مرور کلی برنامه Aweber Affiliate | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر یک وبلاگ یا وب سایت دیجیتال مارکتینگ دارید و می خواهید بیشترین بهره را از محتوای خود ببرید، تبدیل شدن به یک برنامه وابسته به یک برنامه بازاریابی ایمیلی ممکن است ایده خوبی باشد.

در مقاله امروز، همه آنچه را که باید در مورد برنامه وابسته Aweber بدانید را پوشش خواهیم داد. Aweber یکی از بزرگترین خدمات در این صنعت است، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است. در ادامه بخوانید تا همه چیز را از میزان درآمدی که می توانید با این فرصت به دست آورید تا قوانینی که باید رعایت کنید بیاموزید.

مروری بر برنامه وابسته Aweber Aweber چیست؟

Aweber یکی از معروف ترین خدمات ایمیل مارکتینگ است. به معنای واقعی کلمه صدها هزار کسب و کار کوچک و خالقان فردی وجود دارند که از Aweber، اگر نه روزانه، به طور منظم استفاده می کنند.

برخی از جذاب‌ترین ویژگی‌های Aweber از یک کتابخانه بزرگ از پیش ساخته‌شده الگو که به هر کاربری اجازه می‌دهد تا طراحی ایمیل‌های عالی را از همان ابتدا شروع کند تا یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن بسیار مفید، همراه با ایمیل AMP و یک سری ایمیل را شامل می‌شود. اتوماسیون ها

این چیزی نیست که قبلاً درباره آن نشنیده باشید، به خصوص اگر در مورد ابزارهای ایمیل مارکتینگ تجربه زیادی داشته باشید، اما کیفیت نرم افزار، همراه با این واقعیت که به نظر می رسد Aweber بیش از خدمات مشتریان مناسبی دارد، باید باشد. تا به شما ایده بدهم که آیا این چیزی است که ممکن است بخواهید در سایت خود تبلیغ کنید.

چه خدماتی را می توانید به دنبال کنندگان خود توصیه کنید؟

در حالی که برخی دیگر از ابزارهای ایمیل مارکتینگ، برنامه های قیمت گذاری کاملاً پیچیده ای برای نیازهای همه دارند، Aweber کارها را بسیار ساده تر از آنچه انتظار دارید انجام می دهد. اول، یک نسخه رایگان وجود دارد که باید در مورد آن بدانید به این معنا که مخاطبان شما این شانس را دارند که ابتدا محصول را امتحان کنند و تنها پس از آن تصمیم بگیرند که آیا می خواهند متعهد به پرداخت هزینه آن باشند یا خیر.

اما تنها یک نوع طرح دیگر در دسترس است، نوع پولی، و بسته به نیاز کاربران می‌توان آن را سفارشی کرد.

بیایید به برخی از ویژگی های این گزینه ها نگاهی بیندازیم. این طرح رایگان به کاربران امکان می دهد تا حداکثر 500 مشترک ایمیل را مدیریت کنند. یک صفحه فرود و تنها یک اتوماسیون ایمیل در این طرح گنجانده شده است، اما افراد به سازنده بسیار راحت کشیدن و رها کردن همراه با فرم های ثبت نام و قالب های ایمیل دسترسی دارند.

Pro هم از نظر ویژگی ها و هم از نظر قیمت متفاوت است، بنابراین شما اساساً از نوار استفاده می کنید تا تعداد مشترکین ایمیلی را که دارید انتخاب کنید و ببینید چه چیزی با نیازهای شما مطابقت دارد. تمام قیمت هایی که در اینجا ذکر خواهیم کرد برای صورتحساب سالیانه است و نه ماهانه.

ابتدایی ترین گزینه به کاربران اجازه می دهد 0-500 مشترک داشته باشند. هزینه آن 16.15 دلار در ماه است و همه چیز از اتوماسیون ایمیل پیشرفته گرفته تا تست تقسیم را به همراه دارد. انتخاب بعدی 26.15 دلار است و به بازاریابان اجازه می دهد تا لیست های حداکثر 2500 مشترک را به همراه برخی ویژگی های اضافی مانند بینش دقیق و تجزیه و تحلیل مدیریت کنند.

46.15 دلار در ماه تا 5000 مشترک ایمیل برای شما به ارمغان می آورد، در حالی که مدل قیمت گذاری 66.15 دلار در ماه به شما امکان می دهد با حداکثر 10000 نفر ارتباط برقرار کنید.

سخاوتمندانه ترین بسته 146.15 دلار در ماه هزینه دارد و شامل تقریباً تمام ویژگی هایی است که هر کسی می تواند درخواست کند، هم از نظر تعداد مشترک (25000 حداکثر است) و هم از نظر ویژگی ها – از جمله ویژگی های تجارت الکترونیک AWeber، اعلان های فشار وب، پشتیبانی زنده 24/7 و ادغام با همه چیز از Shopify و WordPress گرفته تا FaceBook و WooCommerce یا PayPal.

ثبت نام Aweber Affiliate

پیوستن به این برنامه وابسته بسیار آسان است. اگرچه خود مدیریتی است، به این معنی که آن را در یک شبکه وابسته جداگانه پیدا نخواهید کرد، ثبت نام بسیار آسان است.

البته از شما برخی اطلاعات اولیه مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس ایمیل، نام شرکت در صورت داشتن، آدرس وب سایت و آدرس و کشور شما خواسته می شود. اگر مقیم ایالات متحده هستید، همچنین از شما اطلاعات مالی خواسته می شود، در درجه اول شماره شناسایی مالیاتی یا SSN.

سپس یک شناسه و رمز عبور ایجاد می‌کنید و قرارداد ارجاع مشتری را می‌خوانید و کارتان تمام می‌شود. فقط مطمئن شوید که هیچ بازاریابی عجیب و غریبی انجام نمی دهید زیرا ممکن است شما را از برنامه اخراج کند، بنابراین چاپ دقیق روی سند را بخوانید.

بنابراین در حالی که ما دوست داریم برنامه وابسته Aweber را در پلتفرمی مانند Impact یا Awin یا موارد دیگر ببینیم، خوب است که آنها یک صفحه بسیار دقیق و ساده در برنامه به اصطلاح “Advocate” خود داشته باشند، به طوری که دردسر و هر ناشناخته را از بین ببرد. عوامل فرآیند ثبت نام

چقدر می توانید با بازاریابی وابسته Aweber درآمد کسب کنید؟

پاسخ به این سوال این است که واقعا بستگی دارد. شما با یک نرخ کارمزد مشخص شروع می کنید، اما بسته به عملکرد شما، می توان آن را تا 50 درصد از مبلغی که مراجع شما برای خدمات Aweber پرداخت می کنند افزایش داد.

هنگامی که شما به یک شرکت وابسته به Aweber تبدیل می شوید، نرخ پایه ای که می توانید انتظار داشته باشید 30٪ تکراری است. بنابراین این یکی از آن برنامه‌هایی است که می‌توانید براساس آن چه مردم برای تمدید اشتراک خود می‌پردازند، منبع درآمدی داشته باشید.

این کوکی 365 روز دوام می آورد، بنابراین اگر طولانی ترین نباشد، مطمئناً یکی از طولانی ترین آنها بوده است، و در چند سال گذشته بسیاری از برنامه های وابسته را بررسی کرده ایم.

برنامه وابسته برای هر کسی باز است، اما اگر ترافیک مناسبی نداشته باشید یا تعداد فالوورهای اجتماعی خوبی نداشته باشید، ممکن است به همان سطح از موفقیت دست یابید. در هر صورت، توجه به این نکته مهم است که برای پیوستن به برنامه نیازی نیست کاربر Aweber باشید، بنابراین هزینه ای برای شما ندارد.

آستانه ها و روش های پرداخت

بر اساس اطلاعاتی که در حین انجام تحقیق برای این بررسی جمع آوری کردیم، به نظر می رسد که آستانه پرداخت 100 دلار است. با این حال، این نباید شما را بترساند، اگر مطمئن باشید که تبدیل‌های شما به اندازه کافی خوب است که در چند ماه اول به عنوان یک شرکت وابسته به Aweber، کمیسیون‌های کافی دریافت کنید.

در مورد روش پرداخت، متأسفانه فقط یک روش موجود است و آن PayPal است.

و در حالی که PayPal واقعاً راحت است زیرا تقریباً در همه جای کره زمین در دسترس است، همچنین دارای اخطارهایی است، مانند این که در چند سال گذشته حساب‌های زیادی را حذف کرده است و مردم را راهی جز نادیده گرفتن برنامه‌های وابسته که استفاده می‌کنند، باقی نمی‌گذارد. آن را منحصرا

پرداخت ها یک بار در ماه ارسال می شود و نکته دیگری که می خواهیم در اینجا به آن توجه کنیم این است که شما فقط باید دو هفته صبر کنید تا کمیسیون خود را تأیید کنید. با بسیاری از برنامه های وابسته دیگر، این زمان انتظار می تواند گاهی 30 روز یا حتی 60 روز باشد.

مزایا و معایب وابسته بودن به Aweber

اولین و بارزترین مزیت وابسته بودن به Aweber، 30٪ کمیسیون مکرر است. حتی اگر عملکرد شما در نیمه اول سال یا حتی در سال اول مراجعه به Aweber خیره کننده نباشد، همچنان می توانید مطمئن باشید که 30٪ از تمام مواردی که معرفی کنندگان شما در سایت Aweber می خرند (و همچنین برنامه های آنها را نیز تمدید کنید) دریافت خواهید کرد! ).

پورسانت شما می تواند تا 50٪ باشد، بنابراین اگر آن را در کنار آنچه دیگر شرکت ها می توانند ارائه دهند قرار دهید، نرخ بسیار خوبی است.

مزیت دیگر طول کوکی است. ما برنامه‌های وابسته زیادی را با کوکی‌های بیش از 30 یا 60 ماه ندیده‌ایم، چه رسد به 365 روزی که Aweber در اختیار “Advocates” خود قرار می‌دهد.

به غیر از این که باید در وب سایت خود شرکت درخواست دهید، واقعاً نکات منفی زیادی وجود ندارد. سنجش میزان پذیرش سخت است، اما هرچه ترافیک بیشتری به سایت خود داشته باشید و فالوورهای بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای پذیرش در برنامه خواهید داشت.

در مورد خود پلتفرم، به نظر می رسد نظارت بر آنچه در پیوند وابسته Aweber شما اتفاق می افتد و تعداد تبدیل هایی که دریافت می کنید بسیار آسان است.

برنامه های جایگزین Aweber Affiliate

اگر به دلایلی احساس می کنید که وابسته به Aweber بودن برای شما منطقی نیست (مثلاً اگر نتوانید درآمد خود را از طریق PayPal دریافت کنید)، در اینجا چند گزینه دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

GetResponse

قبلا در مورد این برنامه نوشته بودیم و حتی بررسی جداگانه ای برای آن انجام دادیم، بنابراین اگر کمی وقت دارید، پیشنهاد می کنیم آن را مطالعه کنید.

ملحق شدن به برنامه وابسته GetResponse می تواند به شما منجر شود که 33٪ از آنچه را که ارجاعات شما به عنوان کمیسیون های مکرر خرج می کنند یا 100 دلار بلافاصله به دست آورید. شما مدل پرداخت خود را بر اساس آنچه فکر می کنید ممکن است برای شما بهتر کار کند انتخاب می کنید.

این کوکی 120 روز دوام می آورد که با توجه به استاندارد صنعت 30 روزه اصلا بد نیست. ما می گوییم این یکی از بالاترین گزینه های درآمد موجود امروز است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته GetResponse

سنندین بلو

به عنوان یک شریک Sendinblue، می‌توانید 6 دلار (یا 5 یورو) از آزمایش‌های رایگان کسب کنید، که خود یک مزیت است. برند در واقع برای هر نمونه به شما پول می دهد که یک مزیت غیرقابل انکار است. در مورد برنامه های پرداخت شده، کمیسیونی معادل 120 دلار دریافت خواهید کرد، بنابراین به طور قابل توجهی بیشتر از آنچه می توانید با انتخاب های دیگر انتظار داشته باشید.

این کوکی 90 روز دوام می آورد، بنابراین بسیار کوتاهتر از برنامه وابسته Aweber است، اما همچنان سه برابر بیشتر از 30 روز بیشتر برنامه های دیگر است.

بیشتر بخوانید: برنامه وابسته Sendinblue

ActiveCampaign

با کوکی ردیابی 90 روزه و 20 تا 30 درصد کمیسیون تکراری، این برنامه قطعاً برنامه خوبی برای در نظر گرفتن به نظر می رسد. اما می‌توانیم بگوییم یکی از مهم‌ترین دلایلی که باید آن را در نظر گرفت، این واقعیت است که ActiveCampaign یک سرویس بازاریابی ایمیل واقعاً شناخته شده است.

همچنین پاداش‌های زیادی وجود دارد، به این صورت که اگر ۱۰۰ دلار از کسب و کار جدید را در ۹۰ روز اول کسب‌وکار خود به برند ارجاع دهید، می‌توانید درصدی ۲۰ درصدی کسب کنید که اگر ۵۰۰ دلار کالای جدید را معرفی کنید به ۳۰ درصد افزایش می‌یابد. کسب و کار در یک دوره 90 روزه.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته ActiveCampaign

موسند

برنامه وابسته Moosend حداقل از نظر کمیسیون مشابه برنامه Aweber است. برای هر خریدی که از طریق لینک وابسته خود انجام می دهید، می توانید 30 درصد درصد کسب کنید.

با این حال، کوکی 90 روز دوام می آورد، بنابراین کوتاهتر از آنچه توسط Aweber، GetResponse و برخی برنامه های دیگر ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: Moosend Affiliate Program

تماس مداوم

کوکی ردیابی 120 روزه ارائه شده توسط این برنامه یکی از دلایل در نظر گرفتن آن است. اما کمیسیون نیز بد نیست، اگرچه باید توجه داشته باشیم که در این مورد نباید انتظار تکرار داشته باشید.

هر خرید برای شما قیمتی معادل 105 دلار به ارمغان می آورد که بسیار خوب است، اما آزمایشات رایگان نیز 5 دلار کمیسیون برای شما به همراه خواهد داشت. وقتی صحبت از این است که چقدر می توانید با این فرصت برنده شوید، آسمان حد است زیرا هیچ آستانه حداکثری وجود ندارد.

همچنین ممکن است این موارد را دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته با تماس مداوم

افکار نهایی

بنابراین، آیا باید یک وابسته Aweber شوید؟ ما می گوییم این برنامه حداقل ارزش در نظر گرفتن را دارد – میزان تکرار، همراه با این واقعیت که کوکی برای یک سال کامل دوام می آورد، دو مورد از مزایای اصلی است که می توانید انتظار داشته باشید.

Aweber همچنین یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین خدمات در این صنعت است، بنابراین ممکن است برای توصیه آن به دنبال کنندگان خود با مشکل کمتری مواجه شوید. قبل از پیوستن حتماً شرایط برنامه وابسته Aweber را بخوانید تا مطمئن شوید که خطر اخراج تصادفی از آن را ندارید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *