مواردی نام برند را در تبلیغات خود ذکر نکنید. همچنین می توانید محتوای خود را به گونه ای تبلیغ کنید که کمی غیرمستقیم تر به نظر برسد.
یک ماشین حساب بسیار زیبا در وب سایت Zoho وجود دارد که می توانید از آن برای تخمین درآمد خود با این برنامه استفاده کنید. چندین فیلد به شما داده می شود تا با اطلاعاتی مانند تعداد بازدیدکنندگان ماهانه یا مشترکین ایمیل، میانگین نرخ ثبت نام، نرخ تبدیل تخمینی شما، همراه با میانگین ارزش تراکنش، پر کنید.
برنامه های جایگزین Zoho Affiliate
اگر به دلایلی احساس می کنید که برنامه Zoho انتظارات شما را برآورده نمی کند، در اینجا گزینه های دیگری وجود دارد که ممکن است کمی بهتر بپسندید.
HubSpot
HubSpot به عنوان یکی از موثرترین و شناخته شده ترین CRM ها و سایر CRM ها، اگر مخاطب B2B دارید، می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. نقطه ضعف این است که HubSpot اصلاً ارزان نیست، بنابراین قطعاً برای افراد عادی که فقط میخواهند لیست ایمیل خود را مدیریت کنند یا عملکرد وبسایتهای تجارت الکترونیک بسیار کوچک خود را بهبود بخشند، هدف قرار نمیگیرد.
در مورد این برنامه وابسته دو راه برای کسب درآمد وجود دارد – می توانید برای هر مشتری که از راه خود می فرستید، نرخ ثابتی معادل 100 دلار دریافت کنید، یا می توانید مدل تکراری را انتخاب کنید و 15٪ از ارزش هر اشتراک را دریافت کنید. ماه در یک دوره 12 ماهه
ActiveCampaign
ما یک بررسی جداگانه برای برنامه وابسته ActiveCampaign نوشتیم، بنابراین اگر کمی وقت دارید، حتماً توصیه می کنیم آن را بررسی کنید. به عنوان یک شریک ActiveCampaign، 20٪ از تمام خریدهای انجام شده از طریق پیوند ارجاع خود را انجام خواهید داد.
این همان چیزی است که برای کل دوره اشتراک هر یک از ارجاعات خود به دست خواهید آورد، بنابراین یک نرخ تکراری است. شما همچنین می توانید انواع پاداش ها را دریافت کنید و اگر عملکرد شما بسیار خوب باشد، کمیسیون شما می تواند تا 30٪ افزایش یابد. این کوکی 90 روز دوام می آورد، بنابراین تقریباً مشابه چیزی است که می توانید از Zoho انتظار داشته باشید.
بیشتر بخوانید: برنامه های وابسته و شبکه های موجود در استرالیا
Pipedrive
این یک جایگزین بسیار خوب است زیرا می توانید 20٪ کمیسیون داشته باشید. هیچ هزینه ای برای پیوستن به برنامه یا هر تبلیغی وجود ندارد، و همچنین از مزایای یک پنجره کوکی 90 روزه بهره مند می شوید.
علاوه بر این، این برنامه از طریق PartnerStack مدیریت می شود، یک پلتفرم شریک جداگانه که به شما امکان دسترسی به داشبورد بسیار دقیقی را می دهد که می تواند تمام اطلاعات مورد نیاز برای بهبود عملکرد خود را در اختیار شما قرار دهد.
MailTag
این یکی کمی متفاوت است زیرا به هیچ وجه یک وب سرویس جداگانه نیست. در عوض، MailTag یک برنامه افزودنی کروم است که می تواند به عنوان CRM و برای کارهایی مانند ردیابی ایمیل، ردیابی خودکار و زمان بندی استفاده شود. احتمالاً به اندازه Zoho پیچیده نیست، اما ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به دنبال کنندگان خود توصیه کنید.
در مورد برنامه وابسته، MailTag به شما نرخ تکراری 50 درصدی را در تمام اشتراک هایی که از طریق پیوندهای شما خریداری می کنید، می دهد. مدت زمان کوکی 90 روز است، بنابراین تقریباً چیزی که Zoho برای ارائه دارد.
همچنین ممکن است دوست داشته باشید: برنامه وابسته دودا
ذات
اگرچه این یکی نیز در مورد اینکه چقدر می توانید انجام دهید به تنهایی کار می کند، بسیار خوب است. شما می توانید انتظار داشته باشید که 40٪ در کمیسیون های مکرر با برنامه وابسته Gist درآمد کسب کنید. طیف گسترده ای از مواد بازاریابی در این پلتفرم وجود دارد و شما قطعا می توانید از آنها استفاده کنید.
انتقال ارجاعات شما از ابزارهای دیگر نیز آسان شده است زیرا پلتفرم دارای ویژگی به نام مهاجرت میز کمک با یک کلیک است.
برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!