
اگر به دنبال راه های جدیدی برای افزایش درآمد غیرفعال خود صرفاً با نوشتن در مورد خدماتی بوده اید که می تواند برای مخاطبان شما مفید باشد، به عنوان مثال، به جای درستی آمده اید.
این یک نمای کلی از برنامه وابسته به Podia است، با هر چیزی که باید در مورد آن بدانید تا بتوانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا درخواست منطقی است یا خیر. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!
بررسی اجمالی برنامه وابسته به پودیا Podia چیست؟
پودیا پلتفرمی است که افراد می توانند از آن برای ایجاد دوره ها و ارائه آنها به دنبال کنندگان خود استفاده کنند. این بسیار انعطافپذیر است (و ما آن را با چند نمونه بزرگتر مانند Teachable یا Teachery مقایسه کردهایم) و دارای ویژگیهای فراوانی است که میتواند وظیفه فروش دورهها را به سطح جدیدی برساند.
بهترین چیز در مورد نام تجاری این است که آنها هیچ هزینه ای را در رابطه با فروش دوره های کاربر دریافت نمی کنند، به این معنی که کاربران بدون نگرانی از چیزی پولی را که به دست می آورند، دریافت می کنند.
یک دوره آزمایشی 14 روزه نیز در دسترس است که به نظر ما یک مزیت جدی برای شرکا است. این به سادگی کار توصیه ویژگیهای Podia را برای شما آسانتر میکند، زیرا ارجاعدهندههای شما میدانند که میتوانند ابتدا آنها را به صورت رایگان امتحان کنند و تنها در صورتی که احساس کنند پلتفرم نیازهایشان را برآورده میکند، اشتراک پولی دریافت میکنند.
چه خدماتی را می توانید برای مخاطبان خود تبلیغ کنید؟
ویژگی ایجاد دوره بدون شک یکی از مهمترین مواردی است که می توانید به خوانندگان خود توصیه کنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که مخاطبان شما متشکل از صاحبان مشاغل بالقوه یا فقط افراد بسیار ماهر هستند که ممکن است بخواهند به افراد دیگر آموزش دهند، این گزینه عالی برای شماست.
اما جدای از ایجاد دورهها، Podia را میتوان برای موارد مختلف دیگری مانند مدیریت هر چیزی که مربوط به خرید، سبد خرید و بازاریابی، و حتی ساخت صفحات فرود فقط با استفاده از قالبهای ارائه شده توسط پلتفرم است، استفاده کرد.
راه حل های بازاریابی ایمیلی نیز در دسترس هستند و همچنین این گزینه برای افراد وجود دارد که نحوه بازاریابی دوره های خود را سفارشی کنند. منظور ما از این این است که علاوه بر پرداخت هزینه دوره، افراد می توانند عضویتی را نیز انتخاب کنند که به راحتی توسط کاربران Podia درست از داشبورد ایجاد شود.
به طور کلی، این نرم افزار در مورد سهولت استفاده از کیک استفاده می کند زیرا هر گونه نیاز به کدنویسی را از بین می برد. ما همچنین میخواهیم توجه داشته باشیم که کاربران Podia میتوانند برنامههای وابسته خود را نیز ایجاد کنند، در صورتی که احساس کنند باعث تبدیل بهتر میشود. برای ویژگیهای بیشتر، ما به شما پیشنهاد میکنیم وبسایت خود برند را بررسی کنید – در آنجا همه چیزهایی را که در این زمینه باید بدانید پیدا خواهید کرد.
چگونه می توانید شریک پودیا شوید؟
قبل از اینکه وارد فرآیند درخواست واقعی شویم، میخواهیم به برنامههایی اشاره کنیم که واقعاً میتوانید آنها را تبلیغ کنید. مقرون به صرفه ترین Mover نام دارد و 39 دلار در ماه هزینه دارد (در زمان نوشتن این مبلغ به 33 دلار در ماه کاهش یافته است). هزینه دوم 89 دلار در ماه است و دارای ویژگی های اضافی متنوعی از جمله وبینارهای نامحدود و امکان مدیریت شرکت های وابسته است.
گرانترین آنها که Earthquaker نام دارد، 199 دلار در ماه است و تقریباً شامل همه چیزهایی است که یک سازنده دوره و بازاریاب با تجربه میتواند به آن نیاز داشته باشد – از دانلود نامحدود و چت زنده گرفته تا یک وبسایت کامل، تماسهای انتخابی، مدیریت برنامههای وابسته و موارد دیگر.
در مورد پیوستن به برنامه، باید توجه داشته باشیم که مگر اینکه قبلاً از Podia برای دوره های خود استفاده کنید، شریک شدن برای شما چالش بیشتری خواهد بود. وقتی کاربر Podia هستید، به حساب خود پول دریافت میکنید، به این معنی که هم میتوانید درآمد خود را برداشت کنید و هم از آن برای پرداخت هزینه اشتراک خود استفاده کنید.
اگر حساب کاربری ندارید، باید به پلتفرم Impact (یکی از بزرگترین شبکه های وابسته در حال حاضر) بپیوندید یا اگر قبلاً از آن برای بازاریابی وابسته استفاده می کنید، وارد حساب Impact خود شوید.
بیشتر بخوانید: بررسی پلتفرم وابسته به Impact
#عنوان_تصویر
با این حال، این یک مزیت است زیرا مدیریت همه چیز در یک مکان، به خصوص اگر چندین وب سایت وابسته مختلف دارید، می تواند بسیار راحت باشد.
قبل از تصمیم گیری برای درخواست، برای مطالعه برخی از شرایط و ضوابط وقت بگذارید – به عنوان مثال، یکی از نکات منفی که متوجه شدیم این است که شما اکیداً از تبلیغ پیوند وابسته خود با استفاده از هر نوع تبلیغات پولی منع شده اید، حتی اگر به آن اشاره نکنید. نام تجاری
چقدر می توانید با Podia انجام دهید؟
پاسخ به این سوال این است که واقعا بستگی دارد. اگر کاربر Podia هستید، هر بار که شخصی با استفاده از پیوند وابسته شما یک حساب پولی دریافت می کند، می توانید فوراً 30 دلار کسب کنید.
اما اگر کاربر پودیا نباشید، همین کمیسیون در واقع می تواند به معنای 30 درصد برای سایر شبکه های وابسته مانند Impact و Rewardful باشد. همچنین میخواهیم توجه داشته باشیم که کوکی ردیابی فقط 15 روز دوام میآورد، که نکته مثبتی نیست، بهویژه زمانی که با طول کوکی سایر برنامههای وابسته کنار هم قرار گیرد.
از طرف دیگر، نکته خوب این است که Podia هیچ چیز اضافی فراتر از هزینه اشتراک دریافت نمی کند، به این معنی که مخاطبان شما ممکن است تمایل کمتری برای امتحان کردن خدمات حتی پس از پایان دوره آزمایشی داشته باشند. از طرف دیگر، در حالی که سایر برنامه های وابسته درصد شما را افزایش می دهند اگر عملکرد شما درجه یک باشد، این اتفاق در اینجا نمی افتد – برای همیشه در 30٪ باقی می ماند.
#عنوان_تصویر
مزایا و معایب شریک پودیا بودن
وقتی صحبت از پیوستن به هر نوع برنامه وابسته به میان می آید، باید یک گام به عقب بردارید و مزایا و معایب درخواست را تجزیه و تحلیل کنید. خوشبختانه، این یکی به پلتفرمی که هزینه ماهانه از شما دریافت می کند متکی نیست، بنابراین هیچ خطری وجود نخواهد داشت.
اما باید رفتار مخاطبان خود را به دقت ارزیابی کنید و ببینید آیا خوانندگان یا دنبال کنندگان شما می توانند ارزشی در خدمات پودیا پیدا کنند یا خیر. اگر آنها هیچ ارتباطی با دوره ها نداشته باشند، چه به این دلیل که خودشان در یک دوره ثبت نام نکرده اند یا صرفاً به این دلیل که نمی خواهند آن را ایجاد کنند، شریک شدن در پودیا ممکن است حتی منطقی نباشد.
نکته مثبت این است که 30 درصد کارمزد به همراه این واقعیت که Podia از Impact برای مدیریت شرکتهای وابسته استفاده میکند، میتواند دو موردی باشد که میخواهیم در اینجا به آنها اشاره کنیم. اما این تقریباً همان جایی است که همه چیز متوقف می شود.
نکات منفی بسیار زیاد است و با پنجره 15 روزه کوکی شروع می شود. ما نتوانستیم اطلاعات خاصی در مورد اینکه آیا این شامل دوره آزمایشی 14 روزه میشود یا خیر، پیدا نکردیم، زیرا اگر اینطور باشد، در واقع به این معنی است که کوکی فقط 24 ساعت دوام میآورد.
سپس این واقعیت وجود دارد که کمیسیون غیر تکراری است، به این معنی که هر بار که شخصی اشتراک ماهانه خود را پرداخت می کند، شما حتی یک سنت از آن تراکنش را نخواهید دید. حتی اگر برند فقط 10 درصد به صورت دوره ای پرداخت کند، باز هم بهتر از هیچ خواهد بود.
علیرغم سهولت استفاده و ویژگیهای جذاب بسیاری که همراه با آن ارائه میشود، در کنار این واقعیت که از کاربرانش چیزی فراتر از خود طرح دریافت نمیکند، Podia هنوز در مقایسه با سایر پلتفرمهای بزرگتر مانند Thinkific یا Teachable کمتر شناخته شده است.
بنابراین، تبدیل های شما نیز به آن بستگی دارد. همه میدانند که مردم کمتر تمایل دارند پولی که به سختی به دست آوردهاند را صرف چیزی کنند که شاید قبلاً درباره آن نشنیده باشند.
اگر بازاریابی وابسته به پودیا برای شما مناسب نباشد چه؟ برنامه های جایگزین پودیا
برای اکثر برنامههای وابسته که در زیر نشان داده شدهاند، قبلاً بررسیهای مفصلی نوشتهایم. به همین دلیل، ما به شما پیشنهاد می کنیم برای جستجوی وبلاگ ما وقت بگذارید و آنها را به صورت جداگانه مطالعه کنید – در این مقالات همه چیزهایی را که در مورد کمیسیون، روش های پرداخت و موارد دیگر لازم است بدانید.
با این حال، اگر برای این کار وقت ندارید، در اینجا نگاهی به برخی از بهترین جایگزینهای Podia در حال حاضر، حداقل از نظر بازاریابی وابسته میاندازیم.
متفکر
این بهترین انتخاب در دسترس شماست. از یک طرف، در مقایسه با پلتفرم های دیگری که در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد، کمی شناخته شده است، که کار توصیه آن را به خوانندگان شما چندان دشوار نمی کند.
بیشتر بخوانید: مروری بر برنامه وابسته Thinkific
دوم، Thinkific واقعاً یک برنامه وابسته عالی دارد، و منظور ما از آن این است که این برند برای تمام خریدهایی که از طریق پیوندهای وابسته آنها انجام می شود، 30٪ کمیسیون برای تمام مدت اشتراک ارجاع آنها پرداخت می کند. بنابراین هر بار که شخصی اشتراک خود را تمدید می کند، همان قیمت را دریافت خواهید کرد.
همچنین ماندگاری کوکی 90 روز است که بسیار بهتر از آن چیزی است که شرکت های دیگر در این زمینه ارائه می دهند.
درس دادن
برنامه وابسته معلمی نیز کمیسیون مادام العمر را ارائه می دهد، اما برای مثال کمتر از Thinkific است – نرخ طول عمر 25٪. با این حال، کوکی فقط 30 روز دوام می آورد، و حتی اگر در این مرحله تقریباً استاندارد صنعت باشد، می تواند بهتر باشد.
در هر صورت، بهتر از چیزی است که پودیا ارائه می دهد، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم کمی بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید از Teachery برای کسب درآمد از محتوای خود استفاده کنید، مطالعه کنید.
آموزش پذیر
در حالی که نرخ استانداردی که میتوانید با این مورد انتظار داشته باشید 30 درصد است، راههایی برای افزایش آن وجود دارد، چه از طریق مذاکره با مدیر وابسته خود یا صرفاً با ارتقای خودکار به یک لایه دیگر در نتیجه تعداد تبدیلهایی که موفق به دستیابی به هر یک میشوید. ماه
این کوکی 90 روز دوام می آورد که قطعا جای شکایت نیست و کمیسیونی که ذکر کردیم تکرار می شود. نکته منفی این است که اگر خودتان دوره هایی ایجاد کنید و برنامه ریزی کنید که آنها را در Teachable میزبانی کنید، این همان چیزی است که از فروش مطالب آموزشی خود به دست خواهید آورد.
Udemy
اگر شما هم در کسب و کار ایجاد دورهها هستید و میخواهید آنها را برای مخاطبان خود تبلیغ کنید و در عین حال از آن درآمد بیشتری کسب کنید، تبدیل شدن به یک شریک Udemy ممکن است ایده خوبی باشد.
Udemy مجموعه تا حدودی محدودی از دوره ها دارد، اگرچه آنها در چند سال گذشته منشعب شده اند. آنها هنوز به شدت به دورههایی متکی هستند که حول محور زبانهای برنامهنویسی، طراحی وب و مهارتهای فنی مختلف دیگر میچرخند – پس این را در نظر بگیرید.
بهعنوان یک شریک Udemy، میتوانید 20 درصد از هزینههای ارجاعهایتان را در دورهها صرف کنید، اما بزرگترین نقطه ضعف این است که کوکی فقط 7 روز دوام میآورد. بنابراین اگر مطمئن نیستید که مخاطبان شما می توانند بعد از یک هفته تبدیل شوند، ممکن است منطقی تر باشد که خدمات دیگری را توصیه کنید.
کجابی
این یک جایگزین بسیار خوب است به این معنا که این برند به ازای هر خریدی که از طریق پیوندهای وابسته آنها انجام می شود، کمیسیون 30 درصدی به شرکت های وابسته خود می پردازد.
اگرچه یک دوره انتظار Net60 برای در نظر گرفتن وجود دارد، حداقل کجابی از PayPal برای تمام پرداختهای وابسته استفاده میکند که تا حدودی کل فرآیند را ساده میکند.
سطوح مختلفی از برنامه وجود دارد و در حالی که 30٪ درصدی است که می توانید انتظار داشته باشید، بسته به تعداد تبدیل هایی که موفق به دستیابی به آن می شوید، برند می تواند با کارت های هدیه آمازون یا پاداش های مختلف به شما پاداش دهد که می تواند به 500 دلار در ماه برسد.
همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Kartra
افکار نهایی
بنابراین، آیا شریک شدن در پودیا برای شما منطقی است؟ برای نوشتن جوانب مثبت و منفی آن وقت بگذارید و قبل از برداشتن آن مرحله به همه چیز فکر کنید، از کمیسیون خود گرفته تا مدت زمان کوکی و هر شرایط و ضوابطی که باید رعایت کنید.
همچنین، به خاطر داشته باشید که همه افراد علاقه ای به ایجاد دوره ها و فروش آنها ندارند، بنابراین مخاطبان شما ممکن است چیزی را که پیشنهاد می کنید راضی نشوند.
اگر این مشکل برای شماست، ممکن است در ارتقای خدماتی مانند Coursera یا Skillshare موفقیت بهتری داشته باشید، جایی که دورهها از قبل در دسترس هستند و افراد میتوانند به سادگی اشتراکی را خریداری کنند یا در صورت نیاز برای صدور گواهینامه پرداخت کنند.
برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!